Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
geplaatst: 13 april 2011, 09:48 uur

Die vrouw is doodgegaan aan haar verwondingen. Ze had twee kinderen. Heel erg grappig hoor....

/trollface.jpg
0
geplaatst: 13 april 2011, 10:13 uur
0
geplaatst: 13 april 2011, 14:15 uur
Misplaatste Alphen a/d Rijn-grap en reacties daarop verwijderd. Misschien leuk om als sms te versturen naar je vrienden, maar dit is er niet de juiste plek voor.
0
Gallow
geplaatst: 13 april 2011, 14:17 uur
Mijn reactie dan ook even verwijderd, was nl. ook een reactie daarop.
0
geplaatst: 13 april 2011, 17:19 uur
Grappen over Japan mochten wel? Hypocrieten!!11 
Nee maar dat is op zich wel vreemd als je er bij stil staat. Dichter bij huis, dus erger? Too soon? Niet lang geleden werd hier nog hardop gelachen om dodelijke ziektes.
De grens is vaag.

Nee maar dat is op zich wel vreemd als je er bij stil staat. Dichter bij huis, dus erger? Too soon? Niet lang geleden werd hier nog hardop gelachen om dodelijke ziektes.
De grens is vaag.
0
geplaatst: 13 april 2011, 18:57 uur
Dat en daarbij heb ik hier geen grappen over Japan gezien volgens mij?
Wat er hypocriet aan is dat een ramp waar je persoonlijk bij betrokken bent je meer aangrijpt dan een aardbeving overzees, snap ik ook niet. Wat overigens niet wil zeggen dat 'Japan' me weinig deed, integendeel.
Humor is een goede manier leed te relativeren, maar de weggehaalde 'grappen' hadden daar weinig mee te maken.
Wat er hypocriet aan is dat een ramp waar je persoonlijk bij betrokken bent je meer aangrijpt dan een aardbeving overzees, snap ik ook niet. Wat overigens niet wil zeggen dat 'Japan' me weinig deed, integendeel.
Humor is een goede manier leed te relativeren, maar de weggehaalde 'grappen' hadden daar weinig mee te maken.
0
geplaatst: 13 april 2011, 19:04 uur
herman schreef:
Dat en daarbij heb ik hier geen grappen over Japan gezien volgens mij?
Ik wel.Dat en daarbij heb ik hier geen grappen over Japan gezien volgens mij?
0
geplaatst: 13 april 2011, 19:07 uur
Ja die smiley was zelfspottend bedoelt.
Bedoel het absoluut niet als kritiek, het is slechts een observatie.
Bedoel het absoluut niet als kritiek, het is slechts een observatie.
0
geplaatst: 13 april 2011, 19:18 uur
Zelfspottend? Waarom zou je de spot met jezelf drijven? 
@MJ: die heb ik dan blijkbaar gemist...

@MJ: die heb ik dan blijkbaar gemist...
0
geplaatst: 13 april 2011, 21:14 uur
Ik spot altijd met mezelf. Dat is de enige waarmee ik kan spotten. Als ik met anderen spot wordt ik in elkaar geslagen. Dat geld ook voor mijn kleine zusjes 
Voel de zelfspot =)

Voel de zelfspot =)
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 13 april 2011, 21:20 uur
Ik vind de reacties bij deze aankondiging wel lekker droog: Nieuws op Podiuminfo : Bob Geldof naar de Melkweg
0
geplaatst: 13 april 2011, 22:00 uur
Stijn_Slayer schreef:
Ik vind de reacties bij deze aankondiging wel lekker droog: Nieuws op Podiuminfo : Bob Geldof naar de Melkweg
Die laatste maakt het af
.
0
geplaatst: 14 april 2011, 09:25 uur
Ik snap hem niet. Heb alles nu 3x doorgelezen maar ik snap de grap niet 

0
geplaatst: 14 april 2011, 12:04 uur
Stijn_Slayer schreef:
Leuk dit.Ik sluit me aan bij rock-rick: die laatste doet het 'm vooral!
0
geplaatst: 14 april 2011, 19:27 uur
Zit er meer achter, of is het niets meer dan een been there done that-geslachtsoperatie-grap?
0
geplaatst: 14 april 2011, 19:54 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Zit er meer achter, of is het niets meer dan een been there done that-geslachtsoperatie-grap?
Er zit waarschijnlijk nog een steek naar azijnpissers in verwerkt

0
geplaatst: 17 april 2011, 13:45 uur
Op de grens van
en
. Weet ook niet zo goed welke ik moet kiezen
Droog is hij zeker.
en
. Weet ook niet zo goed welke ik moet kiezen
Droog is hij zeker.Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.