MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke

zoeken in:
Schaap > kameel. Een kameel is veel geblaat, maar weinig wol.

well, i reckon your girl is worth more or less 87 camels, 2 goats and 0 sheep

panjoe (moderator)
well, i reckon your girl is worth more or less 31 camels, 8 goats and 9 sheep

Waar kan ik deze geweldige deal verzilveren???

Normaal vind ik Dilbert erg leuk, maar deze vind ik wat minder.

Stijn_Slayer
Na het tweede plaatje weet je gewoon al wat die derde wordt..

Oh, waarschijnlijk vind ik hem daarom zo leuk.

Jij ook altijd met je simpele humor

Stijn_Slayer
Heeft 'ie ook een straattaal spellingscontrole?

Erg leuk

Hey, die heb ik.

Word.

leander?

(afbeelding)

Ben ik aan het trippen?

Hilarische anekdote van gejatteverhalen:

Blof en Acda & De Munnik

Een paar jaar geleden waren Bløf en Acda & De Munnik tegelijkertijd geprogrammeerd bij een Nederlands poppodium. De een in de kleine zaal en de ander in de grote zaal. Toen het publiek binnenstroomde, hoorde je de mensen al lacherig overleggen of ze nou wel in de juiste zaal stonden. Je zou toch maar weken gewacht hebben om eindelijk Bløf te zien en dan Acda & De Munnik voorgeschoteld krijgen. Of andersom natuurlijk.

In beide zalen ging het licht op hetzelfde moment uit en precies waar het publiek grapjes over had gemaakt, gebeurde: In de zaal van Bløf zette Acda & De Munnik Niet Of Nooit Geweest in en in de zaal van Acda & De Munnik begon Bløf met Liefs Uit Londen. Je zag stelletjes gewoon ruzie krijgen. “Jij zei dat dit de goeie zaal was, lekker opgelet weer!” Iedereen begon ongemakkelijk heen en weer te schuiven, op een enkeling na die eigenlijk liever bij Bløf was geweest, maar van zijn vriendin mee moest naar Acda & De Munnik. Halverwege de nummers stopten beide acts met spelen, riepen: “O sorry, verkeerde zaal” en liepen van het podium af.

In de gangen backstage renden de leden van Bløf en Acda & De Munnik schaterlachend en high fivend langs elkaar naar de juiste zaal voor hun echte optreden. Grap geslaagd.

Mis ik een dubbele bodem? Ik vind hier niets grappigs aan.

Daar heb ik ook last van geloof ik.

Rizz
geniaal

Yann Samsa

Ik las eerst verkeerd en dacht dat Acda en De Munnik Liefs uit Londen speelden; en dat Bløf Niet of Nooit Geweest deed.

dat las ik ook. dat was nog mooier geweest.

Stijn_Slayer
Ik vind 't een beetje minachtend t.o.v. de betalende bezoeker die iets voorgeschoteld krijgt waar hij helemaal niet voor betaald heeft.

Als het waar is.

Hilarische anekdote van gejatteverhalen:

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:37 uur

geplaatst: vandaag om 08:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.