MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke

zoeken in:
Stijn_Slayer schreef:
Ik vind 't een beetje minachtend t.o.v. de betalende bezoeker die iets voorgeschoteld krijgt waar hij helemaal niet voor betaald heeft.

Oh nee, stel je voor zeg... een half nummertje van een andere band.

Is het nou weer wel echt gebeurd? Dan is het best grappig!

Stijn_Slayer
Ik las eigenlijk iets te snel, ik las een halve show i.p.v. een half nummer.

Half nummer valt nog wel mee, tenzij de andere band dan opnieuw moet soundchecken e.d.

@Jasper:
Dat "gejatte" betekent niet dat het niet waar gebeurd is. Natuurlijk is dit echt gebeurd, het zijn allemaal waargebeurde verhalen op dat blog. En het is wel opmerkelijk hoeveel mensen struikelen over een stukje tekst van een paar alinea's. Ik doe volgende keer wel weer een dom plaatje ofzo.

Neen, herman. Ik vond het leuk.

Misterfool
Een glimlach op zijn minst hier.
Staan wel meer mooie verhalen op die site!

Ik geloof ook een mooie van Mike Patton die het onzin vind om met een dure auto te reizen en gewoon in de goedkope bak van de A&R-manager vervoerd wil worden.

Misterfool
^O^Deze is ook nog erg sterk

Human League
Ooit werkte ik met the Human League. Ze traden op in de Melkweg en na afloop stonden we backstage op de gang te wachten omdat het gebruikelijk is de band nog even de hand te schudden en te vertellen dat het optreden fantastisch was. Bands vinden het meestal maar nep dat platenmaatschappijmedewerkers dat doen, maar ze zijn toch ook beledigd als je dat niet doet. Er verzamelden zich allerlei mensen in de gang en toen de deur van de kleedkamer open ging, wurmde er zich een zenuwachtig stel naar binnen. Fans, kon niet anders. Het stel toverde een maxi-single van Dont You Want Me Baby tevoorschijn die door de bandleden moest worden gesigneerd. Tijdens het diner waren diezelfde bandleden nog bloedchagrijnig, maar nu bleken ze ineens ook een zonnige kant te hebben. Handtekeningen werden zonder morren gezet en vervolgens wilde het stel ook nog op de foto. Ze keken wanhopig om zich heen wie de foto kon maken. De jongen schoot een meneer aan die in een hoekje stond en duwde hem en wegwerpcameraatje in zijn handen. De meneer keek even verbaasd, maar maakte braaf de foto. Het stel liep dolgelukkig de kleedkamer weer uit en ik zei: “Die foto zou nog wel eens geld waard kunnen worden hè?” Het stel keek me niet begrijpend aan tot ik eraan toevoegde: “Die meneer die jullie foto heeft gemaakt, dat is Anton Corbijn…”

Haha, die is inderdaad geweldig.

Oei, het gaat hier zowaar de goede kant op. Dan maar weer eens een dom woordgrapje.

c-moon schreef:
Shitterende plaat!!

andré schreef:
typo?

c-moon schreef:
Ah.. Je bedoelt wellicht of ik per on geluk "plaat" ipv CD schreef?

Ach.. ik spreek nog vaak over een "plaat" hoor terwijl het in zowat de meeste gevallen over een CD gaat.. Zal het nooit meer doen hoor en vanaf nu proberen altijd braafjes "album" te schrijven

Stoppen jullie dan ook met die turbotaal?

daag

Haha

Haha, wat een figuur zeg En een talent dat-ie heeft!

Wat doet hij eigenlijk na? Een kat een hond en... Samson?

Als laatste een varken lijkt mij .

hoi123 schreef:
(embed)

Het toppunt van droogheid.

hoi123 schreef:
(embed)

Ik heb een nieuwe held

Hij doet me denken aan de muppets

Haha je zal het maar tegenkomen.

panjoe (moderator)

Die is goed

Ik heb echt een keer zoiets gehad. Netwerk heette toen 'groetjes van de bovenbuurman' oid.

Die is nog leuker

Als we toch bezig zijn:

(afbeelding)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:26 uur

geplaatst: vandaag om 05:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.