MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke

zoeken in:

Stijn_Slayer
Haha, die onderste is het beeld dat ik wel eens krijg als ik met Firefox-adepten spreek.

En terecht.

Inderdaad, moest laatst noodgedwongen een paar dagen in een bibliotheek werken waar ze alleen IE op de computers hadden. Verschrikkelijk.

herman schreef:
Inderdaad, moest laatst noodgedwongen een paar dagen in een bibliotheek werken waar ze alleen IE op de computers hadden. Verschrikkelijk.

Nee, ik had een paar dagen een Linux-laptop om mee te werken. Nou dat was lachen, gieren brullen - voor omstanders.

En dan te bedenken dat ik vorige eeuw erg vaardig was met Unox - grep, finger en kill waren bijv. geen probleem. Het is gewoon net waar je aan gewend bent ; er cirkuleren al jaren moppen over Bill met de Bril die het lootje legt en mag kiezen tussen hemel en hel; of over Windows dat glansrijk voldoet aan de virustest.

nu.nl weet imam-smurf te strikken voor interview:

(afbeelding)

Maar volgens mij is het gewoon Grote Smurf die per ongeluk, na een nachtje plezier maken, de witte muts van smurfin heeft opgezet.

herman schreef:
FireFox is beter en sneller, maar zo erg is werken met IE toch niet? Op een (snelle) Windows-computer is er niks mis met IE. FireFox is vooral irritant wanneer er plug-ins/add-ons gedownload moeten worden. (Op Windows dan, met Mac geen problemen )

Stapler schreef:
Life is So Hard! | SadAndUseless.com - StumbleUpon

Dit soort dingen:

(afbeelding)
(afbeelding)
Die eerste.

Yann Samsa
Akkoord. What's up met die oranje Reynaerde; it's so hipster. Net als windows afkraken, en Apple prijzen. Kitty is happy. 'Prijs', inderdaad, daarmee associeer ik vooral Apple.

chevy93 schreef:
(quote)
FireFox is beter en sneller, maar zo erg is werken met IE toch niet? Op een (snelle) Windows-computer is er niks mis met IE.
Idd, alsof internetten met IE een ramp is. Ik doe bijna niks anders (voor één toepassing gebruik ik FF), zowel zakelijk als privé.

Ok - even de Bill met de Bril-mop.

Bill Gates heeft het lootje gelegd en meldt zich aan de hemelpoort. Petrus doet open,kijkt 'em aan en zegt dat Bill de hemel in mag.

Bill geeft te kennen dat ie graag even "a peek" wil hebben, hoe het eruit ziet. Petrus leidt hem als eerste naar de hemel: veel mensen op wolkjes, er vliegt af en toe een engel langs die wat plingt op een harpje; eigenlijk:vrij boring.

Petrus neemt Bill mee naar de hel: Bill ziet een cocktailbar, veel mooie vrouwen en hoort salsamuziek; de zon schijnt; kortom het ziet er prachtig uit.

Petrus neemt Bill weer mee naar de receptiebalie om een registratieformulier in te vullen. Hij vraagt waar Bill heen wil en Bill geeft te kennen dat ie naar de hel wil. Afijn de formulieren zijn ingevuld, Bill is de lift gestapt, daalt af en stapt uit. Hij doet de deur open en ziet één groot inferno: zwetende en zwoegende mensen, een verzengende hitte, allemaal Hells Angels met drietanden en bijlen. Komt een tweekoppige draak op de onthutste Bill af - Bill roept: "wat is er gebeurd met die cocktailbar en die vrouwen?" Roept een Hell's Angel: "dat was de demo-versie".

Die was best amusant. Ik moest even glimlachen.

Zo herkenbaar:

(afbeelding)

(afbeelding)

Stijn_Slayer
Die laatste.

Die laatste is pas echt herkenbaar (al dan niet op msn)

Ik vind vooral die eerste erg herkenbaar.

Ik ook, die tweede snap ik niet helemaal geloof ik.

Gaat erom dat er soms staat dat iemand een bericht aan het typen is, je bereid je helemaal voor op een heel verhaal omdat er al 2 minuten lang staat : (....) is een bericht aan het typen.

EN dan krijg je dus zoiets lulligs

Of soms staat het er de hele tijd wel en dan weer niet. Alsof iemand een heel verhaal vertelt en dat telkens weer wist.

Ulfat-e-Zulmat
Toch niet zo vreemd dat hij weet dat hij een verhaal vertelt? Ik snap niet wat daar grappig aan is..

Sinds wanneer is "hi" een verhaal?

#twoletterstory

nu is af en op.

Them schreef:
Gaat erom dat er soms staat dat iemand een bericht aan het typen is, je bereid je helemaal voor op een heel verhaal omdat er al 2 minuten lang staat : (....) is een bericht aan het typen.

EN dan krijg je dus zoiets lulligs

Ach zo. Maar je gaat toch niet 2 minuten naar een scherm zitten staren zonder dat er iets gebeurt? Volgens mij zie je bij mij (ik gebruik af en toe pidgin) niet eens dat iemand iets typt.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:08 uur

geplaatst: vandaag om 10:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.