MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke

zoeken in:

Yann Samsa
"FAKE AND GAY"...
Glimlach - niet meer, niet minder.

Gallow
Ik hoop echt dat hij naar drum&bass luisterde

Of naar lange meeslepende drones.

Die laatste. XD

Misterfool

Jeffs reactie is uiterst herkenbaar: als ik een lijst zou maken van fouten die verplichte sterilisatie rechtvaardigen, staan zulke taalfouten er behoorlijk hoog op.

Stijn_Slayer

Dat YouTube-kanaal is echt geweldig. Mijn favoriet is de Disney-versie van Hammer Smashed Face. Daar kun je nog flink op headbangen.

(afbeelding)

Misschien toch maar eens the big bang theory kijken . Wat ik ervan gezien heb vond ik niet zo maar goed, nog een kansje wagen.

Het is wel Jim Parsons die de sitcom echt zo leuk maakt, de anderen voegen ook zeker wat toe, maar hij (Sheldon in de sitcom dus) is echt fantastisch. Het laatste seizoen is minder, maar dat maken de eerdere seizoen er niet minder op.

The Big Bang Theory heerst Mijn favoriete serie van de laatste tijd.

Mwa, leukste sitcom van de laatste tijd wil ik wel in meegaan, maar serie? Non, da's Breaking Bad. (of The Wire, maar da's alweer een paar jaar terug)

Lachkrampen, voor de derde keer alweer. Echt weer mijn vorm van non-humor. No pun intended.

The Big Bang Theory: Na Friends de beste sitcom ever.
En sowieso ook één van de beste series ooit (maar die kijk ik niet vaak)

Die vervelen nooit.

sxesven
Big Bang is inderdaad leuk, hoewel ik de lachband (erg hoog in de mix) een beetje irritant vind. Sheldon en vooral Howard zijn echter geniaal. De vaak slappe humor omheen Penny is dan weer wat slappe hap.

Beste sitcom blijft voor mij toch het briljante How I Met Your Mother.

Idd, maar ik vind dat het zo langzamerhand afgerond moet gaan worden, eigenlijk had dat al binnen een paar seizoenen moeten gebeuren, het word allemaal wat minder. Echter zijn de eerdere seizoenen - net zoals met TBBT - echt geniaal.

sxesven
Hoewel er inderdaad een keer een einde aan moet komen vind ik HIMYM er niet zwakker op worden (tot seizoen 5 bij; seizoen 6 is nog niet op DVD en heb ik dus nog niet gezien); juist ook door zijn consistentie zo goed. Staat voor 8 seizoenen gepland en dat vind ik een mooi vooruitzicht, hoewel het dan ook wel afgelopen moet zijn. Big Bang vond ik zwakker starten maar wel aardig bijtrekken. De eeuwige Pennygrapjes vind ik echter wel strontvervelend worden (i.e. iemand zegt iets ingewikkelds, Penny doet 'huh', cue lachband - verschrikkelijk).

Dat met de Pennyjokes is helemaal waar, echter was dat de eerste 2 seizoenen nog wel leuk, maar zoals vaker met sitcoms word dat herhaald tot vervelends toe. HIMYM is in S5 nog vrij sterk (ietsje minder dan S2), maar S6 is een stuk minder, echter gewoon nog sterker dan de meeste sitcoms. Hopelijk gaan beiden series niet zo lang door als Two and a Half Men die zonder Charlie zelfs doorgaan na (8!) seizoenen. Echt uitmelken in de hoogste categorie.

sxesven
S6 zal ik aan den lijve ondervinden, ben benieuwd Het uitmelken is inderdaad wel erg jammer, en er zijn zo toch al flink wat series (liever: sitcoms) die zo onnodig de afgrond in geholpen zijn. T&HM vind ik zelf niet zo denderend, maar w.b. uitmelken bijzonder eens (zeker met het vertrek van Sheen had het afgelopen moeten zijn), en hetzelde gold bijvoorbeeld voor het tot een seizoen of 4 heel charmante Scrubs (dat daarna écht tenenkrommend slecht werd).

De Pennyjokes heb ik vanaf aflevering 1 vervelend gevonden, dus dat wordt voor mij alleen nog maar erger Sterker vind ik de serie vooral worden wegens het uitdiepen van karakters, m.n. de aanvankelijk toch erg vlakke Howard en Raj.

Hehe, Raj en Howard zijn zeker uitgediept in het laatste seizoen Scubs vond ik eigenlijk nog wel leuk tot aan de laatste 2 seizoenen, en dan ook nog doorgaan toen J.D. eruit was met een ook nog eens volledig nieuwe cast Echt bedroevend slecht was dat. Door uitmelken ben ik meestal ook niet zo'n fan van sitcoms. Doe mij maar dingen als The Wire, Breaking Bad, Sopranos en Six Feet Under. (heel HBO dus )

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:19 uur

geplaatst: vandaag om 08:19 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.