MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke

zoeken in:
Ik was die werkelijk waar nog niet eerder tegengekomen, maar dan zal ik mijn post maar verwijderen.

Hier nog een beetje fans van Kabouter Wesley?

Natuurlijk. Kabouter Wesley vind ik erg grappig, ik las het elke week met veel plezier in HUMO.

Wat is daar praktisch het nut van?

Dodelijk vet.

Stapler schreef:
(afbeelding)

Briljant!

Eveningguard schreef:
Hier nog een beetje fans van Kabouter Wesley?

Je bent zelf een kabouter

en deel 2 van de FB-statussen:

(afbeelding)

Misterfool

Misterfool
herman schreef:
Leuk.

Die troll-dingen zijn soms ook wel grappig, maar daar heb ik er voorlopig wel genoeg van gezien eerlijk gezegd...

Ok, geen trollgrappen meer. Weer terug naar de orde van de dag:

(afbeelding)

Deze heb ik al eerder geplaatst, mar de bovenstaande deed me er om de een of andere reden een beetje aan denken:

(afbeelding)

Misterfool
wow er zijn eigenlijk wel heel veel leuke grappen over pokemon, nooit geweten.
mischien kunnen we er meer posten.

Speciaal voor Anton:

(afbeelding)

Wat is er gebeurd met de good old skool text joke? Kennen we hier alleen nog sleur, pleur en plak?
(voor de nono's: drag, drop copy/paste).

Wat is er verkeerd aan tekst lezen?

Ik weet niet wat je punt is, want ik heb je bovenstaande bericht niet gelezen. Tekst lezen is zo kut weet je. En ik herkende je overigens alleen aan je plaatje. Heb je die ook handmatig getekend?

Mjuman schreef:
Wat is er gebeurd met de good old skool text joke? Kennen we hier alleen nog sleur, pleur en plak?
(voor de nono's: drag, drop copy/paste).

Niemand houdt je tegen hoor om een leuke tekstgrap te maken. Allicht vinden veel mensen - waaronder ik - de vele afbeeldingen en filmpjes leuk.

Nu komt er vast een opmerking over het onvermogen van de hedendaagsche jongere om zich langere tijd op iets te concentreren.

Een mop van tien regels lukt me meestal nog wel net. Daarna hoef ik wel even helemaal niets, dan moet ik bijkomen.

Stijn_Slayer
Tekstgrappen zijn zo OL-M.

Pokémon.

Mjuman schreef:

Potentieel zou er dit mis mee kunnen zijn:

(afbeelding)

Is al langs gekomen.

(afbeelding)

Ik moet sowieso al lachen als ik die dudes van immortal zie of een andere wilekeurige black metal band met corpsepaint maar deze foto is toch wel een van de velen hoogtepunten.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:57 uur

geplaatst: vandaag om 20:57 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.