Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
geplaatst: 16 augustus 2011, 22:31 uur
Wat mij betreft niks mis met tekstgrappen hoor, kom maar op. 

0
geplaatst: 16 augustus 2011, 22:32 uur
Mjuman schreef:
Wat is er gebeurd met de good old skool text joke? Kennen we hier alleen nog sleur, pleur en plak?
(voor de nono's: drag, drop copy/paste).
Wat is er verkeerd aan tekst lezen?
Wat is er gebeurd met de good old skool text joke? Kennen we hier alleen nog sleur, pleur en plak?
(voor de nono's: drag, drop copy/paste).

Wat is er verkeerd aan tekst lezen?
OK! Ik ga op zoek naar mijn 1001 grappen en grollen boek!

0
geplaatst: 16 augustus 2011, 22:35 uur
Slowgaze schreef:
Ik snap de grap niet.
Ik snap de grap niet.
GrafGantz schreef:
De grap is volgens mij dat dit serieus bedoeld is.
De grap is volgens mij dat dit serieus bedoeld is.
Nee dat is niet de grap, even goed kijken heren.
0
geplaatst: 16 augustus 2011, 22:38 uur
dan maar een textjoke
Een gast komt thuis van zijn werk, en zegt tegen zijn vrouw: 'Zeg, kunt ge mij eens gauw een pintje inschenken, want het gaat direct beginnen!' Die vrouw doet braaf wat haar man vraagt, brengt het pintje naar de living en gaat verder afwassen. Vijf minuten later, die man opnieuw: 'Schat, haal je nog eens snel een nieuw pintje? Het gaat echt direct beginnen.' Die vrouw brengt opniéuw een pintje naar de living. Nog eens vijf minuten later: Schat, nu gaat het echt-écht beginnen. Nog snel één pintje, dan?' Die vrouw barst uit: 'Zeg, is het weer van dat? Ik zit hier maar pinten voor u uit te schenken en gij doet nooit eens iets in huis. Dat is godverdomme altijd hetzelfde met u, en...' Waarop de vent: 'Ja, 't is begonnen!
Een gast komt thuis van zijn werk, en zegt tegen zijn vrouw: 'Zeg, kunt ge mij eens gauw een pintje inschenken, want het gaat direct beginnen!' Die vrouw doet braaf wat haar man vraagt, brengt het pintje naar de living en gaat verder afwassen. Vijf minuten later, die man opnieuw: 'Schat, haal je nog eens snel een nieuw pintje? Het gaat echt direct beginnen.' Die vrouw brengt opniéuw een pintje naar de living. Nog eens vijf minuten later: Schat, nu gaat het echt-écht beginnen. Nog snel één pintje, dan?' Die vrouw barst uit: 'Zeg, is het weer van dat? Ik zit hier maar pinten voor u uit te schenken en gij doet nooit eens iets in huis. Dat is godverdomme altijd hetzelfde met u, en...' Waarop de vent: 'Ja, 't is begonnen!
0
geplaatst: 16 augustus 2011, 22:48 uur
Jantje zonder handen komt bij de bakker:
Jantje: Hallo Bakker!
Bakker: Hallo Jantje!
Jantje: Mag ik 1 bruin brood van u?
De bakker pakt een bruin brood en legt het op de stompjes van Jantje.
Bakker: wil je ook nog een bolletje?
Jantje: Dat zou ik wel willen, maar ik heb dit bruine brood al, dat kan ik niet dragen!
Bakker: Nou, dan krijg je ook geen bolletje
Jantje: Hallo Bakker!
Bakker: Hallo Jantje!
Jantje: Mag ik 1 bruin brood van u?
De bakker pakt een bruin brood en legt het op de stompjes van Jantje.
Bakker: wil je ook nog een bolletje?
Jantje: Dat zou ik wel willen, maar ik heb dit bruine brood al, dat kan ik niet dragen!
Bakker: Nou, dan krijg je ook geen bolletje
0
geplaatst: 16 augustus 2011, 23:02 uur
Moeder: Kzou graag is snel afvalle
Vader: Dan moet ge mee doen aan een schoonheidswedstrijd
Moeder: Huh? Hoe bedoelt ge?
Vader: Ja, dan valt ge als eerste af!
Vader: Dan moet ge mee doen aan een schoonheidswedstrijd
Moeder: Huh? Hoe bedoelt ge?
Vader: Ja, dan valt ge als eerste af!
0
geplaatst: 16 augustus 2011, 23:04 uur
Bush en Bin Laden doen een potje schaak. Wie wint er?
Bin Laden, want Bush heeft al twee torens verloren.
Bin Laden, want Bush heeft al twee torens verloren.
0
geplaatst: 16 augustus 2011, 23:07 uur
Kan iemand hem nog uitleggen? Niet dat ik verwacht hem dan leuk te vinden, maar ik vraag me toch af wat de grap is.
0
geplaatst: 16 augustus 2011, 23:10 uur
nog eentje
Een Fransman vaart zijn privejacht, er komt een andere boot op hem af beide boten zinken.
Op die andere boot zat er een Duitser.
De Fransman en Duitser zwemmen samen naar een eiland.
Op dat eiland is er een stam gevestigd.
Het stamhoofd beslist vlug over het lot van beiden en zegt:''in de pan ermee''.
De fransman en de Duitser vragen wat ze moeten doen om te blijven leven.
Het stamhoofd zegt.
''Zoek 100 dezelfde vruchten''.
De Fransman en de Duitser gaan allebei het bos in en de Fransman komt het eerst terug met 100 bessen.
Het stamhoofd zegt: ''en steek ze nu een voor een in je gat zonder te lachen''.
Het lukt de Fransman vlot maar bij de 100ste bes begon hij te lachen.
Het stamhoofd: ''IN DE PAN ERMEE!''.
Omstanders vroegen verbaasd waarom de fransman nu bij de 100ste bes begon te lachen!
De Fransman antwoordde:''Ik zag die Duitser afkomen met 100 kokosnoten
Een Fransman vaart zijn privejacht, er komt een andere boot op hem af beide boten zinken.
Op die andere boot zat er een Duitser.
De Fransman en Duitser zwemmen samen naar een eiland.
Op dat eiland is er een stam gevestigd.
Het stamhoofd beslist vlug over het lot van beiden en zegt:''in de pan ermee''.
De fransman en de Duitser vragen wat ze moeten doen om te blijven leven.
Het stamhoofd zegt.
''Zoek 100 dezelfde vruchten''.
De Fransman en de Duitser gaan allebei het bos in en de Fransman komt het eerst terug met 100 bessen.
Het stamhoofd zegt: ''en steek ze nu een voor een in je gat zonder te lachen''.
Het lukt de Fransman vlot maar bij de 100ste bes begon hij te lachen.
Het stamhoofd: ''IN DE PAN ERMEE!''.
Omstanders vroegen verbaasd waarom de fransman nu bij de 100ste bes begon te lachen!
De Fransman antwoordde:''Ik zag die Duitser afkomen met 100 kokosnoten
0
geplaatst: 16 augustus 2011, 23:14 uur
deze vind ik persoonlijk echt goed 
Een Belg en een Hollander wonen elk al geruime tijd zo een vijftig meter van de grens, zonder eigenlijk echt contact met elkaar te hebben.
Op zekere dag echter zijn zij samen gelijktijdig in hetzelfde café en zitten aan de toog. Daar bespreken ze de dagelijkse gebeurtenissen in de grensstreek bij een fris pintje.
Na meerdere van die frisse pintjes zegt de Belg plots zo om te lachen: ‘Zeg gierigaard, doe er nog maar eens eentje op hé, t is uw beurt’.
‘Nou’, zegt de Hollander, ‘Wij Nederlanders zijn helemaal niet gierig, wij zijn enkel zuinig. Om je een voorbeeld te geven, vorige maand had ik zin om een verrekijker te kopen. Ik ging dus naar een winkel waar men dergelijke dingen verkoopt. De verkoper had twee soorten, één van honderd euro en één van tweehonderd euro. Vermits ik, naar mijn mening met deze van honderd euro voldoende ver zag leek het mij nogal gek om er één te kopen van tweehonderd euro. Dus heb ik deze van honderd euro gekocht’.
‘Dat lijkt me logisch’, zegt de Belg, ‘en wat zie je dan zoal met die verrekijker?’
‘Wel’, zegt die Hollander, ‘nu je er om vraagt, verleden week bijvoorbeeld zag ik jou in je keuken met je vrouw liggen neuken?’
‘Wel’, zegt de Belg, ‘had dan toch maar die van tweehonderd euro gekocht.’
‘Hoezo?’ Antwoord de Hollander.
‘Wel, dan had je gezien dat het jouw vrouw was’.

Een Belg en een Hollander wonen elk al geruime tijd zo een vijftig meter van de grens, zonder eigenlijk echt contact met elkaar te hebben.
Op zekere dag echter zijn zij samen gelijktijdig in hetzelfde café en zitten aan de toog. Daar bespreken ze de dagelijkse gebeurtenissen in de grensstreek bij een fris pintje.
Na meerdere van die frisse pintjes zegt de Belg plots zo om te lachen: ‘Zeg gierigaard, doe er nog maar eens eentje op hé, t is uw beurt’.
‘Nou’, zegt de Hollander, ‘Wij Nederlanders zijn helemaal niet gierig, wij zijn enkel zuinig. Om je een voorbeeld te geven, vorige maand had ik zin om een verrekijker te kopen. Ik ging dus naar een winkel waar men dergelijke dingen verkoopt. De verkoper had twee soorten, één van honderd euro en één van tweehonderd euro. Vermits ik, naar mijn mening met deze van honderd euro voldoende ver zag leek het mij nogal gek om er één te kopen van tweehonderd euro. Dus heb ik deze van honderd euro gekocht’.
‘Dat lijkt me logisch’, zegt de Belg, ‘en wat zie je dan zoal met die verrekijker?’
‘Wel’, zegt die Hollander, ‘nu je er om vraagt, verleden week bijvoorbeeld zag ik jou in je keuken met je vrouw liggen neuken?’
‘Wel’, zegt de Belg, ‘had dan toch maar die van tweehonderd euro gekocht.’
‘Hoezo?’ Antwoord de Hollander.
‘Wel, dan had je gezien dat het jouw vrouw was’.
0
geplaatst: 16 augustus 2011, 23:19 uur
Oh ja best leuk moppen over gierige nederlanders 
Loopt een belg over straat, ziet 50 meter verder een bananenschil.
Zegt hij "o jee daar ga ik weer".

Loopt een belg over straat, ziet 50 meter verder een bananenschil.
Zegt hij "o jee daar ga ik weer".
0
geplaatst: 16 augustus 2011, 23:26 uur
Een Belgische, Nederlandse en Duitse hooligan worden achtervolgd door de politie. Zij vluchten een doodlopende steeg in en kunnen geen kant meer op. Wel ligt er een stapel juten zakken. De hooligans bedenken zich geen moment en verstoppen zich elk in een zak.
De politie arriveert en ziet de zakken liggen. Een snuggere agent bedenkt zich geen moment en geeft een trap tegen de eerste zak, waar de Nederlander zich in heeft verstopt.
"Miauw" roept deze.
"Aha, dat zij katten, laat maar liggen" zegt de agent en trapt tegen de tweede zak, met daarin de Duitser.
"Woef" wordt er nu geroepen.
"Een zak met honden, eens kijken wat er in de laatste zak zit" en hij geeft een schop tegen de zak met daarin de Belg.
Uit de zak klinkt: "Aardappelen"
De politie arriveert en ziet de zakken liggen. Een snuggere agent bedenkt zich geen moment en geeft een trap tegen de eerste zak, waar de Nederlander zich in heeft verstopt.
"Miauw" roept deze.
"Aha, dat zij katten, laat maar liggen" zegt de agent en trapt tegen de tweede zak, met daarin de Duitser.
"Woef" wordt er nu geroepen.
"Een zak met honden, eens kijken wat er in de laatste zak zit" en hij geeft een schop tegen de zak met daarin de Belg.
Uit de zak klinkt: "Aardappelen"
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.