Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
geplaatst: 26 augustus 2011, 13:11 uur
Die van Chamelon Day..
opzich wel geinig... maar ook vet asociaal..
opzich wel geinig... maar ook vet asociaal..
0
geplaatst: 26 augustus 2011, 13:15 uur
Yep, heel fout.......stel van die rijkeluikids die met de auto en boot van papa een dagje erop uitgaan
....stand by....
....stand by....
0
geplaatst: 26 augustus 2011, 15:03 uur
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 26 augustus 2011, 15:05 uur
Als ze de verkeerde voor zich hebben gaat 'ie die boot achterna en zijn ze de pineut als ze uitstappen.
0
geplaatst: 26 augustus 2011, 23:41 uur
0
geplaatst: 27 augustus 2011, 07:20 uur
Ja maar als je op facebook zoekt kan je alleen zo'n 'like' pagina vinden.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 27 augustus 2011, 12:27 uur
Die dingen zijn ook zo afschuwelijk lelijk, hè. Waarom zou je met zo'n gigantisch gat in je oor willen lopen?
0
geplaatst: 27 augustus 2011, 12:38 uur
Stijn_Slayer schreef:
Die dingen zijn ook zo afschuwelijk lelijk, hè. Waarom zou je met zo'n gigantisch gat in je oor willen lopen?
Beter een gat in je oor dan een oor in je gat.
0
geplaatst: 27 augustus 2011, 14:45 uur
Lijkt me niet zo bijzonder. Er zullen bijvoorbeeld ook wel nog een stuk meer Jan Smitten of Michael Jacksons bestaan. Ik weet verder niet hoe vaak de achternaam Bieber voorkomt, maar Justin is ook niet echt een bijzondere voornaam. En die kerel is veel ouder dan de bekende Justin Bieber, dus het lijkt me niet zo raar.
0
geplaatst: 27 augustus 2011, 14:48 uur
Er zullen bijvoorbeeld ook wel nog een stuk meer Jan Smitten of Michael Jacksons bestaan
Michael Jackson is een bekende bierkenner!
0
geplaatst: 27 augustus 2011, 14:50 uur
Arrie schreef:
Lijkt me niet zo bijzonder. Er zullen bijvoorbeeld ook wel nog een stuk meer Jan Smitten of Michael Jacksons bestaan. Ik weet verder niet hoe vaak de achternaam Bieber voorkomt, maar Justin is ook niet echt een bijzondere voornaam. En die kerel is veel ouder dan de bekende Justin Bieber, dus het lijkt me niet zo raar.
(quote)
Tuurlijk niet, maar moet je die reacties op die pagina zien
Best grappig.
0
geplaatst: 27 augustus 2011, 15:08 uur
Ik zit nu naar de remaster van mijn avatar te luisteren en toen ik de liner notes las, bleken die geschreven te zijn door ene James Brown. Maar da's ook niet de soulmeneer, die is al een tijdje overleden. 
Enniewee, een plaatje:

Enniewee, een plaatje:

0
geplaatst: 27 augustus 2011, 19:51 uur
Ik kan er uiteraard naast zitten, maar was dat geen wijnkenner?
0
geplaatst: 27 augustus 2011, 20:31 uur
GrafGantz schreef:
(quote)
Ik ken hem eigenlijk meer als whisky-kenner.
0
geplaatst: 27 augustus 2011, 20:40 uur
Oh ja, daar ken ik hem ook van. Maar blijkbaar weet hij ook veel van bier.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.