MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke

zoeken in:
Even die recensies gegoogled, staat vol met flauwe gein, maar deze vond ik ook wel mooi:

Don't come too soon is problably a song you will not listen over there. But you can always check it out here - Soapbox | Gratis muziek, tourneedata, foto's, video's - myspace.com or here - SOAPBOX's sounds on SoundCloud - Create, record and share your sounds for free --- Come... check it out!

Stapler schreef:
(afbeelding)

Ik moest hier zo hard om lachen he
².

Improvision

Clarence .

Tja, kan het nog banaler?

Dan maar een goed ouderwetse tekstmop - over consultancy.

Rijdend over een provinciale weg op de Veluwe, moet een business consultant stoppen én wachten, omdat er een herder met zijn kudde oversteekt. Hij parkeert aan de kant van de weg staan, zet het contact uit en slaat het tafereel gade.
Omdat ie wel in is voor een verzetje roept ie de herder bij zich en zegt: "zullen we eens wedden dat ik jou kan vertellen hoeveel schapen je hebt, welk ras het is, wat het gemiddelde gewicht is en hoeveel ooien en rammen je hebt, en dat doen we om een schaap"
Ondertussen doet de consultant zijn iBook al open, pakt zijn iPad erbij, zijn iPhone.
Zegt die herder: "da's goed, als ik jouw tablet krijg, als je ernaast zit". Die business consultant is stellig van zijn eigen kunde (en het gebruik van zijn tools) overtuigd en gaat akkoord.

In no time heeft ie met zijn iPhone een foto gemaakt van een paar dieren, een aantal apps opgestart, een visual recognition tool geactiveerd, wikipedia opgeroepen en excel opgestart. Enfin na twee minuten zegt hij:

"Je hebt een kudde Yorkshire schapen: 344 ooien en 282 rammen; de ooien wegen gemiddeld 55,2 kg en de rammen 71,4 kg."
Uiterst content met zichzelf loopt ie naar de kudde, pakt een beest en gooit 't met veel moeite in zijn kofferbak.

Zegt de herder: "nou ik kan wel zien dat je een business consultant bent. Op de eerste plaats vertel je me allemaal dingen die ik al weet. Op de tweede plaats maak je heel veel tamtam en vertel je me veel meer dan nodig. En op de derde plaats laat je zien dat je totaal geen verstand hebt van mijn business: dus geef me die iPad maar en haal mijn herdershond maar uit je kofferbak."

Ik vind hem eigenlijk niet zo grappig

Glimlachje hier.

Wat heeft die Mjuman een goede muzieksmaak he .

Hij is leuk.

Ze doen het niet Rizz =[

Rizz
Oh, balen :/ ik zie ze wel op m'n scherm, nog meer die ze niet zien?

ik zie ze ook niet

Rizz
He, jammer. En gek.

Daar heb ik gisteren ook heel hard om gelachen, ja.

Die was erg leuk ja

'Heb jij een open haard?'

Wat een geniaal filmpje zeg!

panjoe (moderator)

Momenteel zit ik in een achtbaan van emoties

Yann Samsa
Bwa...

Stijn_Slayer
Mwah... Na 300 van die Hitlerfilmpjes valt deze toch wat tegen.

Ik vind 'm maar flauw. Is dit echt op TV geweest als grapje, of wat?

Germ (crew)

Hier ff een Oath-momentje.... Het is dus gewoon knip en plakwerk?

Ja - maar zo iets knippen en plakken is nog een hele klus...

panjoe (moderator)

(afbeelding)

You don't have permission to access /mediabase/foto/3d7e7602_ibaplPq5E2AYTs.gif on this server.

Dit is geen grap verder misschien, maar als ik ergens dubbel om heb gelegen is het wel om het volgende:

Sorry als jullie het niet grappig vinden, maar echt... ík kan hier echt stuk om gaan Dat 'indrukwekkende' begin met die drums, als dan die blokfluit begint...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:21 uur

geplaatst: vandaag om 03:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.