Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
geplaatst: 7 september 2011, 11:31 uur
De beer stapte uit en liep geschrokken weer de wildernis neer.
Een woordvoerder van de plaatselijke politie noemt het incident moeilijk voor te stellen, maar niet absurd. 'We hebben hier weinig dieren-auto-inbraken, maar het gebeurt,' aldus David Stevenson van de South Lake Tahoe department.

Een woordvoerder van de plaatselijke politie noemt het incident moeilijk voor te stellen, maar niet absurd. 'We hebben hier weinig dieren-auto-inbraken, maar het gebeurt,' aldus David Stevenson van de South Lake Tahoe department.

0
Jocharo-T
geplaatst: 7 september 2011, 12:14 uur
Weet niet of het al eerder geplaatst is. Maar toch leuk:
0
geplaatst: 7 september 2011, 12:28 uur
Toen ik dit stukje cabaret op televisie zag rolde ik letterlijk van de bank:
Voor de duidelijkheid: Micha Wertheim heeft een keer bonje gehad met zijn publiek nadat hij een grap over gehandicapten had gemaakt. In dit fragment vertelt hij over de meningen hierover op het internet.
Voor de duidelijkheid: Micha Wertheim heeft een keer bonje gehad met zijn publiek nadat hij een grap over gehandicapten had gemaakt. In dit fragment vertelt hij over de meningen hierover op het internet.
0
geplaatst: 7 september 2011, 19:50 uur
Jocharo-T schreef:
(embed)
(embed)

0
Germ (crew)
geplaatst: 7 september 2011, 21:59 uur
Top 10 lijst van David Letterman, met de Sopranos cast....
0
geplaatst: 9 september 2011, 08:10 uur
Die laatste is een rip-off van Banksy volgens mij ,al weet je natuurlijk nooit wie er eerder was...

Verder leuke plaatjes, en volgens mij allemaal van die link die ik hier 1 of 2 weken terug gepost heb

Verder leuke plaatjes, en volgens mij allemaal van die link die ik hier 1 of 2 weken terug gepost heb

0
geplaatst: 9 september 2011, 08:11 uur
Ik vind die van Banksy Mooier, even kijken of ik die kan op snorkelen
Deze is dat ook, maar ken een mooiere
Deze is dat ook, maar ken een mooiere
0
Jocharo-T
geplaatst: 9 september 2011, 08:43 uur
Over een grote grap gesproken. Heeft iemand gisteren Holland In Da Hood gezien? Ongelofelijk, en dan hoor je de ouders ook nog zeggen dat ze trots op hun kinderen zijn. Ik zou me kapot schamen. Het ergste is misschien nog wel dat de ouders en de deelnemers zelf denken dat ze goede rappers zijn 
Het is gisteren uitgezonden, je kunt het terug zien op rtl.nl.

Het is gisteren uitgezonden, je kunt het terug zien op rtl.nl.
0
geplaatst: 9 september 2011, 09:15 uur
Ik zit het nu te kijken... Ik ga de mensen hier wel missen, but that doesn't mind...
Oh i dont wanna live on this planet any more..
Oh i dont wanna live on this planet any more..

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.