Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
geplaatst: 9 september 2011, 12:15 uur
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 9 september 2011, 12:15 uur
Ik ga dat programma toch eens vaker kijken. Wat een gigantische sukkels. 

0
geplaatst: 9 september 2011, 14:37 uur
Kan iemand zich die Formal Complaints nog herinneren (die roze briefjes over een medewerker die echt de meeste absurde grappen en grollen met zijn collega uithaalde), die vent heeft dus een eigen website waar nog meer van dat soort dingen opstaan: Go away - 27bslash6.com
Oh deze kwam ik tegen op GeenStijl (voorpagina Telegraaf):

EPISCH centrum... FAIL!
Oh deze kwam ik tegen op GeenStijl (voorpagina Telegraaf):

EPISCH centrum... FAIL!
0
Jocharo-T
geplaatst: 9 september 2011, 14:47 uur
Een stukje van mijn favoriete cabaretier, Javier Guzman 

0
Germ (crew)
geplaatst: 9 september 2011, 17:12 uur
Dat Holland in da Hood.....
Of het zijn briljante acteurs, of dit zijn geestelijk gehandicapten die misschien wel tegen zichzelf in bescherming hadden moeten worden genomen...
Of het zijn briljante acteurs, of dit zijn geestelijk gehandicapten die misschien wel tegen zichzelf in bescherming hadden moeten worden genomen...
0
geplaatst: 9 september 2011, 18:22 uur
0
geplaatst: 9 september 2011, 20:47 uur
Nog even over de vorige pagina: die Freddie Mercury en David Bowie zijn wel heel (HEEL) slecht.
0
geplaatst: 9 september 2011, 20:57 uur
0
geplaatst: 9 september 2011, 21:19 uur
Uit den ouderwetsche doosch: een tekstgrap. Zo eentje met lettersch.
Twee plisie-agenten staan op wacht, samen met hun plisiehond, buiten bij een café. Een man komt uit het café gelopen, kijk onder de plisiehond & barst in lachen uit. Vervolgens loopt hij weg. De plisie-agenten snappen niet wat er zo grappig aan is, maar gaan weer braaf verder met hun taak. Vijf minuten later komt er een man uit het café gelopen, kijkt onder de hond, barst in lachen uit & loopt weg. De agenten beginnen zich toch af te vragen wat er zo grappig is. Een kwartiertje later komt er weer iemand uit het café gelopen & voert netjes de handelingen uit die inmiddels bijna routine zijn geworden: hij kijkt onder de hond, begint te lachen & loopt weg. Althans, hij probeert weg te lopen. De plisie-agenten pakken hem vast & vragen hem streng & dwingend: "Wat is er nou zo grappig?"
Zegt de man: "De barman zegt dat er buiten een plisiehond met twee lullen staat."
Twee plisie-agenten staan op wacht, samen met hun plisiehond, buiten bij een café. Een man komt uit het café gelopen, kijk onder de plisiehond & barst in lachen uit. Vervolgens loopt hij weg. De plisie-agenten snappen niet wat er zo grappig aan is, maar gaan weer braaf verder met hun taak. Vijf minuten later komt er een man uit het café gelopen, kijkt onder de hond, barst in lachen uit & loopt weg. De agenten beginnen zich toch af te vragen wat er zo grappig is. Een kwartiertje later komt er weer iemand uit het café gelopen & voert netjes de handelingen uit die inmiddels bijna routine zijn geworden: hij kijkt onder de hond, begint te lachen & loopt weg. Althans, hij probeert weg te lopen. De plisie-agenten pakken hem vast & vragen hem streng & dwingend: "Wat is er nou zo grappig?"
Zegt de man: "De barman zegt dat er buiten een plisiehond met twee lullen staat."
0
Misterfool
geplaatst: 9 september 2011, 21:29 uur
Inderdaad een grap voor als je te veel bier op hebt;
dan is alles namelijk grappig.
dan is alles namelijk grappig.
0
geplaatst: 9 september 2011, 21:42 uur
Maarten die weet het, staat op iedere foto dronken, wazig uit zijn ogen starend.
Maar wel iedere keer met een dame, doetiee goooeed!
Maar wel iedere keer met een dame, doetiee goooeed!
0
geplaatst: 9 september 2011, 22:35 uur
Linius schreef:
mijn avatar!

(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
Die laatste. (quote)
Dat lijkt op....mijn avatar!

(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)

0
Misterfool
geplaatst: 10 september 2011, 17:45 uur
een glimlach.Enne, maarten, wil jij niet zo Bert tegen mij opzetten. Is niet aardig heur.
0
geplaatst: 10 september 2011, 18:54 uur
Inderdaad, Misterfool en ik zijn teminste nog hardcore Pokemon en daar valt niet mee te focken.
0
Misterfool
geplaatst: 10 september 2011, 19:34 uur
Inderdaad, Don eveningguard. Als je met de pokemonmaffia fockt, kun je een een ponyta-hoofd in je bedje verwachten. 

0
geplaatst: 11 september 2011, 10:50 uur
Dit moet wel de meest krampachtige manier zijn om aandacht te krijgen als band, dit slaat gewoon drie keer nergens op.
0
Jocharo-T
geplaatst: 11 september 2011, 11:15 uur
Je moet jezelf en zo'n bandje niet zo serieus nemen joh, dat doet de band zelf namelijk ook niet.
0
geplaatst: 11 september 2011, 12:58 uur
Ik vind het best lollig
. Niet al te serieus nemen inderdaad.
. Niet al te serieus nemen inderdaad.
0
geplaatst: 11 september 2011, 18:44 uur
En nu we weer aanbeland zijn op het onderwerp ''aandachtsgeile slagwerkers'' kan de briljante drummer van Rick K. and the Allnighters niet uitblijven:
Ik weet het, deze is al eens eerder geplaatst, maar deze kerel is niet alleen hilarisch om te zien, maar kan ook nog eens echt goed drummen !
Keith Moon, wie is dat ?
Ik weet het, deze is al eens eerder geplaatst, maar deze kerel is niet alleen hilarisch om te zien, maar kan ook nog eens echt goed drummen !
Keith Moon, wie is dat ?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.