MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke

zoeken in:
Masimo schreef:
Die van Bill Posters en de laatste zijn geniaal

Bill Posters

Stijn_Slayer
Ik ga dat programma toch eens vaker kijken. Wat een gigantische sukkels.

Jocharo-T
Die 2e van Herman, met dat verkeerslicht.

Ssscht...
Oh die afbeeldingen van Herman zijn geweldig

Kan iemand zich die Formal Complaints nog herinneren (die roze briefjes over een medewerker die echt de meeste absurde grappen en grollen met zijn collega uithaalde), die vent heeft dus een eigen website waar nog meer van dat soort dingen opstaan: Go away - 27bslash6.com

Oh deze kwam ik tegen op GeenStijl (voorpagina Telegraaf):

(afbeelding)

EPISCH centrum... FAIL!

Jocharo-T
Een stukje van mijn favoriete cabaretier, Javier Guzman

Germ (crew)
Dat Holland in da Hood..... Of het zijn briljante acteurs, of dit zijn geestelijk gehandicapten die misschien wel tegen zichzelf in bescherming hadden moeten worden genomen...

Ssscht... schreef:
Oh die afbeeldingen van Herman zijn geweldig
².

Nog even over de vorige pagina: die Freddie Mercury en David Bowie zijn wel heel (HEEL) slecht.

Ducoz schreef:
(afbeelding)

Deze vind ik erg mooi
Dat lijkt op....

mijn avatar!

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Uit den ouderwetsche doosch: een tekstgrap. Zo eentje met lettersch.

Twee plisie-agenten staan op wacht, samen met hun plisiehond, buiten bij een café. Een man komt uit het café gelopen, kijk onder de plisiehond & barst in lachen uit. Vervolgens loopt hij weg. De plisie-agenten snappen niet wat er zo grappig aan is, maar gaan weer braaf verder met hun taak. Vijf minuten later komt er een man uit het café gelopen, kijkt onder de hond, barst in lachen uit & loopt weg. De agenten beginnen zich toch af te vragen wat er zo grappig is. Een kwartiertje later komt er weer iemand uit het café gelopen & voert netjes de handelingen uit die inmiddels bijna routine zijn geworden: hij kijkt onder de hond, begint te lachen & loopt weg. Althans, hij probeert weg te lopen. De plisie-agenten pakken hem vast & vragen hem streng & dwingend: "Wat is er nou zo grappig?"
Zegt de man: "De barman zegt dat er buiten een plisiehond met twee lullen staat."

Tralala een grap voor in de kroeg,voor nu een glimlach

Misterfool
Inderdaad een grap voor als je te veel bier op hebt;
dan is alles namelijk grappig.

Wat weet jij nou van teveel bier ophebben, Luke?

(afbeelding)

Maarten die weet het, staat op iedere foto dronken, wazig uit zijn ogen starend.
Maar wel iedere keer met een dame, doetiee goooeed!

Linius schreef:
(quote)
Dat lijkt op....

mijn avatar!

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)
Die laatste.

Anticonceptie!

Misterfool
een glimlach.
Enne, maarten, wil jij niet zo Bert tegen mij opzetten. Is niet aardig heur.

Inderdaad, Misterfool en ik zijn teminste nog hardcore Pokemon en daar valt niet mee te focken.

Misterfool
Inderdaad, Don eveningguard. Als je met de pokemonmaffia fockt, kun je een een ponyta-hoofd in je bedje verwachten.

Dit moet wel de meest krampachtige manier zijn om aandacht te krijgen als band, dit slaat gewoon drie keer nergens op.

Jocharo-T
Je moet jezelf en zo'n bandje niet zo serieus nemen joh, dat doet de band zelf namelijk ook niet.

Ik vind het best lollig . Niet al te serieus nemen inderdaad.

Ik wil zo´n drumstel!

En nu we weer aanbeland zijn op het onderwerp ''aandachtsgeile slagwerkers'' kan de briljante drummer van Rick K. and the Allnighters niet uitblijven:

Ik weet het, deze is al eens eerder geplaatst, maar deze kerel is niet alleen hilarisch om te zien, maar kan ook nog eens echt goed drummen !

Keith Moon, wie is dat ?

Deze is ook geweldig:

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:08 uur

geplaatst: vandaag om 13:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.