MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke

zoeken in:
Slowgaze schreef:
afbeeldingen

Briljante plaatjes

Er komt een professor in de statistieken bij het vliegveld, met explosieven om zijn lichaam. Hij wordt tegengehouden door een beveiligingsagent:

Beveiligingsagent: "Meneer, u begrijpt wel dat we u zo niet op een vliegtuig kunnen laten he."
Professor: "Inderdaad, maar ik heb niets kwaads in de zin."
Beveiligingsagent: "Waarom draagt u die bom dan bij zich?"
Professor: "Laat ik het zo stellen: de kans dat er iemand met een bom in een vliegtuig komt is 1 op duizend. Dan is de kans dat 2 mensen met een bom in een vliegtuig komen 1 op een miljoen, dus als ik een bom meeneem in het vliegtuig dan voel ik me veel veiliger."

Leuke mop!

Ik vind hem inderdaad ook leuk, maar het is meer een glimlach-mop.

Slowgaze schreef:
(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)
Vooral die 3e, 4e en 5e.
Alleen die laatste snap ik niet helemaal. Of valt daar weinig aan te snappen?

Iemand was zo flauw om van de drie getallen op dat bordje een optelsom te maken, terwijl dat eigenlijk natuurlijk nergens op slaat. Populatie, hoogte, en oprichtingsdatum zijn immers drie heel verschillende dingen. Vind hem wel geinig, drie getallen onder elkaar, dan kan je er makkelijk een som van maken.

Arrie schreef:
Populatie, hoogte, en oprichtingsdatum zijn immers drie heel verschillende dingen.

HIer moest ik hartelijk om lachen

Mis ik iets?

Niet echt een 'joke', maar wel met afstand het meest hilarische wat ik deze maand op internet heb gelezen: commentaar van een user van Moviemeter (ook hier niet helemaal onbekend) bij The Lion King (1994):

In de film worden de dieren vermenselijkt.

Het is een pamflet voor de monarchie/gevestigde orde. Kinderen worden met dit soort filmpjes van jongs af aan geleerd/gehersenspoeld te gehoorzamen en zich te onderwerpen.
De relschoppers in Engeland hebben wellicht te weinig naar Disney-films gekeken.

Indien men opstandig is, en de orde niet dient, dan stort men de maatschappij in groot onheil. Dat wordt in deze film - dat eigenlijk haast een pamflet voor de monarchie is - verschrikkelijk benadrukt.

Hail the king!

Wat het racisme betreft. De hyena's worden al jarenlang verstoten uit het koninkrijk. De orde zegt dat ze de slechten zijn, en ze allemaal niet deugen. ( stigmatisering). De film toont aan dat je je niet moet inlaten met die figuren, terwijl het grootste deel van de dieren daar geeneen hyena persoonlijk kent.
Beetje te vergelijken met de racisten in onze 'harmonieuze' samenleving: ze kennen meestal ook geeneen allochtoon, en vinden hun haat enkel uit vage vertelsel.

Het ware beter geweest als de hyena's in het begin al samenleefden tussen de andere dieren, en dat op het einde ook zouden doen.
De film zegt eigenlijk dat je bevolkingsgroepen die in jouw ogen niet deugen moet verstoten.

Ik snap hem niet.

Slowgaze schreef:
Er komt een professor in de statistieken bij het vliegveld, met explosieven om zijn lichaam. Hij wordt tegengehouden door een beveiligingsagent:

Beveiligingsagent: "Meneer, u begrijpt wel dat we u zo niet op een vliegtuig kunnen laten he."
Professor: "Inderdaad, maar ik heb niets kwaads in de zin."
Beveiligingsagent: "Waarom draagt u die bom dan bij zich?"
Professor: "Laat ik het zo stellen: de kans dat er iemand met een bom in een vliegtuig komt is 1 op duizend. Dan is de kans dat 2 mensen met een bom in een vliegtuig komen 1 op een miljoen, dus als ik een bom meeneem in het vliegtuig dan voel ik me veel veiliger."

De statisticus verdronk in water van gemiddeld 30 centimeter diep...

Die van Age

Ik wil niet geloven dat hij dat echt denkt over de film!

Ik wil niet geloven dat hij echt is.

Een tijdje geleden werd hier een plaatje van een site geplaatst waar allemaal droge humor op stond. Eén daarvan was het feit dat iemand met een tekening van een spin wilde betalen. Iemand die de link daarvan heeft?

Ah top, thanks.

Die voel je van een lichtjaar aankomen.

Ik niet.

Ik ook niet.

Ik ook niet, hoor.
Hij is wel leuk, maar ik heb toch liever de wat hardere humor van C&H.

Als C zegt 'words' en H hangt aan een galg, gaat er dan bij jullie geen belletje rinkelen?

Nee, en het lijkt me ook heel sterk dat je dit van een lichtjaar ziet aankomen.

jasper1991 schreef:
Als C zegt 'words' en H hangt aan een galg, gaat er dan bij jullie geen belletje rinkelen?

Namens chevy, herman en mijzelf: Nee. Achteraf gezien was de clou al wel voor het laatste plaatje te raden geweest, maar lang niet iedereen legt meteen de link met galgje. Dat blijkt wel.

MJ_DA_MAN schreef:
Nee, en het lijkt me ook heel sterk dat je dit van een lichtjaar ziet aankomen.
Dat lichtjaar was een overdrijving voor het feit dat ik hem al lang zag aankomen.
stoepkrijt schreef:
Namens chevy, herman en mijzelf: Nee. Achteraf gezien was de clou al wel voor het laatste plaatje te raden geweest, maar lang niet iedereen legt meteen de link met galgje. Dat blijkt wel.
Dat kan, maar op deze manier werd de grap voor mij minder aardig.

Dan gooien we er maar een nieuwe grap tegenaan:

(afbeelding)

Ik vond die galgje grap erg leuk en ik zag hem ook niet aankomen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:39 uur

geplaatst: vandaag om 06:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.