Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
geplaatst: 26 september 2011, 23:56 uur
hoi123 schreef:
Had het eerst in het videoclips-topic geplaatst, maar bij nader inzien past deze hier ook wel; het nummer is niet al te slecht, maar die videoclip is echt zó pretentieus.. Kon een lach niet onderdrukken.
(embed)
Had het eerst in het videoclips-topic geplaatst, maar bij nader inzien past deze hier ook wel; het nummer is niet al te slecht, maar die videoclip is echt zó pretentieus.. Kon een lach niet onderdrukken.

(embed)
Ik zag laatst ook iemand op Facebook zeggen dat de clip geweldig is. Het nummer is dat zeker, maar de clip totaal niet.
En hulde voor de pokemon-grappen

0
geplaatst: 27 september 2011, 00:06 uur
He$$el_01 schreef:
(afbeelding)
Vond deze reactie op dit plaatje:(afbeelding)
Trainer 1 "Are you suggesting Green migrates?"
Gold: "Not at all. He could be carried."
T1: "What, a Spearow, carrying Green?"
G: "It could grip him by the hair."
T1: "It's not a question of where it grips him! It's a simple matter of weight ratios! A four-and-a-half pound bird could not carry a 95 pound boy!"
G: "Well, it doesn't matter. Will you go and tell your master that Gold from the New Bark Town is here."
T1: "Listen, in order to maintain air-speed velocity, a Spearow needs to beat its wings 43 times every second, right?"
G: "Please!"
T1: "Am I right?"
G: "I'm not interested!"
Trainer 2: "He could be carried by a Pidgeot!"
T1: "Oh, yeah, a Pidgeot, maybe, but not a Spearow, that's my point."
T2: "Oh, yeah, I agree with that..."
G: "Will you ask your master if he wants to join my fight against Team Rocket?!"
T1: "But then of course Spearows are anti-social."
T2: "Oh, yeah..."
T1: "So they wouldn't carry him anyway..."
G: *leaves*
Wat een held.

0
geplaatst: 27 september 2011, 00:15 uur
Geweldig inderdaad
.
Ik kwam net dit tegen:

Laat ik nou precies hetzelfde gehad hebben.
Edit: Laat ik er nou na het posten van dit bericht achter komen ook dezelfde naam te hebben...
.Ik kwam net dit tegen:

Laat ik nou precies hetzelfde gehad hebben.
Edit: Laat ik er nou na het posten van dit bericht achter komen ook dezelfde naam te hebben...
0
geplaatst: 28 september 2011, 17:45 uur
A driver who was high on cocaine destroyed an entire cornfield in an attempt to escape from the police.
Four police cars were destroyed before the 35-year-old crashed into a ditch and was arrested, near the village of Dussen in the south of the Netherlands.

Four police cars were destroyed before the 35-year-old crashed into a ditch and was arrested, near the village of Dussen in the south of the Netherlands.

0
bro
geplaatst: 28 september 2011, 18:16 uur
hahaha, ma jonges toch, staat ier echt VOL van de goede mopjes, niet normaal! Ik begon met lachen bij de laatste post en nu blijf ik maar scrollen en neergaan van het lachen 

0
geplaatst: 28 september 2011, 18:28 uur
Een ouderwetsche tekstgrap, ditmaal over wiskundigen:
Zitten een natuurkundige en een wiskundige op een teras te kijken naar het gebouw tegenover hen. Ze zien drie mensen naar buiten lopen en twee weer naar binnen. Zegt de natuurkundige: "Als er nu nog iemand naar binnen loopt, is het gebouw weer leeg hè?"
Zitten een natuurkundige en een wiskundige op een teras te kijken naar het gebouw tegenover hen. Ze zien drie mensen naar buiten lopen en twee weer naar binnen. Zegt de natuurkundige: "Als er nu nog iemand naar binnen loopt, is het gebouw weer leeg hè?"
0
geplaatst: 28 september 2011, 20:44 uur
Die één na laatste is fucking geniaal 
EDIT: Dat zijn we dus eens

EDIT: Dat zijn we dus eens

0
geplaatst: 28 september 2011, 21:04 uur
Muilen kun je ook zien als een achievement mag ik aannemen.
0
geplaatst: 28 september 2011, 21:12 uur
Ah, de ambiguIteit van het woord 'fuck' viel me nu pas op; nou goed?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.