Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
geplaatst: 19 oktober 2011, 19:04 uur
Tsjeuzes ik ben al een half uur aan t kijken en t houdt maar niet op...
0
geplaatst: 19 oktober 2011, 19:11 uur
Zelden zoveel niet grappige plaatjes bij elkaar gezien op die pagina. Vaak zit er nog minstens één tussen die wel enigszins grappig is... dit keer niet eens. Maar dat zal aan mij liggen 

0
geplaatst: 19 oktober 2011, 19:31 uur
Kakhiel heeft dit forum ook al bereikt? 

Zach Braff, jij held

Zach Braff, jij held

0
geplaatst: 19 oktober 2011, 21:02 uur
herman schreef:
Idioot grove grap en reacties verwijderd.
Waarom mis ik dat toch altijd? Idioot grove grap en reacties verwijderd.

0
Misterfool
geplaatst: 19 oktober 2011, 22:49 uur
Voortaan mogen Linius en stalin dit topique vol gaan spammen; glimlach garanteed.
0
geplaatst: 19 oktober 2011, 23:00 uur
Misterfool schreef:
Voortaan mogen Linius en stalin dit topique vol gaan spammen; glimlach garanteed.
Mjuman is niet een groot voorstander van copy & paste picture jokes en geeft de preferentie aan old school tekstgrappen, maar vooruit:

0
geplaatst: 20 oktober 2011, 00:03 uur
Los van de jokes; wat is dat gezicht toch altijd met die naar rechts kijkende grijns? 

0
geplaatst: 20 oktober 2011, 00:05 uur
Troll face bedoel je? Zoals de naam al zegt dus, een troll. Iets of iemand in de maling nemen vrij vertaald.
Al die gezichten uit rage comics beelden een bepaalde emotie uit overigens. En dan heb je nog de meme faces van bekende mensen. Zoals die van Jackie Chan en die Chinese basketballer uit de NBA.
Internet Meme Database | Know Your Meme - knowyourmeme.com
Alles over meme's
Al die gezichten uit rage comics beelden een bepaalde emotie uit overigens. En dan heb je nog de meme faces van bekende mensen. Zoals die van Jackie Chan en die Chinese basketballer uit de NBA.
Internet Meme Database | Know Your Meme - knowyourmeme.com
Alles over meme's

0
geplaatst: 20 oktober 2011, 00:08 uur
0
geplaatst: 20 oktober 2011, 00:16 uur
Meme's zijn echt één van de beste dingen die het internet heeft voortgebracht 

Nog een motivator om deze totaal random pic dump af te sluiten.

Nog een motivator om deze totaal random pic dump af te sluiten.
0
geplaatst: 20 oktober 2011, 00:19 uur
Het gebeurt niet vaak, maar ik geloof dat ik geen enkel plaatje van bovenstaande begrijp. 
edit: nouja, die van Michael wel, maar die is wel erg flauw.

0
geplaatst: 20 oktober 2011, 00:21 uur
herman schreef:
Het gebeurt niet vaak, maar ik geloof dat ik geen enkel plaatje van bovenstaande begrijp.

Ik wilde net hetzelfde zeggen

0
geplaatst: 20 oktober 2011, 00:25 uur
Ach, je mist niet veel, Herman. Die Pokémon-grappen zijn ook ontzettend flauw. Die met die pinguïn snap ik ook niet.
0
geplaatst: 20 oktober 2011, 01:11 uur
Klopt. Die cirkeldiagrammen zijn altijd wel leuk, vooral omdat ze altijd erg herkenbaar zijn.
0
geplaatst: 20 oktober 2011, 09:09 uur
rock-rick schreef:
Mee eens!
(quote)
Mee eens!
Wat zal jij eenzaam zijn.Man komt een bar binnen en bestelt twee bier. Barman vraagt of ie niet liever een halve liter in één glas wil. Man zegt dat ie tweelingbroer heeft in Nieuw-Zeeland en dat ze op deze manier altijd virtueel samen bier drinken - voelen ze als tweeling de verbondenheid.
Man wordt regelmatige bezoeker van bar. Op een gegeven moment komt man bar weer binnen en bestelt één bier. Barman vraagt daarop of er soms "trieste gebeurtenissen zijn geweest in de familie"?
De man antwoordt daarop Nee, ik ben gestopt met drinken!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.