Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
geplaatst: 20 oktober 2011, 09:41 uur
In het stamcafé klaagt een Belg tegen zijn vrienden dat hij alles al heeft geprobeerd maar dat hij het niet voor elkaar krijgt om zijn vrouw nog een orgasme te bezorgen.
Ze ligt daar maar wat te zuchten en te steunen maar verder gebeurt er niks.
Daar weet ik wel wat op, zegt een van zijn vrienden.
Je huurt een neger in en zet die aan het voeteneind met een palmblad en terwijl jij met je vrouw bezig bent, moet hij gaan waaieren met dat blad.... zal jij eens zien wat er gebeurt!
Dus de man huurt een grote neger in, voorziet hem van een enorm palmblad, zet hem aan het voeteneind van het bed en kruipt op zijn vrouw terwijl die neger waaiert....maar tot zijn grote frustratie komt zijn vrouw net als anders niet verder dan een beetje gepiep en gezucht... het fel begeerde orgasme blijft uit.
Uiteindelijk springt de Belg uit bed, pakt dat palmblad van de neger af en zegt: Laat mij nou eens even wapperen met dat blad en probeer jij het eens met mijn vrouw.
De neger kruipt bij zijn vrouw in bed terwijl de Belg met het palmblad waaiert en verdomd ... zijn vrouw krijgt het ene gillende orgasme na het andere.
Zegt die Belg tegen die neger: Zie je nou, SUKKEL! Zo moet je dus waaieren!!
Ze ligt daar maar wat te zuchten en te steunen maar verder gebeurt er niks.
Daar weet ik wel wat op, zegt een van zijn vrienden.
Je huurt een neger in en zet die aan het voeteneind met een palmblad en terwijl jij met je vrouw bezig bent, moet hij gaan waaieren met dat blad.... zal jij eens zien wat er gebeurt!
Dus de man huurt een grote neger in, voorziet hem van een enorm palmblad, zet hem aan het voeteneind van het bed en kruipt op zijn vrouw terwijl die neger waaiert....maar tot zijn grote frustratie komt zijn vrouw net als anders niet verder dan een beetje gepiep en gezucht... het fel begeerde orgasme blijft uit.
Uiteindelijk springt de Belg uit bed, pakt dat palmblad van de neger af en zegt: Laat mij nou eens even wapperen met dat blad en probeer jij het eens met mijn vrouw.
De neger kruipt bij zijn vrouw in bed terwijl de Belg met het palmblad waaiert en verdomd ... zijn vrouw krijgt het ene gillende orgasme na het andere.
Zegt die Belg tegen die neger: Zie je nou, SUKKEL! Zo moet je dus waaieren!!
0
geplaatst: 20 oktober 2011, 09:44 uur
Oke, dat is echt denk ik mijn allereerste tekst grap waar ik hardop om moest lachen. 

0
geplaatst: 20 oktober 2011, 11:40 uur
Wtf, is dat echt? Mississippi Hospital ofzo en de kabouter was in the wrong neighbourhood.
0
geplaatst: 20 oktober 2011, 12:42 uur
Voor de jongere users met hiaten in hun algemene ontwikkeling - work on it boyz - enige vragen ter toelichting:
* wat draagt de heer op de brancard? - een puntvormig hoofddeksel
* waarvan is dat het kenmerk? Juist: het begint met een K en eindigt met Klan
* wat is het kenmerk van de Klan (denk extreem blank)
* wat voor mensen staan er om hem heen?
Oh ironie - veel lezen jonges en niet alleen op MuMe

0
geplaatst: 20 oktober 2011, 12:43 uur
Dank je wel man, nu snap ik 'm. 
Wacht, is er iets mis met mijn algemene ontwikkeling?

Wacht, is er iets mis met mijn algemene ontwikkeling?
0
Maartenn (crew)
geplaatst: 20 oktober 2011, 13:06 uur
Hoewel over de bands valt te twisten; eens een keer meme die over muziek gaat:

0
geplaatst: 20 oktober 2011, 13:08 uur
Maar deze is al in 100 miljoen miljard vormen op meme geweest. 

0
geplaatst: 20 oktober 2011, 14:30 uur
herman schreef:
Man orders size 14.5 slipper and gets size 1,450 after 'mistranslation in China' - Telegraph - telegraph.co.uk
Man orders size 14.5 slipper and gets size 1,450 after 'mistranslation in China' - Telegraph - telegraph.co.uk
En dan gewoon wel een normaal formaat rechterslof maken

0
geplaatst: 20 oktober 2011, 14:31 uur
Arrie schreef:
Ach, je mist niet veel, Herman. Die Pokémon-grappen zijn ook ontzettend flauw. Die met die pinguïn snap ik ook niet.
De pinguin is de 'Socially Awkward Pinguin' meme. Die symboliseert herkenbare dingen (die met je sociale bewustzijn te maken hebben) waar je eigenlijk nooit bij stilstaat en daardoor best grappig zijn. Vind ik dan tenminste Ach, je mist niet veel, Herman. Die Pokémon-grappen zijn ook ontzettend flauw. Die met die pinguïn snap ik ook niet.

0
geplaatst: 20 oktober 2011, 14:42 uur
0
geplaatst: 20 oktober 2011, 14:51 uur
Ah, zo. Die eerste wekt nu wel een glimlach.
Maar ben toch niet zo'n fan van dit soort spul (meme's heet het? Vreemde naam)
Maar ben toch niet zo'n fan van dit soort spul (meme's heet het? Vreemde naam)
0
geplaatst: 20 oktober 2011, 14:58 uur
Die Philosiraptor vind ik niet zo sterk, niet erg goed uit gewerkt in mijn ogen.
0
geplaatst: 20 oktober 2011, 15:00 uur
herman schreef:
Die wil ik wel met Sinterklaas gebruiken!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.