Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
geplaatst: 6 november 2011, 14:08 uur
Ik kan nu verdomme nooit meer normaal naar een Pikachu kijken. Rebecca, je wordt bedankt.
0
geplaatst: 6 november 2011, 14:17 uur
Slowgaze schreef:
Ik kan nu verdomme nooit meer normaal naar een Pikachu kijken. Rebecca, je wordt bedankt.
Zo beter ?

0
geplaatst: 6 november 2011, 14:22 uur
Ik kan nu verdomme nooit meer normaal naar Hulk Hogan kijken. Anton, je wordt bedankt.
0
Sectumsempra
geplaatst: 6 november 2011, 15:53 uur
Slowgaze schreef:
Er was er ook eentje met een snorlax, die heb ik eerder gepost:

Pas op hoor, Tomas zei meteen: 'DAT IS GOD!'.
0
Sectumsempra
geplaatst: 6 november 2011, 15:59 uur
Eigenlijk heeft Pikachu wel een beetje de mond van Pedobear. Oké ik houd mijn mond wel.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 6 november 2011, 18:06 uur
Een paar nutteloze feitjes waar ik vandaag achter ben gekomen:
De Pokémon regio's zijn afgeleid van echte delen van Japan.

Hyde van That 70's Show en Francis van Malcolm in the Middle zijn broertjes.

Cyanide & Happiness bezorgen hun merchandise persoonlijk voor slechts 1500 dollar.

Steve Buscemi speelt de Buddy Holly imitator in Pulp Fiction.

De staat Indiana heeft geprobeerd het getal pi wettelijk gelijk te maken aan 3,2 - en was daar nog bijna in geslaagd ook.

Superman werd afgekeurd bij het Amerikaanse leger omdat hij per ongeluk zakte voor de oogtest.

De Pokémon regio's zijn afgeleid van echte delen van Japan.

Hyde van That 70's Show en Francis van Malcolm in the Middle zijn broertjes.

Cyanide & Happiness bezorgen hun merchandise persoonlijk voor slechts 1500 dollar.

Steve Buscemi speelt de Buddy Holly imitator in Pulp Fiction.

De staat Indiana heeft geprobeerd het getal pi wettelijk gelijk te maken aan 3,2 - en was daar nog bijna in geslaagd ook.

Superman werd afgekeurd bij het Amerikaanse leger omdat hij per ongeluk zakte voor de oogtest.

0
geplaatst: 6 november 2011, 21:55 uur
De laatste drie 
EDIT: Oke vooruit, alle vier brachten wel een grote glimlach op mijn gelaat.

EDIT: Oke vooruit, alle vier brachten wel een grote glimlach op mijn gelaat.
0
geplaatst: 6 november 2011, 22:20 uur
Ik zat vanmiddag even een paar uurtjes van het Futurama weekend mee te pikken op Comedy Central en dit blijft toch wel de eindbaas onder de tekenfilms wat mij betreft...
Moest weer erg lachen om zaken als:
Ook Nation Of Joe (tijdens de parade van deelnemende landen aan de Olympische Spelen was hilarisch:

Ook de Star Trek aflevering met Melllvar was briljant !

Moest weer erg lachen om zaken als:
Welcome to Kyoto. The anagram lover's Tokyo.
Ook Nation Of Joe (tijdens de parade van deelnemende landen aan de Olympische Spelen was hilarisch:
Ook de Star Trek aflevering met Melllvar was briljant !
Melllvar is a 34-year-old energy being living in his mother's basement on Omega 3, and a giant fan of Star Trek ever since he found the remains of the series that had been sent away from Earth after the Star Trek wars. He is such a big fan, that he once captured the original Star Trek cast and forced them into a special Star Trek convention...Despite claiming to know more about the series than anyone, he lost a trivia contest to Fry.
0
Misterfool
geplaatst: 7 november 2011, 10:16 uur
Die was al eens geweest, maar absoluut waar en herkenbaar natuurlijk.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.