MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke

zoeken in:
Stijn_Slayer
Oh, die heb ik ook meegemaakt. Dat is een mentale stap die je moet maken.

Ik vind hem wel zwaar overdreven. Kan me er nauwelijks in herkennen, behalve dat ik af en toe een te lang verhaal hou als iemand vraagt welk nummer er wordt gedraaid (oh, dat is ..., een cover van ..., uit het jaar ..., blablabla, enz.)

Heb er zelf echt geen last van als ergens slechte muziek wordt gedraaid, of als een leuk meisje "slechte" muzieksmaak heeft, wat meer neerkomt op een andere muziek smaak dan jij. Dat kan ik ook niet zo goed begrijpen, mensen moeten zich eens wat minder ergeren aan dingen...

Stijn_Slayer
Mwah, altijd dat politiek correcte vind ik ook een beetje schijnheilig. Ik durf best standpunten in te nemen, maar ik laat in principe wel iedereen in zijn/haar waarde.

Wat is er politiek correct aan je niet ergeren aan omgevingsmuziek en geen problemen hebben met een verschillende muzieksmaak? Als iemand andere interesses heeft kan het wel, maar als iemand een andere muzieksmaak heeft niet?

Stijn_Slayer
Nee, dat zeg ik niet. Ik heb er helemaal geen problemen mee als iemand naar iets anders luistert, maar ik zeg wel gewoon dat ik Frans Bauer slechter vind dan Elbow. Dus het 'anders-slechter gedeelte'.

Oh ik zeg het ook gewoon hoor.

Stijn_Slayer
Oh, oke.

sxesven
Stalin schreef:
Ik zat vanmiddag even een paar uurtjes van het Futurama weekend mee te pikken op Comedy Central en dit blijft toch wel de eindbaas onder de tekenfilms wat mij betreft...

Moest weer erg lachen om zaken als:
(quote)

Ook Nation Of Joe (tijdens de parade van deelnemende landen aan de Olympische Spelen was hilarisch: (afbeelding)

Ook de Star Trek aflevering met Melllvar was briljant !

(quote)

(afbeelding)

uberbazenserie, nog immer beste cartoon ever zo, zo, zo, zo, zoveel geniale momenten. laatste seizoen eindelijk op R2 dvd in december

'it's every man for himself! help me, leela!'

unrelated, wat welleuke dingetjes op comixed

(afbeelding)

(afbeelding)

+ boengveel meer aldaar natuurlijk, as per usual

Die eerste is wel droog . Die tweede vind ik niet zo veel aan.

Erg confronterend

(afbeelding)

Ik mis het "beestje" in het plaatje

Ik snap hem niet.

Jocharo-T
Haar ouders zijn boos dat ze MySpace gebruikt voor haar Racy Photos, terwijl er nu volop gebruik gemaakt wordt van FaceBook en Twitter. Met andere woorden, ze moet met haar tijd meegaan.

Oooow, hij daalt in hoor!

Een 6je.

Jocharo-T
Vind hem zelf ook niet zo heel leuk

Hoewel ik wel benieuwd ben naar die foto's...

Helaas een beetje brak plaatje., maar het doet me denken aan:

(afbeelding)

Hahahahahahahahaha

ik snap die met die tekeningen niet van GrafGantz

jassn schreef:
ik snap die met die tekeningen niet van GrafGantz
Ik snap GrafGantz sowieso niet

Hoe cool wil je het hebben

panjoe (moderator)

Die Gummbah van herman ook !

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:55 uur

geplaatst: vandaag om 02:55 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.