Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 7 november 2011, 12:59 uur
Oh, die heb ik ook meegemaakt. Dat is een mentale stap die je moet maken.
0
geplaatst: 7 november 2011, 14:00 uur
Ik vind hem wel zwaar overdreven. Kan me er nauwelijks in herkennen, behalve dat ik af en toe een te lang verhaal hou als iemand vraagt welk nummer er wordt gedraaid (oh, dat is ..., een cover van ..., uit het jaar ..., blablabla, enz.)
Heb er zelf echt geen last van als ergens slechte muziek wordt gedraaid, of als een leuk meisje "slechte" muzieksmaak heeft, wat meer neerkomt op een andere muziek smaak dan jij. Dat kan ik ook niet zo goed begrijpen, mensen moeten zich eens wat minder ergeren aan dingen...
Heb er zelf echt geen last van als ergens slechte muziek wordt gedraaid, of als een leuk meisje "slechte" muzieksmaak heeft, wat meer neerkomt op een andere muziek smaak dan jij. Dat kan ik ook niet zo goed begrijpen, mensen moeten zich eens wat minder ergeren aan dingen...
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 7 november 2011, 14:53 uur
Mwah, altijd dat politiek correcte vind ik ook een beetje schijnheilig. Ik durf best standpunten in te nemen, maar ik laat in principe wel iedereen in zijn/haar waarde.
0
geplaatst: 7 november 2011, 15:01 uur
Wat is er politiek correct aan je niet ergeren aan omgevingsmuziek en geen problemen hebben met een verschillende muzieksmaak? Als iemand andere interesses heeft kan het wel, maar als iemand een andere muzieksmaak heeft niet?
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 7 november 2011, 15:33 uur
Nee, dat zeg ik niet. Ik heb er helemaal geen problemen mee als iemand naar iets anders luistert, maar ik zeg wel gewoon dat ik Frans Bauer slechter vind dan Elbow. Dus het 'anders-slechter gedeelte'.
0
sxesven
geplaatst: 7 november 2011, 21:27 uur
Stalin schreef:
Ik zat vanmiddag even een paar uurtjes van het Futurama weekend mee te pikken op Comedy Central en dit blijft toch wel de eindbaas onder de tekenfilms wat mij betreft...
Moest weer erg lachen om zaken als:
Ook Nation Of Joe (tijdens de parade van deelnemende landen aan de Olympische Spelen was hilarisch: (afbeelding)
Ook de Star Trek aflevering met Melllvar was briljant !
(afbeelding)
Ik zat vanmiddag even een paar uurtjes van het Futurama weekend mee te pikken op Comedy Central en dit blijft toch wel de eindbaas onder de tekenfilms wat mij betreft...
Moest weer erg lachen om zaken als:
(quote)
Ook Nation Of Joe (tijdens de parade van deelnemende landen aan de Olympische Spelen was hilarisch: (afbeelding)
Ook de Star Trek aflevering met Melllvar was briljant !
(quote)
(afbeelding)
uberbazenserie, nog immer beste cartoon ever
zo, zo, zo, zo, zoveel geniale momenten. laatste seizoen eindelijk op R2 dvd in december 
'it's every man for himself! help me, leela!'

unrelated, wat welleuke dingetjes op comixed

+ boengveel meer aldaar natuurlijk, as per usual
0
geplaatst: 8 november 2011, 10:01 uur
Die eerste is wel droog
. Die tweede vind ik niet zo veel aan.
. Die tweede vind ik niet zo veel aan.
0
Jocharo-T
geplaatst: 8 november 2011, 11:41 uur
Haar ouders zijn boos dat ze MySpace gebruikt voor haar Racy Photos, terwijl er nu volop gebruik gemaakt wordt van FaceBook en Twitter. Met andere woorden, ze moet met haar tijd meegaan.
0
geplaatst: 8 november 2011, 11:48 uur
Helaas een beetje brak plaatje., maar het doet me denken aan:

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.