MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke

zoeken in:
Sectumsempra

Ik weet niet wat ik hiervan moet vinden. Meer zin in kauwgom krijg ik er niet van in ieder geval.

Tering wat irritant!

Dat dansje,

Sectumsempra

Sinterklaas toch!

Briljant dat er ook geen enkele moeite gedaan is het ook maar enigszins te laten rijmen. Al is de grap op zich natuurlijk te slecht voor woorden, door de uitvoering moet ik toch nog wel een ietsiepietsiebeetje gniffelen.

Sectumsempra

Treuriger wordt het niet, een roze koek eten met mes en vork. Ik vraag me al eeuwen af wat hij nou precies aan zijn hol smeert... Misschien wil ik het wel niet weten.

Je post een beetje te veel nu.

Sectumsempra
Eveningguard schreef:
Je post een beetje te veel nu.

Komt doordat ik vrij weinig te doen heb. Mijn excuses, post jij eens iets?

Rizz
Dat filmpje van die Japanners is vermakelijk irritant

Sectumsempra schreef:
(embed)
Ik vraag me al eeuwen af wat hij nou precies aan zijn hol smeert... Misschien wil ik het wel niet weten.

Dat is de befaamde "zalfman".

@Sectumsempra ik neem aan aambeienzalf.

Die man in dat zwembad is een van de leukste en mooiste dingen die Jiskefet ooit gemaakt heeft. Humor waarbij je niet weet of je nu moet lachen of plaatsvervangende schaamte moet hebben. Ongemakkelijk is het in ieder geval wel...

Jocharo-T
De onzichtbare man!

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Stijn_Slayer
Tof. Alleen die met de stenen is niet helemaal gelukt.

Die met die stenen is inderdaad niet erg goed gedaan, maar voor de rest echt heel leuk .

Vooral die laatste foto vind ik geweldig mooi gedaan!

leander?
Rizz schreef:
Dat filmpje van die Japanners is vermakelijk irritant

Het is Chinees. Het concept is inderdaad typisch Japans, maar alleen Chinezen kunnen zoiets zo matig na doen. Bovendien zijn de karakters duidelijk Chinees (vooral blokjes, Japans schrift is veel '"vrijer").

panjoe (moderator)

(afbeelding)
Charles

Boss trolling Jehova's Witnesses:
So I get back from this hunting trip. I had an excellent time getting drunk with my friends and listening to Led Zeppelin in the forrest. I even bagged two bucks. All in all, I had a good time, as did my buddies. We make it back to civilization and I dress the bucks in my garage (having not done it at camp like a lazy fuck). Short drive, nothing to worry about.

So anyway, dead animals are hanging by hooks in my garage, blood everywhere. I get most of the way done and go to take a shower. As I step out, I hear my doorbell ring. Not having expected anybody, I peek out the blinds to see who it is. To my displeasure, a trio of Jehova's Witnesses are darkening my doorstep. I hatch an evil plan in an instant.

Answering the door dripping wet in a towel, I greet them.

Them: (Smiles glimmer, then vanish immediately) “Hello, sir! Do you have some time to talk about God?”

Me: “Only if you have time to hear about Satan!”

Them: “Whatever do you mean?”

Me: “I am preparing a ritual sacrifice. You are welcome to join me.”

I step onto my porch and around my house, leading them to the garage. The gents all turn white as I lift the garage door and they see everything inside: dead animals, blood, tools, widdly bits, my bolt action rifle and ammo boxes, etc.

Me: (turning on my psychopath look) “Would you like to partake of my dark offering to his sanguine majesty?”

Towel drops.

Them: “Have a nice day, sir!”

The three of them skedaddle at 99% light speed while I suppress very intense laughter. Rather, they depart while I fail to suppress my laughter, bursting out into hearty hysterics which I'm sure sounded quite malevolent. I get dressed, clean up, store the extra meat in my freezer, cook venison steak, open a bottle of wine, and put on Discovery Channel.

Best day of my life.

Wat een persoon.

Jocharo-T schreef:
De onzichtbare man!

Da's volgens mij werk van Desiree Palmen, dit zijn mijn favorieten van haar:

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Wat flauwigheden:

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Die laatste

Die laatste twee

leander? schreef:
(quote)

Het is Chinees. Het concept is inderdaad typisch Japans, maar alleen Chinezen kunnen zoiets zo matig na doen. Bovendien zijn de karakters duidelijk Chinees (vooral blokjes, Japans schrift is veel '"vrijer").

Ja, je kan wel heel interessant doen alsof je er verstand van hebt, maar je zit er toch mooi naast.

Het is dus Japans.

Heerlijk flauw allemaal

Arrie schreef:
(quote)

Ja, je kan wel heel interessant doen alsof je er verstand van hebt, maar je zit er toch mooi naast.

Het is dus Japans.

Pfff, alsof jij d'r verstand van hebt.

Inderdaad, het is namelijk Noord-Koreaans. Ik kan het weten, want Noord-Koreaans is Chinees voor mij.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:16 uur

geplaatst: vandaag om 11:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.