Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
leander?
geplaatst: 23 november 2011, 14:37 uur
Arrie schreef:
Ja, je kan wel heel interessant doen alsof je er verstand van hebt, maar je zit er toch mooi naast.
Het is dus Japans.
(quote)
Ja, je kan wel heel interessant doen alsof je er verstand van hebt, maar je zit er toch mooi naast.

Het is dus Japans.
Nu ik het beter bekijk geloof ik je wel, ja. Weer wat geleerd

0
geplaatst: 23 november 2011, 14:39 uur
Ach, wie zegt dat ik er verstand van heb? Gewoon het filmpje in YouTube zelf openen, en je ziet in de beschrijving een link naar een .jp-site. 

0
geplaatst: 23 november 2011, 14:41 uur
Ja, klopt.
Maar laten we weer verdergaan met grappen, waar dit topic voor bedoeld is.
Maar laten we weer verdergaan met grappen, waar dit topic voor bedoeld is.
0
geplaatst: 23 november 2011, 17:38 uur

En deze heeft zoveel filmpjes op youtube staan..
In het Engels is het wellicht ook leuk om te zien

0
geplaatst: 23 november 2011, 18:59 uur
Hahahaha, briljant hoe hij dat mes afhandelt xD Ik mag lijen dat ik die inbreker tegen het lijf loop.
0
geplaatst: 23 november 2011, 21:42 uur
Wat zou hij nou aan het doen zijn aan het begin van het eerste filmpje..
0
geplaatst: 23 november 2011, 22:08 uur
Doet mij een beetje denken aan Bas Rutten's zelfverdedigings-filmpjes:
0
geplaatst: 24 november 2011, 00:00 uur
0
Sectumsempra
geplaatst: 24 november 2011, 09:53 uur
Niemand heeft zin om vijftig euro te verdienen door dit te doen in de Burger's Zoo?

0
geplaatst: 24 november 2011, 16:54 uur
0
Sectumsempra
geplaatst: 24 november 2011, 16:56 uur
gaaf! -en daarmee bedoelde ik de kitten covers -.-" -
0
geplaatst: 24 november 2011, 17:28 uur
panjoe schreef:
(quote)
Je bent er nog 1 vergeten:

Het zal wel aan ons liggen, maar ik kan er echt met de beste wil van de wereld niets grappigs in ontdekken...
0
geplaatst: 24 november 2011, 17:31 uur
Die Ramones is ook leuk
, maar eigenlijk zijn ze dat allemaal
.
, maar eigenlijk zijn ze dat allemaal
.
0
Sectumsempra
geplaatst: 24 november 2011, 19:12 uur
ik vond die vorige gaaf... sorry hoor. Ik vind het alleen vreemd dat mensen zo hysterisch doen over een scheermes.
0
Sectumsempra
geplaatst: 24 november 2011, 19:13 uur
Stalin schreef:
Het zal wel aan ons liggen, maar ik kan er echt met de beste wil van de wereld niets grappigs in ontdekken...
(quote)

Dan doe je dat toch niet? Ik vind het echt belachelijk dat iemand zo doet over een scheermes.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 24 november 2011, 19:23 uur
Sectumsempra schreef:
ik vond die vorige gaaf... sorry hoor. Ik vind het alleen vreemd dat mensen zo hysterisch doen over een scheermes.
(quote)
Ik vind het nog vreemder dat iemand na dit gezien te hebben ooit kan denken "laat ik dit in een topic plaatsen dat is bedoeld om mensen te laten lachen". Als ik terug kon gaan in de tijd zou ik mezelf tegenhouden om dat filmpje aan te klikken.
0
Sectumsempra
geplaatst: 24 november 2011, 21:07 uur
panjoe schreef:
Ik vind het nog vreemder dat iemand na dit gezien te hebben ooit kan denken "laat ik dit in een topic plaatsen dat is bedoeld om mensen te laten lachen". Als ik terug kon gaan in de tijd zou ik mezelf tegenhouden om dat filmpje aan te klikken.
(quote)
Doet me denken aan een liedje van de Jeugd van Tegenwoordig

Sorry in dat geval.
0
geplaatst: 25 november 2011, 14:06 uur
Van een paar weken terug:
Titmeister schreef:
In de categorie provincialen bashen kunnen ze er bij de NS ook wat van. Dit zag ik laatst op een trein staan:
(afbeelding)
In de categorie provincialen bashen kunnen ze er bij de NS ook wat van. Dit zag ik laatst op een trein staan:
(afbeelding)
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.