Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
geplaatst: 29 november 2011, 14:57 uur
WordPerfect Helpline - generationterrorists.com
en nog beter, maar wel heel veel: Computer Stupidities - rinkworks.com
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 29 november 2011, 15:25 uur
Mooie reacties op zinloze internetdiscussies:

0
panjoe (moderator)
geplaatst: 30 november 2011, 16:08 uur
Die laatste is vooral grappig omdat die duidelijk 'echt' is, die dude heeft dat serieus bedacht zodat hij *insert vet Amerikaans voedsel* kon klaarmaken en muziek luisteren tegelijk
... Grappig toch hoe dat 'echte' aspect een grappig plaatje net een boost kan geven.
... Grappig toch hoe dat 'echte' aspect een grappig plaatje net een boost kan geven.
0
geplaatst: 30 november 2011, 16:30 uur
Hij moet wel oppassen, Dell-laptops kunnen niet zo veel hebben...
0
geplaatst: 30 november 2011, 17:30 uur
Wat ik vooral knap vind is dat hij alleen een handdoek draagt en er ondanks de (zo te zien behoorlijk zware) laptop in slaagt die niet te laten vallen.
0
geplaatst: 30 november 2011, 18:07 uur
Misschien draait die laptop ook nog wel op 'groene energie' = wind: lekker dicht bij de bron 

0
geplaatst: 1 december 2011, 13:00 uur
Allemaal erg leuk, alleen de uitvoering van de eerste had beter gekund. Verder 

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 2 december 2011, 11:51 uur
Beiden overkomen me wel eens.
Soms zit ik naar de tv te kijken of mensen praten te zacht of het interesseert me eigenlijk helemaal niet. Om nou tien keer 'wat zeg je' te vragen. Dan zeg ik gewoon ja en knik ik. Maar dan merk ik dat ze me 20 secondes later nog steeds vragend aankijken en een antwoord verwachten.
Natuurlijk alleen op informele gelegenheden. Als iemand maar blijft doorzeuren over een speler van NAC Breda, tja..
Die onderste gebeurt natuurlijk alleen als ik vermoed dat het aan die specifieke site ligt.
Soms zit ik naar de tv te kijken of mensen praten te zacht of het interesseert me eigenlijk helemaal niet. Om nou tien keer 'wat zeg je' te vragen. Dan zeg ik gewoon ja en knik ik. Maar dan merk ik dat ze me 20 secondes later nog steeds vragend aankijken en een antwoord verwachten.
Natuurlijk alleen op informele gelegenheden. Als iemand maar blijft doorzeuren over een speler van NAC Breda, tja.. Die onderste gebeurt natuurlijk alleen als ik vermoed dat het aan die specifieke site ligt.
0
geplaatst: 2 december 2011, 12:00 uur
Die onderste vind ik ook niet zo herkenbaar, ik doe dat inderdaad alleen als ik denk dat het aan een bepaalde site ligt. Die bovenste is dan wel weer heel herkenbaar, maar ik ben al zoveel plaatjes over precies diezelfde situatie tegengekomen dat ik het nu wel weet.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.