MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke

zoeken in:

Die poste ik nou net een paar dagen geleden.

Sectumsempra

Een bak wurmen

Oud maar nog steeds tamelijk briljant.

Sectumsempra

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(Yes, no-lifer. Ik zal braaf zijn en stoppen met posten. Nah, misschien als ik dadelijk nog een leuke tegenkom dat ik- NEE)

Kramer schreef:
Oud maar nog steeds tamelijk briljant.

Harry Potter grapjes:

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Sectumsempra
Die laatste is wel redelijk, maar die eerste twee... Noh. Ben niet zo van de necrofilie

Sectumsempra

Seriously, heb je die boeken nooit gelezen? Zijn moeder is morsdood.

He$$el_01 heeft net iets te veel swagger voor die boeken.

Sectumsempra
Don Cappuccino schreef:
He$$el_01 heeft net iets te veel swagger voor die boeken.

Iets te veel swagger? Come on, het is geniaal bedacht. Kun je moeilijk ontkennen

Sectumsempra
Als ik heel eerlijk mag zijn, moet ik jullie bekennen dat ik zeer weinig swagger heb. Al weet ik niet waarop jullie het berekenen

Op een rekenmachine.

Op de swagmachine:

(afbeelding)

Sectumsempra schreef:
(quote)

Seriously, heb je die boeken nooit gelezen? Zijn moeder is morsdood.

Ja dat is waar, was ik inderdaad even vergeten. Ik leg de link met het verhaal alleen nooit met dit soort grappen, die is er meestal niet echt namelijk. Het necrofiliegedeelte van de eerste grap mag je me uitleggen.

@Hessel Sex met moeder. Moeder is dood.

He$$el_01 schreef:
(quote)

Het necrofiliegedeelte van de eerste grap mag je me uitleggen.

Daar heb ik al een tijdje een Oath-moment over.

Sectumsempra schreef:
(embed)

Een bak wurmen

Stapler schreef:
@Hessel Sex met moeder. Moeder is dood.

Ja snap ik, ik heb het over de eerste.

(afbeelding)

Beste tv programma ever.

Soms zijn Google Ads zóóóó grappig

(afbeelding)

Sectumsempra
He$$el_01 schreef:
(quote)

Ja dat is waar, was ik inderdaad even vergeten. Ik leg de link met het verhaal alleen nooit met dit soort grappen, die is er meestal niet echt namelijk. Het necrofiliegedeelte van de eerste grap mag je me uitleggen.

Eigenlijk is hij nog in leven door die vrouw, hè? Ik zou nu een heel uitgebreid verhaal kunnen gaan vertellen over het belang van zijn moeder, maar dat zou uitdraaien op een hele discussie over gruzielementen en daar heb ik geen zin in. Goed, goed, jullie groeien op met Pokémon, ik groei op met Harry Potter. Het stukje waarin hij begint over: "Harry! Hee, Harry! WHOAAA, ben je blind ofzo? is rond 0,59

The joke's on you Lukas, die ads zijn gebaseerd op je eigen surfgedrag (via Google's AdSense en AdWords). Cookie erbij?

sxesven
Sectumsempra schreef:
(quote)

Eigenlijk is hij nog in leven door die vrouw, hè? Ik zou nu een heel uitgebreid verhaal kunnen gaan vertellen over het belang van zijn moeder, maar dat zou uitdraaien op een hele discussie over gruzielementen en daar heb ik geen zin in. Goed, goed, jullie groeien op met Pokémon, ik groei op met Harry Potter. Het stukje waarin hij begint over: "Harry! Hee, Harry! WHOAAA, ben je blind ofzo? is rond 0,59

Ja, nu snap ik het. echt

@Mju: Shellac

Sectumsempra
sxesven schreef:
(quote)

Ja, nu snap ik het.

@Mju: Shellac

Het gaat hier om:

In 99 seconds flat!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:58 uur

geplaatst: vandaag om 10:58 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.