Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
Sectumsempra
geplaatst: 4 januari 2012, 17:02 uur

(Yes, no-lifer. Ik zal braaf zijn en stoppen met posten. Nah, misschien als ik dadelijk nog een leuke tegenkom dat ik- NEE)
0
geplaatst: 4 januari 2012, 17:18 uur
0
Sectumsempra
geplaatst: 4 januari 2012, 19:10 uur
Die laatste is wel redelijk, maar die eerste twee... Noh. Ben niet zo van de necrofilie 

0
Sectumsempra
geplaatst: 4 januari 2012, 20:03 uur
Iets te veel swagger? Come on, het is geniaal bedacht. Kun je moeilijk ontkennen

0
Sectumsempra
geplaatst: 4 januari 2012, 20:09 uur
Als ik heel eerlijk mag zijn, moet ik jullie bekennen dat ik zeer weinig swagger heb. Al weet ik niet waarop jullie het berekenen 

0
geplaatst: 4 januari 2012, 20:40 uur
Sectumsempra schreef:
Seriously, heb je die boeken nooit gelezen? Zijn moeder is morsdood.
(quote)
Seriously, heb je die boeken nooit gelezen? Zijn moeder is morsdood.
Ja dat is waar, was ik inderdaad even vergeten. Ik leg de link met het verhaal alleen nooit met dit soort grappen, die is er meestal niet echt namelijk. Het necrofiliegedeelte van de eerste grap mag je me uitleggen.
0
geplaatst: 4 januari 2012, 21:33 uur
He$$el_01 schreef:
Het necrofiliegedeelte van de eerste grap mag je me uitleggen.
(quote)
Het necrofiliegedeelte van de eerste grap mag je me uitleggen.
Daar heb ik al een tijdje een Oath-moment over.
0
geplaatst: 4 januari 2012, 21:52 uur
Ja snap ik, ik heb het over de eerste.

Beste tv programma ever.

0
Sectumsempra
geplaatst: 4 januari 2012, 23:31 uur
He$$el_01 schreef:
Ja dat is waar, was ik inderdaad even vergeten. Ik leg de link met het verhaal alleen nooit met dit soort grappen, die is er meestal niet echt namelijk. Het necrofiliegedeelte van de eerste grap mag je me uitleggen.
(quote)
Eigenlijk is hij nog in leven door die vrouw, hè? Ik zou nu een heel uitgebreid verhaal kunnen gaan vertellen over het belang van zijn moeder, maar dat zou uitdraaien op een hele discussie over gruzielementen en daar heb ik geen zin in. Goed, goed, jullie groeien op met Pokémon, ik groei op met Harry Potter. Het stukje waarin hij begint over: "Harry! Hee, Harry! WHOAAA, ben je blind ofzo? is rond 0,59
0
geplaatst: 4 januari 2012, 23:32 uur
The joke's on you Lukas, die ads zijn gebaseerd op je eigen surfgedrag (via Google's AdSense en AdWords). Cookie erbij?
0
sxesven
geplaatst: 4 januari 2012, 23:33 uur
Sectumsempra schreef:
Eigenlijk is hij nog in leven door die vrouw, hè? Ik zou nu een heel uitgebreid verhaal kunnen gaan vertellen over het belang van zijn moeder, maar dat zou uitdraaien op een hele discussie over gruzielementen en daar heb ik geen zin in. Goed, goed, jullie groeien op met Pokémon, ik groei op met Harry Potter. Het stukje waarin hij begint over: "Harry! Hee, Harry! WHOAAA, ben je blind ofzo? is rond 0,59
(quote)
Ja, nu snap ik het. echt
@Mju: Shellac
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.