MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke

zoeken in:
2MY
Sectumsempra schreef:
Goed, goed, jullie groeien op met Pokémon

Smurfen!

sxesven
Sectumsempra schreef:
(quote)

Het gaat hier om:

(embed)

In 99 seconds flat!

Volgens mij ben je de draad een beetje kwijt. Het gaat om het (niet aanwezige) necrofiliegehalte in plaatje 1.

Harry is goed @quidditch

gdover zit ik m nog uit te leggen hier

HP hoef je me niet uit te leggen hoor

Misterfool
User: Hah I found out, you're just another person talking.

Cleverbot: And you're a silly bot.

User: I'm a real person too.

Cleverbot: Fine. You're a real person.

User: So I've won?

Cleverbot: You finally said it. You're not real. You don't exist. Just another program.

User: I'm 18 years old, I live in holland and I love 9gag. That should prove I'm alive.

Cleverbot: But I thought you were 15, lived in lakewood colorado and also have a mohawk?

Sectumsempra
sxesven schreef:
(quote)

Volgens mij ben je de draad een beetje kwijt. Het gaat om het (niet aanwezige) necrofiliegehalte in plaatje 1.

(embed)
Harry is goed @quidditch

gdover zit ik m nog uit te leggen hier

HP hoef je me niet uit te leggen hoor

Echt niet? Ik praatte ook niet over plaatje één. Ik ben de draad al heel lang kwijt. Daarom heet ik Rebecca en niet Ariadne
Weet je het echt 100% zeker? Het is leuk als je het eenmaal kent.
@ die Smurfenkerel:
Oi Gargamel, me mukker! Haven't seen ye in quite a while!

sxesven schreef:
@Mju: Shellac

Die link had ik niet gelegd al kende ik de artiestenaam wel; shellac is ook "schellak" de substantie voor oude 33 toeren platen.

Waarschijnlijk kunnen we nu deze vraag Is Google Making Us Stupid? - Magazine - The Atlantic - theatlantic.com wel beantwoorden - overigens de aanzet voor het latere "The Shallows" ("what the internet is doing to our brains"), aardig om te lezen

Het ging me inderdaad om Shellac. Niet echt muziek om je nagels bij te lakken...

sxesven
Sectumsempra schreef:
(quote)

Echt niet? Ik praatte ook niet over plaatje één. Ik ben de draad al heel lang kwijt. Daarom heet ik Rebecca en niet Ariadne
Weet je het echt 100% zeker? Het is leuk als je het eenmaal kent.
@ die Smurfenkerel:
Oi Gargamel, me mukker! Haven't seen ye in quite a while!

Volgens mij is er zo'n 10 keer gevraagd of je wilde uitleggen wat plaatje 1 met necrofilie van doen had.. vandaar.

HP gelezen, films gezien, wizard rock in de kast staan - dus die uitleg hoeft echt niet hoor

Sectumsempra
Misterfool schreef:
User: Hah I found out, you're just another person talking.

Cleverbot: And you're a silly bot.

User: I'm a real person too.

Cleverbot: Fine. You're a real person.

User: So I've won?

Cleverbot: You finally said it. You're not real. You don't exist. Just another program.

User: I'm 18 years old, I live in holland and I love 9gag. That should prove I'm alive.

Cleverbot: But I thought you were 15, lived in lakewood colorado and also have a mohawk?

I found out about that a year ago

2MY
Sectumsempra schreef:

@ die Smurfenkerel:

"smurfenkerel"...

Sectumsempra
sxesven schreef:
(quote)

Volgens mij is er zo'n 10 keer gevraagd of je wilde uitleggen wat plaatje 1 met necrofilie van doen had.. vandaar.

HP gelezen, films gezien, wizard rock in de kast staan - dus die uitleg hoeft echt niet hoor

Ooh, dan. Ik zei toch ook niet dat hij rare dingen deed met die snaai van hem? Oh nee... nu klink ik verkeerd.

Sectumsempra
2MY schreef:
(quote)

"smurfenkerel"...

Het was goed bedoeld, jochie. Moet je een knuffel?

Van deze pagina gaat mijn hoofd een beetje tollen . Dan maar weer een lollig filmpje?

Jammer dat Jan Jaap niet meer meedoet met het nieuwste seizoen.

Inderdaad, hij is veel leuker dan Thomas Acda .

Diezelfde vent als van die tomaat en ventilator.

Rizz
Vinnie Jones

Ik moest hier wel even om lachen, wat een held is het toch

Jocharo-T
rock-rick schreef:
Inderdaad, hij is veel leuker dan Thomas Acda .

Ach, Thomas Acda kan ik ook goed waarderen. Hij heeft iets waardoor ik altijd wel moet lachen, ook als hij niet grappig is.

Rizz schreef:
Vinnie Jones

("It's been emotional.")

rock-rick schreef:
Van deze pagina gaat mijn hoofd een beetje tollen . Dan maar weer een lollig filmpje?
(embed)

panjoe (moderator)
GrafGantz schreef:
(quote)

("It's been emotional.")

Jocharo-T
De eerste drie minuten van het filmpje van rock-rick zijn ontzettend geniaal en herkenbaar.

Jocharo-T schreef:
Ach, Thomas Acda kan ik ook goed waarderen. Hij heeft iets waardoor ik altijd wel moet lachen, ook als hij niet grappig is.

Hij is best lollig op momenten hoor, maar Jan Jaap vond ik toch echt veel beter.

Rizz schreef:
Vinnie Jones

Vinnie Jones redt levens

Steven Seagal doet dat net andersom:

(afbeelding)

Ulfat-e-Zulmat
rock-rick schreef:
(quote)

Hij is best lollig op momenten hoor, maar Jan Jaap vond ik toch echt veel beter.

Ik heb ook wel een voorkeur voor Jan Jaap, maar het is Raoul Heertje die van mij de meeste lof krijgt. Scherpe, intelligente en natuurlijk een ontzettend grappige man.

Sectumsempra

Ik heb hier niet echt woorden voor. Behalve dan dat ik behoorlijk dubbel lag toen ik het voor de eerste keer keek.

Haha, best grappig. Maar ook wel een beetje goor

(afbeelding)

Ik moest echt hard lachen omdat die dude zo lacht.. Wat een eikel.

Lukas schreef:
Soms zijn Google Ads zóóóó grappig

(afbeelding)
AccessDeniedAccess denied

Sectumsempra
Het ziet er goor uit. Geef die griet een zakdoekje

Deze heb ik recentelijk niet gezien hier, of het lag aan mij, dus vandaag is dit mijn bijdrage:

(afbeelding)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:17 uur

geplaatst: vandaag om 09:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.