Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
geplaatst: 5 januari 2012, 19:01 uur
_O^
Helemaal mee eens
.
Ulfat-e-Zulmat schreef:
Ik heb ook wel een voorkeur voor Jan Jaap, maar het is Raoul Heertje die van mij de meeste lof krijgt. Scherpe, intelligente en natuurlijk een ontzettend grappige man.
Ik heb ook wel een voorkeur voor Jan Jaap, maar het is Raoul Heertje die van mij de meeste lof krijgt. Scherpe, intelligente en natuurlijk een ontzettend grappige man.
Helemaal mee eens
.
0
geplaatst: 8 januari 2012, 02:02 uur
Don't fuck with Stalin inderdaad...
Hierbij een foto van Stalin met groepje bolsjeviken tijdens een verbanning naar Siberie:

Na de grote zuiveringen/schijnprocessen waren er van de oorspronkelijke groep in de foto na 1938 nog maar 8 mensen in leven

0
geplaatst: 8 januari 2012, 02:17 uur
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 8 januari 2012, 13:03 uur
"do u think the baby is drinkin the blood?"
Mooie Middeleeuwse verklaring...
Doet me gelijk denken aan "Is this what he wants to bring to Africa as a human right? TO EAT DA POO POO OF OUR CHILDREN?"
Mooie Middeleeuwse verklaring...Doet me gelijk denken aan "Is this what he wants to bring to Africa as a human right? TO EAT DA POO POO OF OUR CHILDREN?"
0
geplaatst: 8 januari 2012, 16:06 uur
Voor mij is deze site nu al de ontdekking van 2012, wat een verzameling meesterlijke foto's

0
geplaatst: 8 januari 2012, 19:28 uur
panjoe schreef:
Cover van Gotye
Cover van Gotye
Wat hier grappig aan is snap ik niet maar dat dit supermuzikaal is is wel duidelijk. Klasse!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.