Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
geplaatst: 11 januari 2012, 10:54 uur
Andere humor svp - niet van die P3's (pokkepuberpuns) of ik gooi dit eruit
Mens mot hier voor ze lol komme
niet voor puberzwaat!
Mens mot hier voor ze lol komme
niet voor puberzwaat!
0
geplaatst: 11 januari 2012, 11:25 uur
Je hoeft geen sysop te zijn om hier te kunne zien, wanneer het speelkwartier/pauze is.
Pubers op de draad, rust op de straat
Pubers op de draad, rust op de straat

0
geplaatst: 11 januari 2012, 11:29 uur
Hoe oud ben jij dan eigenlijk Mjuman, of ben je bang dat we je gaan stalken?
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 11 januari 2012, 12:16 uur
Ik heb een nieuwe top tien:
1. Cubone
2. Scyther
3. Gengar
4. Tyranitar
5. Octillery
6. Charizard
7. Golem
8. Dragonite
9. Slowbro
10. Psyduck
1. Cubone
2. Scyther
3. Gengar
4. Tyranitar
5. Octillery
6. Charizard
7. Golem
8. Dragonite
9. Slowbro
10. Psyduck
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 11 januari 2012, 12:48 uur
Aangenaam vertoeven hier.
Ongelofelijk dat er elke keer nog zoveel nieuwe plaatjes opduiken.
Ongelofelijk dat er elke keer nog zoveel nieuwe plaatjes opduiken.
0
geplaatst: 11 januari 2012, 17:02 uur
Om die puberberichten maar te doorbreken.

Dilbert comic strip for 11/13/2011 from the official Dilbert comic strips archive.

Dilbert comic strip for 11/15/2011 from the official Dilbert comic strips archive.

Dilbert comic strip for 11/13/2011 from the official Dilbert comic strips archive.

Dilbert comic strip for 11/15/2011 from the official Dilbert comic strips archive.
0
geplaatst: 11 januari 2012, 17:12 uur
Ik vraag mij altijd oprecht af of mensen om Dilbert moeten lachen. Maar dat zal natuurlijk wel. Ik denk dat de grappen nog best komisch kunnen zijn in een sketch-programma maar ja dan heb je eigenlijk al The Office.
0
geplaatst: 11 januari 2012, 17:26 uur
0
geplaatst: 11 januari 2012, 18:11 uur
Stapler schreef:
Ik vraag mij altijd oprecht af of mensen om Dilbert moeten lachen. Maar dat zal natuurlijk wel. Ik denk dat de grappen nog best komisch kunnen zijn in een sketch-programma maar ja dan heb je eigenlijk al The Office.
Volkomen mee eens.
0
geplaatst: 11 januari 2012, 18:24 uur
Jullie werken, obviously, dan niet op een kantoor, anders kan ik me niet voorstellen dat je niet lacht om zoiets als dit (eerder geplaatst door Grafgantz):

Bovendien heeft Dilbert dikke senioriteit op The Office, vrienden.

Bovendien heeft Dilbert dikke senioriteit op The Office, vrienden.
0
geplaatst: 11 januari 2012, 18:50 uur
Ik kan vaak wel lachen om Dilbert hoor, al ga ik later nooit op kantoor werken. Of überhaupt werken.
0
geplaatst: 11 januari 2012, 19:38 uur
Dilbert >> Nep Fokke & Sukke
Dilbert is natuurlijk ook gewoon gort droog
Dilbert is natuurlijk ook gewoon gort droog
0
geplaatst: 11 januari 2012, 23:47 uur
Stapler schreef:
Ik was hardop aan het lachen om het eerst Dilbert-stripje van inquestos en toen las ik jouw post... Ja dus. Maar misschien moet je hiervoor inderdaad een kantoorbaan hebben of in ieder geval de Pokemon-fase ontgroeid zijn.

0
geplaatst: 11 januari 2012, 23:48 uur
beide
, maar Dilbert vind ik meestal wel grappig.
Nog leuker is die dikke blonde jongen met z'n konijnentanden, de naam ontgaat me nu effe...
, maar Dilbert vind ik meestal wel grappig.Nog leuker is die dikke blonde jongen met z'n konijnentanden, de naam ontgaat me nu effe...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.