Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 11 januari 2012, 23:54 uur
Ik moet ook vaak genoeg lachen om Dilbert (las ze vroeger altijd in de intermediair), maar deze vond ik niet heel grappig.
0
geplaatst: 11 januari 2012, 23:56 uur
0
geplaatst: 11 januari 2012, 23:57 uur
2MY schreef:
beide
, maar Dilbert vind ik meestal wel grappig.
Nog leuker is die dikke blonde jongen met z'n konijnentanden, de naam ontgaat me nu effe...
Bedoel jebeide
, maar Dilbert vind ik meestal wel grappig.Nog leuker is die dikke blonde jongen met z'n konijnentanden, de naam ontgaat me nu effe...

soms?

0
geplaatst: 11 januari 2012, 23:58 uur
jaaaa! Die is zalig!
Echt de absurde humor waar ik gigantisch van hou...
Paar strips van gescoord op rommelmarkten... veel kabouters en smurfen krijgen er een hoofdrol in.
Echt de absurde humor waar ik gigantisch van hou...

Paar strips van gescoord op rommelmarkten... veel kabouters en smurfen krijgen er een hoofdrol in.
0
geplaatst: 12 januari 2012, 00:05 uur
Goed voornemen voor 2012: mijn Dirk-Jan collectie uitbreiden van 1 boek naar meer. 

0
geplaatst: 12 januari 2012, 00:07 uur
Dat is zeker een goed voornemen. Ik heb ze inmiddels allemaal 

0
geplaatst: 12 januari 2012, 00:09 uur
herman schreef:
Ik was hardop aan het lachen om het eerst Dilbert-stripje van inquestos en toen las ik jouw post... Ja dus. Maar misschien moet je hiervoor inderdaad een kantoorbaan hebben of in ieder geval de Pokemon-fase ontgroeid zijn.
(quote)
Ik was hardop aan het lachen om het eerst Dilbert-stripje van inquestos en toen las ik jouw post... Ja dus. Maar misschien moet je hiervoor inderdaad een kantoorbaan hebben of in ieder geval de Pokemon-fase ontgroeid zijn.
Nou nou nou..

Doe mij maar Heinz en Dirk-Jan om er eens twee te noemen.
En ja bij Dilbert zit de grap hem vaak in de herkenning van het kantoorleven idd. (bureaucratie bijv.) Is niet mijn wereldje idd. Ik heb wel vaak schoongemaakt op kantoren en daar hangen die dingen zelfs ingelijst.
Ach ja, ieder zijn smaak:

0
geplaatst: 12 januari 2012, 00:10 uur
Ik koop er ook regelmatig eentje bij. Kan er geen genoeg van krijgen. 
Edit: Dirkjan dus.

Edit: Dirkjan dus.
0
geplaatst: 12 januari 2012, 01:57 uur
Paap_Floyd schreef:
(afbeelding)
soms?
(quote)
Bedoel je(afbeelding)
soms?
Hoe leuk dilbert ook kan zijn, Dirk Jan blijft op éénzame hoogte bovenaan staan 
0
geplaatst: 12 januari 2012, 09:29 uur
Zelfde hier. En binnenkort nog even de laatste Sigmund aanschaffen, dan heb ik die ook weer compleet.

0
geplaatst: 12 januari 2012, 09:51 uur
Stapler schreef:
Ik vraag mij altijd oprecht af of mensen om Dilbert moeten lachen. Maar dat zal natuurlijk wel. Ik denk dat de grappen nog best komisch kunnen zijn in een sketch-programma maar ja dan heb je eigenlijk al The Office.
Als je een economische studie doet en tijdens de colleges zo nu en dan een Dilbert-strip voorgeschoteld krijgt leer je het wel waarderen. Maar echt grappig zijn ze eigenlijk niet Ik vraag mij altijd oprecht af of mensen om Dilbert moeten lachen. Maar dat zal natuurlijk wel. Ik denk dat de grappen nog best komisch kunnen zijn in een sketch-programma maar ja dan heb je eigenlijk al The Office.

0
geplaatst: 12 januari 2012, 10:09 uur
GrafGantz schreef:
Zelfde hier. En binnenkort nog even de laatste Sigmund aanschaffen, dan heb ik die ook weer compleet.
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
Herinnert me eraan dat ik mijn eerste Sigmund eens moet kopen.(quote)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
0
geplaatst: 12 januari 2012, 18:22 uur
0
geplaatst: 12 januari 2012, 18:46 uur
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 12 januari 2012, 20:55 uur
Heb je daar toevallig een grotere en scherpere versie van?
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 12 januari 2012, 21:04 uur
Assurancetourix schreef:
(afbeelding)
Mona toetje!
(afbeelding)
Mona toetje!
Doet me erg denken aan deze: Neil Young - American Stars N Bars (1977)
0
geplaatst: 12 januari 2012, 21:33 uur
panjoe schreef:
Dat zei m'n vrouw ook vannacht...
0
Sectumsempra
geplaatst: 12 januari 2012, 21:37 uur
Ik vind hem geniaal! Nu nog een formule voor het begrijpen van het mannelijk brein... Al zal dat wel 99% seks zijn.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.