MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke

zoeken in:
jassn schreef:
een doordenkertje:

Einstein, Pascal en Newton spelen een potje verstoppertje en Einstein is hem. Dus Einstein begint te tellen: "één, twee, drie, enz." Pascal met zijn idioot lange baard rent als een gek het bos in terwijl Newton rustig blijft staan en een krijtje pakt. Terwijl Pascal een boom in probeert te klimmen tekent Newton op zijn dooie gemak een vak om zich heen van 1 meter bij 1 meter. Ondertussen is Einstein klaar met tellen: "Negen, tien, wie niet weg is, is gezien!" Einstein draait zich om en ziet Newton natuurlijk meteen staan. "Buut Newton!!" Roept Einstein waarop Newton antwoordt: "Ik ben Newton niet, ik ben Pascal!"

En anti-joke Chicken is bijna altijd .

Assurancetourix
Moderne versie van "Tegeltjes Wijsheid"
ik zou ze niet aan de wand hangen

jassn schreef:
een doordenkertje:

Einstein, Pascal en Newton spelen een potje verstoppertje en Einstein is hem. Dus Einstein begint te tellen: "één, twee, drie, enz." Pascal met zijn idioot lange baard rent als een gek het bos in terwijl Newton rustig blijft staan en een krijtje pakt. Terwijl Pascal een boom in probeert te klimmen tekent Newton op zijn dooie gemak een vak om zich heen van 1 meter bij 1 meter. Ondertussen is Einstein klaar met tellen: "Negen, tien, wie niet weg is, is gezien!" Einstein draait zich om en ziet Newton natuurlijk meteen staan. "Buut Newton!!" Roept Einstein waarop Newton antwoordt: "Ik ben Newton niet, ik ben Pascal!"
Ik snap hem eindelijk en hij is eigenlijk behoorlijk goed!

Wikipedia kan een beetje helpen...

Heb ik geloof ik eerder al langs zien komen, blijft erg goed

Antwoord:
Newton is kracht, Pascal kracht per oppervlakte

Schitterend die laatste cartoon

Assurancetourix
tsjong schreef:
Antwoord:
Newton is kracht, Pascal kracht per oppervlakte

Tsjonge, jonge

Assurancetourix schreef:
(quote)

Tsjonge, jonge
1 Pascal is 1 Newton per vierkante meter...

Assurancetourix
Hoe bedenk je het!

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

2MY
...jeugd kapot...

herman schreef:
(afbeelding)

maar ook een beetje

freddze schreef:
McGyver

Geen paperclip bij zich zeker

herman schreef:
(afbeelding)

Ik heb twee FB vrienden die in Barca wonen dus ik die jat ik even

jassn schreef:
een doordenkertje:

Ah, zat eerst veel moeilijk te denken. Mooie.
Zal het helaas niet zo goed doen op verjaardagspartijen, vrees ik.

Jocharo-T

sxesven

Dat lijkt me een zaak voor Jeugdzorg.

Jocharo-T
Geniaal dat filmpje van sxesven

Dat shot met die trampoline en knuffels is trouwens werkelijk geniaal

tuktak
13 miljoen hits in 4 dagen

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:43 uur

geplaatst: vandaag om 06:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.