MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke

zoeken in:

Trampolinebreakdown

Assurancetourix

HAHA, dat Steklovata is inderdaad een heldenband! Echt een gelikte, commerciële boyband!

Assurancetourix
Moeders!

UmindC schreef:
(afbeelding)

mopje slaat echt op niets

Oh jongens, ik heb vandaag echt de grap van de eeuw gehoord.

2 meisjes gaan examen doen, de 1 draagt een minirokje en de ander heeft een shirtje aan met een laag uitgesneden hals. Wie slaagt er?

Het meisje met het minirokje zakt - ze had de stof niet onder de knie

Het meisje met het enorme decolleté slaagt, ze had erg veel inzicht

Nou, een glimlachje.

panjoe (moderator)

M'n geest!

Deze keer ben ik het nog met Jasper eens ook. Hopelijk betekent dat niet dat ik ook zuur begin te worden.

Gajarigon schreef:
(quote)

mopje slaat echt op niets

(afbeelding)

De mop van de eeuw? Die hoorde ik deze zomer:

Er vliegt een vlieg over het wateroppervlak van een rivier. Een vis die in het water zit denkt: "als dat vliegje een klein beetje lager zou vliegen, dan zou ik uit het water kunnen springen en het vliegje opeten"
Aan de oever van de rivier zit een beer, en die denkt: "als die vlieg een beetje lager zou vliegen, dan zou die vis uit het water kunnen springen en zou ik die vis kunnen vangen met mijn klauwen."
Verscholen in het struikgewas langs de rivier zit een jager, en die jager denkt dan weer: "als die vlieg een klein beetje lager zou vliegen, dan zou die vis uit het water kunnen springen, zou die beer de vis kunnen proberen vangen en zou ik de beer kunnen doodschieten op dat onbewaakt moment."
Een beetje verder zit een muis, en die muis denkt: als die vlieg nou een klein beetje lager zou vliegen, dan zou die vis uit het water kunnen springen, dan zou de beer de vis kunnen proberen vangen, dan zou de jager de beer kunnen proberen doodschieten en dan zou ik op dat onbewaakte moment de picnick van die jager kunnen stelen."
Nog wat verder zit een kat, en die denkt dan weer: "als die vlieg wat lager zou vliegen, dan zou de vis uit het water kunnen springen, dan zou de beer de vis kunnen proberen vangen, dan zou de jager de beer kunnen proberen doodschieten, dan zou de muis het eten van de jager kunnen proberen stelen en dan is die een makkelijke prooi voor mij."
En het gebeurt dus: de vlieg vliegt lager, de vis springt uit het water, de beer klauwt naar de vis, de jager schiet op de beer, en de muis steelt het eten. Alleen de kat struikelt en valt in het water. Wat is het moraal van het verhaal?

Hoe langer het voorspel, hoe natter het poesje

Een beetje plat, puberaal, smakeloos bijna, maar best grappig

Yann Samsa
Arrie schreef:
Deze keer ben ik het nog met Jasper eens ook. Hopelijk betekent dat niet dat ik ook zuur begin te worden.
Dat zal het wel niet zijn; ik vind een 'glimlach' al overdreven voor die grap.

Zo kan ik ook wel grappen maken:

Hoeveel vissen kunnen er in een dvd-speler?
Baksteen, want Eddy Merckx won ook maar twee keer de Ronde van Vlaanderen

Of deze is ook grappig:
Jantje zat eens in een boom, en hij viel eruit, en hij was dood.

Die 2e snap ik niet !!!!!!????!!!!????

Het is geel en als het in je oog komt ben je dood?
Een trein

Yann Samsa
Het is wit en het hangt in een boom?
Een sneetje melk

Het is geel, krom, en geen banaan?
Toch een banaan

En één voor Slowgaze en R&P:
Wat doe je als je televisie zweeft?
Het licht aansteken en de neger doodschieten

Kunnen we nu terug naar "just a joke"?

Assurancetourix

(afbeelding)

ArthurDZ schreef:
Alleen de kat struikeld en valt in het water. Wat is het moraal van het verhaal?

Dat geschreven moppen met ernstige grammaticale fouten een flink stuk minder grappig zijn.

GrafGantz schreef:
(quote)

Dat geschreven moppen met ernstige grammaticale fouten een flink stuk minder grappig zijn.

Ai ai ai, domme fout inderdaad. Die ga ik gelijk even aanpassen

Vandaag weer wat bijgeleerd door mijn cursus Internationale geschiedenis:
"De gekoloniseerde landen realiseerden zich vrij snel dat ze een ding gemeenschappelijk hadden en dat was dat ze allemaal gekoloniseerd waren."

Zo'n onbedoelde grapjes blijven toch altijd de beste

sxesven
@herman:

Footnotes alla, endnotes daarentegen...

(Ik krijg een naar gevoel dat ik het betreffende Statistiek boek heb gelezen)

Zou niet weten welk boek het is, maar het doet me denken aan Moore & McCabe?

jasper1991 schreef:
Het is geel en als het in je oog komt ben je dood?
Een trein

Tja, zo ken ik er ook nog wel 1:

Het is blauw en het drijft in het zwembad ?

Een dode baby

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:12 uur

geplaatst: vandaag om 08:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.