MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Wat heb jij als wallpaper?

zoeken in:
Hoi Jeanicious

Wel; Quark (waarvoor ik speciaal mac os 9 moet gebruiken) heb ik er enkel opstaan omdat ik er les overgeef aan de leerlingen van het derde middelbaar.. zelf gebruik ik eigenlijk tegenwoordig zo goed als altijd InDesign

Ik heb weer een nieuwe, weer van Roger Dean:

(afbeelding)

Electro_

(afbeelding)

Is m'n beste vriendin in m'n achtertuin. Was eigenlijk gewoon een mislukte foto, maar ik vind hem wel leuk.

Erg kunstig, lijkt wel een schilderij

Electro_

Electro_
Wauw. Die's wel mooi!

Frutseltje van mezelf in Photoshop. Vond hem wel lekker rustgevend

(afbeelding)

Electro_ schreef:
Wauw. Die's wel mooi!

Je herkent het blijkbaar

Electro_
Tuurlijk.

Op mn eigen computer, staat op t moment 1 van de mooiste/ snelste auto's ter wereld Koenigsegg CCR.

(afbeelding)

Best wel grappig. Een vriend van mij noemt zichzelf ook steeds Iceman, en hoe is ook weg van snelle auto's. Alleen heeft hij een zeer andere muzieksmaak dan jou (techno, dance )

c-moon schreef:
.. zelf gebruik ik eigenlijk tegenwoordig zo goed als altijd InDesign

Als je daar eenmaal in bezig bent geweest wil je echt niet meer terug. Stukken beter dan dat ouderwetse gehannes in Quark. Maar goed, genoeg gezever over werk.

Control-C control-V van MM:

(afbeelding)

Ik word altijd spontaan vrolijk als ik zelfs maar aan dat nummer moet denken, dus leek me deze wallpaper wel een goed idee .

Hey Boordappel, zie bij jou een mapje "Hongarije" staan....ben ik vorig jaar met een vriendin op vakantie geweest...superland!!

Electro_

(afbeelding)

sushi schreef:
Hey Boordappel, zie bij jou een mapje "Hongarije" staan....ben ik vorig jaar met een vriendin op vakantie geweest...superland!!

Dat viel bij ons vies tegen. Veel regen en maar matig uitgaan. Boedapest was dan wél weer mooi.

Grappig ook dat we vaak voor Duitsers aangezien werden. Als ze er dan achter komen dat je Nederlands bent zijn ze ineens een stuk aardiger .

Vond het een heel rijk land (aan cultuur en historie), helaas niet in financiën, waardoor veel mooie gebouwen en ook de wegen niet onderhouden kunnen worden. En idd, hun aversie tegen Duitsers is nog groter dan hier, dus direct zeggen dat je Nederlands bent. Budapest was prachtig en Éger zonder meer weergaloos....met het weer hadden wij geluk, alleen regen op de heenweg in Wenen en op de terugweg in Praag....

Electro_

(afbeelding)

Gejat van de The Knife-site, vind hem erg mooi.

sushi schreef:
Budapest was prachtig en Éger zonder meer weergaloos....

Éger

Ik wissel deze drie zo af en toe:

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

sq

(afbeelding)

Cara Dillon

Wow, zoveel snelkoppelingen heb ik nog nooit eerder op 1 desktop gezien!

sq
bubbachups schreef:
Wow, zoveel snelkoppelingen heb ik nog nooit eerder op 1 desktop gezien!

Jaja dat is sq aan t werk. Het zijn vooral veel hyperlinks naar allerlei netwerkschijven (boven haar hoofd). Qua programmatuur valt het nog wel mee. MuMe staat linksonder (lichtblauw vierkantje met zwarte muzieknoten erin).

Het is de uitdaging om steeds weer een plaatje te vinden dat er 'tussen' past.

Mooie Arno! Ik ken de serie niet, maar eindelijk eens een mooie rustige wallpaper.

(afbeelding)

vondt deze zo mooi met al die lichtjes op aarde

lambf
Het wisselt soms, maar deze staat er al 2 weken op:
(maar dan ietsie groter)

(afbeelding)

Gast
geplaatst: vandaag om 22:23 uur

geplaatst: vandaag om 22:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.