Overig / Algemeen / Wat heb jij als wallpaper?
zoeken in:
0
geplaatst: 15 maart 2006, 01:07 uur
Hoi Jeanicious 
Wel; Quark (waarvoor ik speciaal mac os 9 moet gebruiken) heb ik er enkel opstaan omdat ik er les overgeef aan de leerlingen van het derde middelbaar.. zelf gebruik ik eigenlijk tegenwoordig zo goed als altijd InDesign

Wel; Quark (waarvoor ik speciaal mac os 9 moet gebruiken) heb ik er enkel opstaan omdat ik er les overgeef aan de leerlingen van het derde middelbaar.. zelf gebruik ik eigenlijk tegenwoordig zo goed als altijd InDesign

0
Electro_
geplaatst: 15 maart 2006, 18:33 uur

Is m'n beste vriendin in m'n achtertuin. Was eigenlijk gewoon een mislukte foto, maar ik vind hem wel leuk.

0
geplaatst: 15 maart 2006, 19:18 uur
0
geplaatst: 15 maart 2006, 19:21 uur
0
geplaatst: 15 maart 2006, 19:39 uur
Op mn eigen computer, staat op t moment 1 van de mooiste/ snelste auto's ter wereld Koenigsegg CCR.

0
geplaatst: 15 maart 2006, 20:06 uur
Best wel grappig. Een vriend van mij noemt zichzelf ook steeds Iceman, en hoe is ook weg van snelle auto's. Alleen heeft hij een zeer andere muzieksmaak dan jou (techno, dance
)
)
0
geplaatst: 20 maart 2006, 11:44 uur
Als je daar eenmaal in bezig bent geweest wil je echt niet meer terug. Stukken beter dan dat ouderwetse gehannes in Quark. Maar goed, genoeg gezever over werk.
0
geplaatst: 21 maart 2006, 00:37 uur
Control-C control-V van MM:

Ik word altijd spontaan vrolijk als ik zelfs maar aan dat nummer moet denken, dus leek me deze wallpaper wel een goed idee
.

Ik word altijd spontaan vrolijk als ik zelfs maar aan dat nummer moet denken, dus leek me deze wallpaper wel een goed idee
.
0
geplaatst: 23 maart 2006, 22:50 uur
Hey Boordappel, zie bij jou een mapje "Hongarije" staan....ben ik vorig jaar met een vriendin op vakantie geweest...superland!!
0
geplaatst: 25 maart 2006, 11:35 uur
sushi schreef:
Hey Boordappel, zie bij jou een mapje "Hongarije" staan....ben ik vorig jaar met een vriendin op vakantie geweest...superland!!
Dat viel bij ons vies tegen. Veel regen en maar matig uitgaan. Boedapest was dan wél weer mooi.
Grappig ook dat we vaak voor Duitsers aangezien werden. Als ze er dan achter komen dat je Nederlands bent zijn ze ineens een stuk aardiger
.
0
geplaatst: 25 maart 2006, 23:31 uur
Vond het een heel rijk land (aan cultuur en historie), helaas niet in financiën, waardoor veel mooie gebouwen en ook de wegen
niet onderhouden kunnen worden. En idd, hun aversie tegen Duitsers is nog groter dan hier, dus direct zeggen dat je Nederlands bent. Budapest was prachtig en Éger zonder meer weergaloos....met het weer hadden wij geluk, alleen regen op de heenweg in Wenen en op de terugweg in Praag....
niet onderhouden kunnen worden. En idd, hun aversie tegen Duitsers is nog groter dan hier, dus direct zeggen dat je Nederlands bent. Budapest was prachtig en Éger zonder meer weergaloos....met het weer hadden wij geluk, alleen regen op de heenweg in Wenen en op de terugweg in Praag....
0
geplaatst: 2 mei 2006, 00:35 uur
0
geplaatst: 2 mei 2006, 18:00 uur
Wow, zoveel snelkoppelingen heb ik nog nooit eerder op 1 desktop gezien! 

0
geplaatst: 3 mei 2006, 08:36 uur
Jaja dat is sq aan t werk. Het zijn vooral veel hyperlinks naar allerlei netwerkschijven (boven haar hoofd). Qua programmatuur valt het nog wel mee. MuMe staat linksonder (lichtblauw vierkantje met zwarte muzieknoten erin).
Het is de uitdaging om steeds weer een plaatje te vinden dat er 'tussen' past.
0
geplaatst: 3 mei 2006, 12:54 uur
Mooie Arno! Ik ken de serie niet, maar eindelijk eens een mooie rustige wallpaper. 

0
lambf
geplaatst: 11 mei 2006, 13:08 uur
Het wisselt soms, maar deze staat er al 2 weken op:
(maar dan ietsie groter)

(maar dan ietsie groter)

* denotes required fields.