Overig / Algemeen / Wat heb jij als wallpaper?
zoeken in:
0
yoeridedeygere
geplaatst: 6 augustus 2006, 13:58 uur
bij ik is het gewoon een klein gecentreerd prentje met de hoes van de single Cherry Blossom Girl van Air
0
geplaatst: 9 september 2006, 10:35 uur
Vraag mij niet wat het voorstelt, maar ik vond 't wel een leuke afbeelding:

0
geplaatst: 23 november 2006, 22:32 uur
bn verandert, nu het schoolbord uit de film: school of rock !!!
0
geplaatst: 9 december 2006, 19:54 uur
Al sinds september heb ik deze. Ik blijf er maar door gefascineerd. Wat is het toch, en van waar komt het? 

0
Dr.Greenthump
geplaatst: 11 december 2006, 19:22 uur
Alicia Keys 

Normaal verandert mijn wallpaper van dag tot dag ongeveer, maar zo nu en dan blijft een weekje staan. Zie het als een cyclus die zich steeds herhaald, hoewel er ook wat nieuws aan toe wordt gevoegt. Van Marvell tot Hip-Hop van films tot games. Yup heb van alles in de collectie

Normaal verandert mijn wallpaper van dag tot dag ongeveer, maar zo nu en dan blijft een weekje staan. Zie het als een cyclus die zich steeds herhaald, hoewel er ook wat nieuws aan toe wordt gevoegt. Van Marvell tot Hip-Hop van films tot games. Yup heb van alles in de collectie

0
geplaatst: 11 december 2006, 19:26 uur
Heeft iemand een goede site met wallpapers?
Het liefst in de muziekrichting natuurlijk.
0
Pauper
geplaatst: 11 december 2006, 23:28 uur
Reijersen schreef:
Op www.skins.be heb je babes, cars en motors!
Ook tof!
0
geplaatst: 12 december 2006, 11:27 uur
Hehe, die heb ik ook lang gehad. Toch jammer dat dit uiteindelijk niet de cover is geworden.
0
geplaatst: 12 december 2006, 11:38 uur
BoordAppel schreef:
Hehe, die heb ik ook lang gehad. Toch jammer dat dit uiteindelijk niet de cover is geworden.
Ja, ik vraag me ook af waarom niet, want hij past ook veel beter bij de plaatjes in het boekje. Zal Def Jam om een of andere reden wel niet goed hebben gevonden.
0
geplaatst: 20 december 2006, 00:07 uur

Wallpaper is van DeepSpace 5 en volgens mij moet ik mijn bureaublad eens opruimen
.* denotes required fields.