Overig / Algemeen / Wat heb jij als wallpaper?
zoeken in:
0
geplaatst: 24 oktober 2011, 16:55 uur
niels94 schreef:
Nou niet overdrijven...
(quote)
Nou niet overdrijven...
Jasper overdrijft niet, naar mijn mening. Een frisse deerne, om het anders uit te drukken.

Oh ja, ik heb ook maar eens een andere wallpaper gekozen. Steve Urkel siert mijn bureaublad vanaf vandaag.

0
geplaatst: 24 oktober 2011, 16:59 uur
Dan sluit ik me op mijn beurt aan bij Niels!
Sinds wanneer is 'frisse deerne' trouwens synoniem voor 'lekker wijf'? Lijkt me niet helemaal hetzelfde.
Sinds wanneer is 'frisse deerne' trouwens synoniem voor 'lekker wijf'? Lijkt me niet helemaal hetzelfde.
0
geplaatst: 24 oktober 2011, 17:00 uur
In Vlaanderen is bijvoorbeeld schoon ook mooi. Kuis is dan weer schoon.
0
geplaatst: 24 oktober 2011, 17:08 uur
Ja, hij zal er vast hetzelfde mee bedoelen. 'Frisse deerne' klinkt nog een stuk vrouwvriendelijker ook 

0
geplaatst: 24 oktober 2011, 18:41 uur
stoepkrijt schreef:
Ja, hij zal er vast hetzelfde mee bedoelen. 'Frisse deerne' klinkt nog een stuk vrouwvriendelijker ook
Dat was net de bedoeling.

0
geplaatst: 2 november 2011, 01:27 uur
0
geplaatst: 6 november 2011, 13:15 uur
Heb momenteel deze foto van Bob Dylan tijdens zijn optreden in München jongstleden:

Als back up heb ik ook nog een alleraardigste foto van Radio Kootwijk paraat staan indien die ouwe kop van Dylan mij begint te vervelen:

Als back up heb ik ook nog een alleraardigste foto van Radio Kootwijk paraat staan indien die ouwe kop van Dylan mij begint te vervelen:

0
geplaatst: 6 november 2011, 20:25 uur
snarf349 heeft mij geïnspireerd. Ik neem ook een mooie dame als bureauachtergrond:

0
geplaatst: 6 november 2011, 22:24 uur
Typisch, ik ben weer eens de enige die een 70 jaar ouwe kerel als achtergrond heeft 

0
geplaatst: 6 november 2011, 22:42 uur
0
geplaatst: 6 november 2011, 22:57 uur
Stalin schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)
Het zou zo een prog hoes kunnen zijn

0
geplaatst: 6 november 2011, 22:59 uur
Tja, ik heb nu eenmaal een zwak voor roodharige dames.
Tenzij ze lelijk zijn natuurlijk...

0
geplaatst: 6 november 2011, 23:15 uur
Stalin schreef:
(quote)
+1
0
geplaatst: 6 november 2011, 23:19 uur
Gelijk maar even gegoogled op die jongedame, en in mijn optiek wordt het niet veel perfecter dan dat 

* denotes required fields.