Overig / Algemeen / Vraag van de dag #2
zoeken in:
0
geplaatst: 30 november 2021, 21:02 uur
Noem het allerbeste liedje van een zanger(es) waar je over het algemeen niets mee hebt.
- BoyOnHeavenHill : moeilijk hoor, want ik probeer het werk van die allerslechtste zanger/es/s/en natuurlijk zoveel mogelijk te mijden. Maar voor de tweede Deadpool-film heeft Céline Dion het prachtige Ashes opgenomen (té prachtig volgens Deadpool zelf, maar dat is weer een ander verhaal).
- Arrie: ik vind Anastacia vreselijk, maar op een of andere manier trek ik haar nummer Sick and Tired dan weer wel. Best een aardig liedje.
- vigil: binnen het wanstaltige oeuvre van Blof is Blauwe Ruis wel een aardig nummer. Dan wel met name het refrein. Paskal komt een keer oprecht over.
- Mssr Renard: Ik heb he-le-maal niks met de gladde aal die Cliff Richard heet, maar Some People is toevallig wel een lievelingsliedje van me. Ik heb zelfs de lp waar het liedje op staat.
- dix: Eitje. Linger van The Cranberries.
- yyy: Oasis - Cast No Shadow
- Casartelli: Sigur Rós - Popplagið
- Aerobag: Ariane Grande - No Tears Left To Cry en U2 - Sunday Bloody Sunday
- Niek: Duffy - Mercy, Jennifer Lopez - Let’s get loud
- OWW: Slipknot - Wait and Bleed
- ZAP!: George Brassens - Supplique pour être enterré à la plage de Sète
- Rogyros: Faith No More - Evidence
- wendyvortex: Frans Duijts - Jij Denkt Maar Dat Je Alles Mag van Mij
- JoaMuse: Led Zeppelin - Stairway to Heaven
- Brunniepoo: The National - Fake Empire
- BoyOnHeavenHill : moeilijk hoor, want ik probeer het werk van die allerslechtste zanger/es/s/en natuurlijk zoveel mogelijk te mijden. Maar voor de tweede Deadpool-film heeft Céline Dion het prachtige Ashes opgenomen (té prachtig volgens Deadpool zelf, maar dat is weer een ander verhaal).
- Arrie: ik vind Anastacia vreselijk, maar op een of andere manier trek ik haar nummer Sick and Tired dan weer wel. Best een aardig liedje.
- vigil: binnen het wanstaltige oeuvre van Blof is Blauwe Ruis wel een aardig nummer. Dan wel met name het refrein. Paskal komt een keer oprecht over.
- Mssr Renard: Ik heb he-le-maal niks met de gladde aal die Cliff Richard heet, maar Some People is toevallig wel een lievelingsliedje van me. Ik heb zelfs de lp waar het liedje op staat.
- dix: Eitje. Linger van The Cranberries.
- yyy: Oasis - Cast No Shadow
- Casartelli: Sigur Rós - Popplagið
- Aerobag: Ariane Grande - No Tears Left To Cry en U2 - Sunday Bloody Sunday
- Niek: Duffy - Mercy, Jennifer Lopez - Let’s get loud
- OWW: Slipknot - Wait and Bleed
- ZAP!: George Brassens - Supplique pour être enterré à la plage de Sète
- Rogyros: Faith No More - Evidence
- wendyvortex: Frans Duijts - Jij Denkt Maar Dat Je Alles Mag van Mij
- JoaMuse: Led Zeppelin - Stairway to Heaven
- Brunniepoo: The National - Fake Empire
0
BrotherJohn
geplaatst: 30 november 2021, 21:23 uur
Noem het allerbeste liedje van een zanger(es) waar je over het algemeen niets mee hebt.
- BoyOnHeavenHill : moeilijk hoor, want ik probeer het werk van die allerslechtste zanger/es/s/en natuurlijk zoveel mogelijk te mijden. Maar voor de tweede Deadpool-film heeft Céline Dion het prachtige Ashes opgenomen (té prachtig volgens Deadpool zelf, maar dat is weer een ander verhaal).
- Arrie: ik vind Anastacia vreselijk, maar op een of andere manier trek ik haar nummer Sick and Tired dan weer wel. Best een aardig liedje.
- vigil: binnen het wanstaltige oeuvre van Blof is Blauwe Ruis wel een aardig nummer. Dan wel met name het refrein. Paskal komt een keer oprecht over.
- Mssr Renard: Ik heb he-le-maal niks met de gladde aal die Cliff Richard heet, maar Some People is toevallig wel een lievelingsliedje van me. Ik heb zelfs de lp waar het liedje op staat.
- dix: Eitje. Linger van The Cranberries.
- yyy: Oasis - Cast No Shadow
- Casartelli: Sigur Rós - Popplagið
- Aerobag: Ariane Grande - No Tears Left To Cry en U2 - Sunday Bloody Sunday
- Niek: Duffy - Mercy, Jennifer Lopez - Let’s get loud
- OWW: Slipknot - Wait and Bleed
- ZAP!: George Brassens - Supplique pour être enterré à la plage de Sète
- Rogyros: Faith No More - Evidence
- wendyvortex: Frans Duijts - Jij Denkt Maar Dat Je Alles Mag van Mij
- JoaMuse: Led Zeppelin - Stairway to Heaven
- Brunniepoo: The National - Fake Empire
- BrotherJohn: Novastar - Wrong
- BoyOnHeavenHill : moeilijk hoor, want ik probeer het werk van die allerslechtste zanger/es/s/en natuurlijk zoveel mogelijk te mijden. Maar voor de tweede Deadpool-film heeft Céline Dion het prachtige Ashes opgenomen (té prachtig volgens Deadpool zelf, maar dat is weer een ander verhaal).
- Arrie: ik vind Anastacia vreselijk, maar op een of andere manier trek ik haar nummer Sick and Tired dan weer wel. Best een aardig liedje.
- vigil: binnen het wanstaltige oeuvre van Blof is Blauwe Ruis wel een aardig nummer. Dan wel met name het refrein. Paskal komt een keer oprecht over.
- Mssr Renard: Ik heb he-le-maal niks met de gladde aal die Cliff Richard heet, maar Some People is toevallig wel een lievelingsliedje van me. Ik heb zelfs de lp waar het liedje op staat.
- dix: Eitje. Linger van The Cranberries.
- yyy: Oasis - Cast No Shadow
- Casartelli: Sigur Rós - Popplagið
- Aerobag: Ariane Grande - No Tears Left To Cry en U2 - Sunday Bloody Sunday
- Niek: Duffy - Mercy, Jennifer Lopez - Let’s get loud
- OWW: Slipknot - Wait and Bleed
- ZAP!: George Brassens - Supplique pour être enterré à la plage de Sète
- Rogyros: Faith No More - Evidence
- wendyvortex: Frans Duijts - Jij Denkt Maar Dat Je Alles Mag van Mij
- JoaMuse: Led Zeppelin - Stairway to Heaven
- Brunniepoo: The National - Fake Empire
- BrotherJohn: Novastar - Wrong
0
geplaatst: 30 november 2021, 21:34 uur
Noem het allerbeste liedje van een zanger(es) waar je over het algemeen niets mee hebt.
- BoyOnHeavenHill : moeilijk hoor, want ik probeer het werk van die allerslechtste zanger/es/s/en natuurlijk zoveel mogelijk te mijden. Maar voor de tweede Deadpool-film heeft Céline Dion het prachtige Ashes opgenomen (té prachtig volgens Deadpool zelf, maar dat is weer een ander verhaal).
- Arrie: ik vind Anastacia vreselijk, maar op een of andere manier trek ik haar nummer Sick and Tired dan weer wel. Best een aardig liedje.
- vigil: binnen het wanstaltige oeuvre van Blof is Blauwe Ruis wel een aardig nummer. Dan wel met name het refrein. Paskal komt een keer oprecht over.
- Mssr Renard: Ik heb he-le-maal niks met de gladde aal die Cliff Richard heet, maar Some People is toevallig wel een lievelingsliedje van me. Ik heb zelfs de lp waar het liedje op staat.
- dix: Eitje. Linger van The Cranberries.
- yyy: Oasis - Cast No Shadow
- Casartelli: Sigur Rós - Popplagið
- Aerobag: Ariane Grande - No Tears Left To Cry en U2 - Sunday Bloody Sunday
- Niek: Duffy - Mercy, Jennifer Lopez - Let’s get loud
- OWW: Slipknot - Wait and Bleed
- ZAP!: George Brassens - Supplique pour être enterré à la plage de Sète
- Rogyros: Faith No More - Evidence
- wendyvortex: Frans Duijts - Jij Denkt Maar Dat Je Alles Mag van Mij
- JoaMuse: Led Zeppelin - Stairway to Heaven
- Brunniepoo: The National - Fake Empire
- BrotherJohn: Novastar - Wrong
- Teunnis: sinds kort First Aid Kit - The Lion’s Roar
- BoyOnHeavenHill : moeilijk hoor, want ik probeer het werk van die allerslechtste zanger/es/s/en natuurlijk zoveel mogelijk te mijden. Maar voor de tweede Deadpool-film heeft Céline Dion het prachtige Ashes opgenomen (té prachtig volgens Deadpool zelf, maar dat is weer een ander verhaal).
- Arrie: ik vind Anastacia vreselijk, maar op een of andere manier trek ik haar nummer Sick and Tired dan weer wel. Best een aardig liedje.
- vigil: binnen het wanstaltige oeuvre van Blof is Blauwe Ruis wel een aardig nummer. Dan wel met name het refrein. Paskal komt een keer oprecht over.
- Mssr Renard: Ik heb he-le-maal niks met de gladde aal die Cliff Richard heet, maar Some People is toevallig wel een lievelingsliedje van me. Ik heb zelfs de lp waar het liedje op staat.
- dix: Eitje. Linger van The Cranberries.
- yyy: Oasis - Cast No Shadow
- Casartelli: Sigur Rós - Popplagið
- Aerobag: Ariane Grande - No Tears Left To Cry en U2 - Sunday Bloody Sunday
- Niek: Duffy - Mercy, Jennifer Lopez - Let’s get loud
- OWW: Slipknot - Wait and Bleed
- ZAP!: George Brassens - Supplique pour être enterré à la plage de Sète
- Rogyros: Faith No More - Evidence
- wendyvortex: Frans Duijts - Jij Denkt Maar Dat Je Alles Mag van Mij
- JoaMuse: Led Zeppelin - Stairway to Heaven
- Brunniepoo: The National - Fake Empire
- BrotherJohn: Novastar - Wrong
- Teunnis: sinds kort First Aid Kit - The Lion’s Roar
0
geplaatst: 30 november 2021, 22:17 uur
Noem het allerbeste liedje van een zanger(es) waar je over het algemeen niets mee hebt.
- BoyOnHeavenHill : moeilijk hoor, want ik probeer het werk van die allerslechtste zanger/es/s/en natuurlijk zoveel mogelijk te mijden. Maar voor de tweede Deadpool-film heeft Céline Dion het prachtige Ashes opgenomen (té prachtig volgens Deadpool zelf, maar dat is weer een ander verhaal).
- Arrie: ik vind Anastacia vreselijk, maar op een of andere manier trek ik haar nummer Sick and Tired dan weer wel. Best een aardig liedje.
- vigil: binnen het wanstaltige oeuvre van Blof is Blauwe Ruis wel een aardig nummer. Dan wel met name het refrein. Paskal komt een keer oprecht over.
- Mssr Renard: Ik heb he-le-maal niks met de gladde aal die Cliff Richard heet, maar Some People is toevallig wel een lievelingsliedje van me. Ik heb zelfs de lp waar het liedje op staat.
- dix: Eitje. Linger van The Cranberries.
- yyy: Oasis - Cast No Shadow
- Casartelli: Sigur Rós - Popplagið
- Aerobag: Ariane Grande - No Tears Left To Cry en U2 - Sunday Bloody Sunday
- Niek: Duffy - Mercy, Jennifer Lopez - Let’s get loud
- OWW: Slipknot - Wait and Bleed
- ZAP!: George Brassens - Supplique pour être enterré à la plage de Sète
- Rogyros: Faith No More - Evidence
- wendyvortex: Frans Duijts - Jij Denkt Maar Dat Je Alles Mag van Mij
- JoaMuse: Led Zeppelin - Stairway to Heaven
- Brunniepoo: The National - Fake Empire
- BrotherJohn: Novastar - Wrong
- Teunnis: sinds kort First Aid Kit - The Lion’s Roar
- Eveningguard: Paint a Vulgar Picture van the Smiths
- BoyOnHeavenHill : moeilijk hoor, want ik probeer het werk van die allerslechtste zanger/es/s/en natuurlijk zoveel mogelijk te mijden. Maar voor de tweede Deadpool-film heeft Céline Dion het prachtige Ashes opgenomen (té prachtig volgens Deadpool zelf, maar dat is weer een ander verhaal).
- Arrie: ik vind Anastacia vreselijk, maar op een of andere manier trek ik haar nummer Sick and Tired dan weer wel. Best een aardig liedje.
- vigil: binnen het wanstaltige oeuvre van Blof is Blauwe Ruis wel een aardig nummer. Dan wel met name het refrein. Paskal komt een keer oprecht over.
- Mssr Renard: Ik heb he-le-maal niks met de gladde aal die Cliff Richard heet, maar Some People is toevallig wel een lievelingsliedje van me. Ik heb zelfs de lp waar het liedje op staat.
- dix: Eitje. Linger van The Cranberries.
- yyy: Oasis - Cast No Shadow
- Casartelli: Sigur Rós - Popplagið
- Aerobag: Ariane Grande - No Tears Left To Cry en U2 - Sunday Bloody Sunday
- Niek: Duffy - Mercy, Jennifer Lopez - Let’s get loud
- OWW: Slipknot - Wait and Bleed
- ZAP!: George Brassens - Supplique pour être enterré à la plage de Sète
- Rogyros: Faith No More - Evidence
- wendyvortex: Frans Duijts - Jij Denkt Maar Dat Je Alles Mag van Mij
- JoaMuse: Led Zeppelin - Stairway to Heaven
- Brunniepoo: The National - Fake Empire
- BrotherJohn: Novastar - Wrong
- Teunnis: sinds kort First Aid Kit - The Lion’s Roar
- Eveningguard: Paint a Vulgar Picture van the Smiths
0
geplaatst: 30 november 2021, 22:49 uur
Noem het allerbeste liedje van een zanger(es) waar je over het algemeen niets mee hebt.
- BoyOnHeavenHill : moeilijk hoor, want ik probeer het werk van die allerslechtste zanger/es/s/en natuurlijk zoveel mogelijk te mijden. Maar voor de tweede Deadpool-film heeft Céline Dion het prachtige Ashes opgenomen (té prachtig volgens Deadpool zelf, maar dat is weer een ander verhaal).
- Arrie: ik vind Anastacia vreselijk, maar op een of andere manier trek ik haar nummer Sick and Tired dan weer wel. Best een aardig liedje.
- vigil: binnen het wanstaltige oeuvre van Blof is Blauwe Ruis wel een aardig nummer. Dan wel met name het refrein. Paskal komt een keer oprecht over.
- Mssr Renard: Ik heb he-le-maal niks met de gladde aal die Cliff Richard heet, maar Some People is toevallig wel een lievelingsliedje van me. Ik heb zelfs de lp waar het liedje op staat.
- dix: Eitje. Linger van The Cranberries.
- yyy: Oasis - Cast No Shadow
- Casartelli: Sigur Rós - Popplagið
- Aerobag: Ariane Grande - No Tears Left To Cry en U2 - Sunday Bloody Sunday
- Niek: Duffy - Mercy, Jennifer Lopez - Let’s get loud
- OWW: Slipknot - Wait and Bleed
- ZAP!: George Brassens - Supplique pour être enterré à la plage de Sète
- Rogyros: Faith No More - Evidence
- wendyvortex: Frans Duijts - Jij Denkt Maar Dat Je Alles Mag van Mij
- JoaMuse: Led Zeppelin - Stairway to Heaven
- Brunniepoo: The National - Fake Empire
- BrotherJohn: Novastar - Wrong
- Teunnis: sinds kort First Aid Kit - The Lion’s Roar
- Eveningguard: Paint a Vulgar Picture van the Smiths
- ForWhomThePeteTolls: Voer me af en geef me een teiltje als Ed Kowalczyk zingt maar "I Will Overcome", vind ik geweldig. Hoe cheesie het nummer in al zijn facetten ook is.
- BoyOnHeavenHill : moeilijk hoor, want ik probeer het werk van die allerslechtste zanger/es/s/en natuurlijk zoveel mogelijk te mijden. Maar voor de tweede Deadpool-film heeft Céline Dion het prachtige Ashes opgenomen (té prachtig volgens Deadpool zelf, maar dat is weer een ander verhaal).
- Arrie: ik vind Anastacia vreselijk, maar op een of andere manier trek ik haar nummer Sick and Tired dan weer wel. Best een aardig liedje.
- vigil: binnen het wanstaltige oeuvre van Blof is Blauwe Ruis wel een aardig nummer. Dan wel met name het refrein. Paskal komt een keer oprecht over.
- Mssr Renard: Ik heb he-le-maal niks met de gladde aal die Cliff Richard heet, maar Some People is toevallig wel een lievelingsliedje van me. Ik heb zelfs de lp waar het liedje op staat.
- dix: Eitje. Linger van The Cranberries.
- yyy: Oasis - Cast No Shadow
- Casartelli: Sigur Rós - Popplagið
- Aerobag: Ariane Grande - No Tears Left To Cry en U2 - Sunday Bloody Sunday
- Niek: Duffy - Mercy, Jennifer Lopez - Let’s get loud
- OWW: Slipknot - Wait and Bleed
- ZAP!: George Brassens - Supplique pour être enterré à la plage de Sète
- Rogyros: Faith No More - Evidence
- wendyvortex: Frans Duijts - Jij Denkt Maar Dat Je Alles Mag van Mij
- JoaMuse: Led Zeppelin - Stairway to Heaven
- Brunniepoo: The National - Fake Empire
- BrotherJohn: Novastar - Wrong
- Teunnis: sinds kort First Aid Kit - The Lion’s Roar
- Eveningguard: Paint a Vulgar Picture van the Smiths
- ForWhomThePeteTolls: Voer me af en geef me een teiltje als Ed Kowalczyk zingt maar "I Will Overcome", vind ik geweldig. Hoe cheesie het nummer in al zijn facetten ook is.
0
geplaatst: 30 november 2021, 22:58 uur
Noem het allerbeste liedje van een zanger(es) waar je over het algemeen niets mee hebt.
- BoyOnHeavenHill : moeilijk hoor, want ik probeer het werk van die allerslechtste zanger/es/s/en natuurlijk zoveel mogelijk te mijden. Maar voor de tweede Deadpool-film heeft Céline Dion het prachtige Ashes opgenomen (té prachtig volgens Deadpool zelf, maar dat is weer een ander verhaal).
- Arrie: ik vind Anastacia vreselijk, maar op een of andere manier trek ik haar nummer Sick and Tired dan weer wel. Best een aardig liedje.
- vigil: binnen het wanstaltige oeuvre van Blof is Blauwe Ruis wel een aardig nummer. Dan wel met name het refrein. Paskal komt een keer oprecht over.
- Mssr Renard: Ik heb he-le-maal niks met de gladde aal die Cliff Richard heet, maar Some People is toevallig wel een lievelingsliedje van me. Ik heb zelfs de lp waar het liedje op staat.
- dix: Eitje. Linger van The Cranberries.
- yyy: Oasis - Cast No Shadow
- Casartelli: Sigur Rós - Popplagið
- Aerobag: Ariane Grande - No Tears Left To Cry en U2 - Sunday Bloody Sunday
- Niek: Duffy - Mercy, Jennifer Lopez - Let’s get loud
- OWW: Slipknot - Wait and Bleed
- ZAP!: George Brassens - Supplique pour être enterré à la plage de Sète
- Rogyros: Faith No More - Evidence
- wendyvortex: Frans Duijts - Jij Denkt Maar Dat Je Alles Mag van Mij
- JoaMuse: Led Zeppelin - Stairway to Heaven
- Brunniepoo: The National - Fake Empire
- BrotherJohn: Novastar - Wrong
- Teunnis: sinds kort First Aid Kit - The Lion’s Roar
- Eveningguard: Paint a Vulgar Picture van the Smiths
- ForWhomThePeteTolls: Voer me af en geef me een teiltje als Ed Kowalczyk zingt maar "I Will Overcome", vind ik geweldig. Hoe cheesie het nummer in al zijn facetten ook is.
- Fathead: Ren Lenny Ren van Acda en de Munnik vind ik echt een goed liedje, maar misschien komt dat door het contrast met de rest. Verder Don't Look Back in Anger van Oasis en Apeshit van Beyoncé en haar mattie.
- BoyOnHeavenHill : moeilijk hoor, want ik probeer het werk van die allerslechtste zanger/es/s/en natuurlijk zoveel mogelijk te mijden. Maar voor de tweede Deadpool-film heeft Céline Dion het prachtige Ashes opgenomen (té prachtig volgens Deadpool zelf, maar dat is weer een ander verhaal).
- Arrie: ik vind Anastacia vreselijk, maar op een of andere manier trek ik haar nummer Sick and Tired dan weer wel. Best een aardig liedje.
- vigil: binnen het wanstaltige oeuvre van Blof is Blauwe Ruis wel een aardig nummer. Dan wel met name het refrein. Paskal komt een keer oprecht over.
- Mssr Renard: Ik heb he-le-maal niks met de gladde aal die Cliff Richard heet, maar Some People is toevallig wel een lievelingsliedje van me. Ik heb zelfs de lp waar het liedje op staat.
- dix: Eitje. Linger van The Cranberries.
- yyy: Oasis - Cast No Shadow
- Casartelli: Sigur Rós - Popplagið
- Aerobag: Ariane Grande - No Tears Left To Cry en U2 - Sunday Bloody Sunday
- Niek: Duffy - Mercy, Jennifer Lopez - Let’s get loud
- OWW: Slipknot - Wait and Bleed
- ZAP!: George Brassens - Supplique pour être enterré à la plage de Sète
- Rogyros: Faith No More - Evidence
- wendyvortex: Frans Duijts - Jij Denkt Maar Dat Je Alles Mag van Mij
- JoaMuse: Led Zeppelin - Stairway to Heaven
- Brunniepoo: The National - Fake Empire
- BrotherJohn: Novastar - Wrong
- Teunnis: sinds kort First Aid Kit - The Lion’s Roar
- Eveningguard: Paint a Vulgar Picture van the Smiths
- ForWhomThePeteTolls: Voer me af en geef me een teiltje als Ed Kowalczyk zingt maar "I Will Overcome", vind ik geweldig. Hoe cheesie het nummer in al zijn facetten ook is.
- Fathead: Ren Lenny Ren van Acda en de Munnik vind ik echt een goed liedje, maar misschien komt dat door het contrast met de rest. Verder Don't Look Back in Anger van Oasis en Apeshit van Beyoncé en haar mattie.
0
geplaatst: 30 november 2021, 23:05 uur
Noem het allerbeste liedje van een zanger(es) waar je over het algemeen niets mee hebt.
- BoyOnHeavenHill : moeilijk hoor, want ik probeer het werk van die allerslechtste zanger/es/s/en natuurlijk zoveel mogelijk te mijden. Maar voor de tweede Deadpool-film heeft Céline Dion het prachtige Ashes opgenomen (té prachtig volgens Deadpool zelf, maar dat is weer een ander verhaal).
- Arrie: ik vind Anastacia vreselijk, maar op een of andere manier trek ik haar nummer Sick and Tired dan weer wel. Best een aardig liedje.
- vigil: binnen het wanstaltige oeuvre van Blof is Blauwe Ruis wel een aardig nummer. Dan wel met name het refrein. Paskal komt een keer oprecht over.
- Mssr Renard: Ik heb he-le-maal niks met de gladde aal die Cliff Richard heet, maar Some People is toevallig wel een lievelingsliedje van me. Ik heb zelfs de lp waar het liedje op staat.
- dix: Eitje. Linger van The Cranberries.
- yyy: Oasis - Cast No Shadow
- Casartelli: Sigur Rós - Popplagið
- Aerobag: Ariane Grande - No Tears Left To Cry en U2 - Sunday Bloody Sunday
- Niek: Duffy - Mercy, Jennifer Lopez - Let’s get loud
- OWW: Slipknot - Wait and Bleed
- ZAP!: George Brassens - Supplique pour être enterré à la plage de Sète
- Rogyros: Faith No More - Evidence
- wendyvortex: Frans Duijts - Jij Denkt Maar Dat Je Alles Mag van Mij
- JoaMuse: Led Zeppelin - Stairway to Heaven
- Brunniepoo: The National - Fake Empire
- BrotherJohn: Novastar - Wrong
- Teunnis: sinds kort First Aid Kit - The Lion’s Roar
- Eveningguard: Paint a Vulgar Picture van the Smiths
- ForWhomThePeteTolls: Voer me af en geef me een teiltje als Ed Kowalczyk zingt maar "I Will Overcome", vind ik geweldig. Hoe cheesie het nummer in al zijn facetten ook is.
- Fathead: Ren Lenny Ren van Acda en de Munnik vind ik echt een goed liedje, maar misschien komt dat door het contrast met de rest. Verder Don't Look Back in Anger van Oasis en Apeshit van Beyoncé en haar mattie.
- Venceremos: If You Want Me to Stay vd familie Stone.
- BoyOnHeavenHill : moeilijk hoor, want ik probeer het werk van die allerslechtste zanger/es/s/en natuurlijk zoveel mogelijk te mijden. Maar voor de tweede Deadpool-film heeft Céline Dion het prachtige Ashes opgenomen (té prachtig volgens Deadpool zelf, maar dat is weer een ander verhaal).
- Arrie: ik vind Anastacia vreselijk, maar op een of andere manier trek ik haar nummer Sick and Tired dan weer wel. Best een aardig liedje.
- vigil: binnen het wanstaltige oeuvre van Blof is Blauwe Ruis wel een aardig nummer. Dan wel met name het refrein. Paskal komt een keer oprecht over.
- Mssr Renard: Ik heb he-le-maal niks met de gladde aal die Cliff Richard heet, maar Some People is toevallig wel een lievelingsliedje van me. Ik heb zelfs de lp waar het liedje op staat.
- dix: Eitje. Linger van The Cranberries.
- yyy: Oasis - Cast No Shadow
- Casartelli: Sigur Rós - Popplagið
- Aerobag: Ariane Grande - No Tears Left To Cry en U2 - Sunday Bloody Sunday
- Niek: Duffy - Mercy, Jennifer Lopez - Let’s get loud
- OWW: Slipknot - Wait and Bleed
- ZAP!: George Brassens - Supplique pour être enterré à la plage de Sète
- Rogyros: Faith No More - Evidence
- wendyvortex: Frans Duijts - Jij Denkt Maar Dat Je Alles Mag van Mij
- JoaMuse: Led Zeppelin - Stairway to Heaven
- Brunniepoo: The National - Fake Empire
- BrotherJohn: Novastar - Wrong
- Teunnis: sinds kort First Aid Kit - The Lion’s Roar
- Eveningguard: Paint a Vulgar Picture van the Smiths
- ForWhomThePeteTolls: Voer me af en geef me een teiltje als Ed Kowalczyk zingt maar "I Will Overcome", vind ik geweldig. Hoe cheesie het nummer in al zijn facetten ook is.
- Fathead: Ren Lenny Ren van Acda en de Munnik vind ik echt een goed liedje, maar misschien komt dat door het contrast met de rest. Verder Don't Look Back in Anger van Oasis en Apeshit van Beyoncé en haar mattie.
- Venceremos: If You Want Me to Stay vd familie Stone.
0
geplaatst: 1 december 2021, 06:16 uur
Noem het allerbeste liedje van een zanger(es) waar je over het algemeen niets mee hebt.
- BoyOnHeavenHill : moeilijk hoor, want ik probeer het werk van die allerslechtste zanger/es/s/en natuurlijk zoveel mogelijk te mijden. Maar voor de tweede Deadpool-film heeft Céline Dion het prachtige Ashes opgenomen (té prachtig volgens Deadpool zelf, maar dat is weer een ander verhaal).
- Arrie: ik vind Anastacia vreselijk, maar op een of andere manier trek ik haar nummer Sick and Tired dan weer wel. Best een aardig liedje.
- vigil: binnen het wanstaltige oeuvre van Blof is Blauwe Ruis wel een aardig nummer. Dan wel met name het refrein. Paskal komt een keer oprecht over.
- Mssr Renard: Ik heb he-le-maal niks met de gladde aal die Cliff Richard heet, maar Some People is toevallig wel een lievelingsliedje van me. Ik heb zelfs de lp waar het liedje op staat.
- dix: Eitje. Linger van The Cranberries.
- yyy: Oasis - Cast No Shadow
- Casartelli: Sigur Rós - Popplagið
- Aerobag: Ariane Grande - No Tears Left To Cry en U2 - Sunday Bloody Sunday
- Niek: Duffy - Mercy, Jennifer Lopez - Let’s get loud
- OWW: Slipknot - Wait and Bleed
- ZAP!: George Brassens - Supplique pour être enterré à la plage de Sète
- Rogyros: Faith No More - Evidence
- wendyvortex: Frans Duijts - Jij Denkt Maar Dat Je Alles Mag van Mij
- JoaMuse: Led Zeppelin - Stairway to Heaven
- Brunniepoo: The National - Fake Empire
- BrotherJohn: Novastar - Wrong
- Teunnis: sinds kort First Aid Kit - The Lion’s Roar
- Eveningguard: Paint a Vulgar Picture van the Smiths
- ForWhomThePeteTolls: Voer me af en geef me een teiltje als Ed Kowalczyk zingt maar "I Will Overcome", vind ik geweldig. Hoe cheesie het nummer in al zijn facetten ook is.
- Fathead: Ren Lenny Ren van Acda en de Munnik vind ik echt een goed liedje, maar misschien komt dat door het contrast met de rest. Verder Don't Look Back in Anger van Oasis en Apeshit van Beyoncé en haar mattie.
- Venceremos: If You Want Me to Stay vd familie Stone.
- Rudi S : Sigur Ros - Samskeyti
- BoyOnHeavenHill : moeilijk hoor, want ik probeer het werk van die allerslechtste zanger/es/s/en natuurlijk zoveel mogelijk te mijden. Maar voor de tweede Deadpool-film heeft Céline Dion het prachtige Ashes opgenomen (té prachtig volgens Deadpool zelf, maar dat is weer een ander verhaal).
- Arrie: ik vind Anastacia vreselijk, maar op een of andere manier trek ik haar nummer Sick and Tired dan weer wel. Best een aardig liedje.
- vigil: binnen het wanstaltige oeuvre van Blof is Blauwe Ruis wel een aardig nummer. Dan wel met name het refrein. Paskal komt een keer oprecht over.
- Mssr Renard: Ik heb he-le-maal niks met de gladde aal die Cliff Richard heet, maar Some People is toevallig wel een lievelingsliedje van me. Ik heb zelfs de lp waar het liedje op staat.
- dix: Eitje. Linger van The Cranberries.
- yyy: Oasis - Cast No Shadow
- Casartelli: Sigur Rós - Popplagið
- Aerobag: Ariane Grande - No Tears Left To Cry en U2 - Sunday Bloody Sunday
- Niek: Duffy - Mercy, Jennifer Lopez - Let’s get loud
- OWW: Slipknot - Wait and Bleed
- ZAP!: George Brassens - Supplique pour être enterré à la plage de Sète
- Rogyros: Faith No More - Evidence
- wendyvortex: Frans Duijts - Jij Denkt Maar Dat Je Alles Mag van Mij
- JoaMuse: Led Zeppelin - Stairway to Heaven
- Brunniepoo: The National - Fake Empire
- BrotherJohn: Novastar - Wrong
- Teunnis: sinds kort First Aid Kit - The Lion’s Roar
- Eveningguard: Paint a Vulgar Picture van the Smiths
- ForWhomThePeteTolls: Voer me af en geef me een teiltje als Ed Kowalczyk zingt maar "I Will Overcome", vind ik geweldig. Hoe cheesie het nummer in al zijn facetten ook is.
- Fathead: Ren Lenny Ren van Acda en de Munnik vind ik echt een goed liedje, maar misschien komt dat door het contrast met de rest. Verder Don't Look Back in Anger van Oasis en Apeshit van Beyoncé en haar mattie.
- Venceremos: If You Want Me to Stay vd familie Stone.
- Rudi S : Sigur Ros - Samskeyti
3
geplaatst: 1 december 2021, 07:25 uur
Noem het allerbeste liedje van een zanger(es) waar je over het algemeen niets mee hebt.
- BoyOnHeavenHill : moeilijk hoor, want ik probeer het werk van die allerslechtste zanger/es/s/en natuurlijk zoveel mogelijk te mijden. Maar voor de tweede Deadpool-film heeft Céline Dion het prachtige Ashes opgenomen (té prachtig volgens Deadpool zelf, maar dat is weer een ander verhaal).
- Arrie: ik vind Anastacia vreselijk, maar op een of andere manier trek ik haar nummer Sick and Tired dan weer wel. Best een aardig liedje.
- vigil: binnen het wanstaltige oeuvre van Blof is Blauwe Ruis wel een aardig nummer. Dan wel met name het refrein. Paskal komt een keer oprecht over.
- Mssr Renard: Ik heb he-le-maal niks met de gladde aal die Cliff Richard heet, maar Some People is toevallig wel een lievelingsliedje van me. Ik heb zelfs de lp waar het liedje op staat.
- dix: Eitje. Linger van The Cranberries.
- yyy: Oasis - Cast No Shadow
- Casartelli: Sigur Rós - Popplagið
- Aerobag: Ariane Grande - No Tears Left To Cry en U2 - Sunday Bloody Sunday
- Niek: Duffy - Mercy, Jennifer Lopez - Let’s get loud
- OWW: Slipknot - Wait and Bleed
- ZAP!: George Brassens - Supplique pour être enterré à la plage de Sète
- Rogyros: Faith No More - Evidence
- wendyvortex: Frans Duijts - Jij Denkt Maar Dat Je Alles Mag van Mij
- JoaMuse: Led Zeppelin - Stairway to Heaven
- Brunniepoo: The National - Fake Empire
- BrotherJohn: Novastar - Wrong
- Teunnis: sinds kort First Aid Kit - The Lion’s Roar
- Eveningguard: Paint a Vulgar Picture van the Smiths
- ForWhomThePeteTolls: Voer me af en geef me een teiltje als Ed Kowalczyk zingt maar "I Will Overcome", vind ik geweldig. Hoe cheesie het nummer in al zijn facetten ook is.
- Fathead: Ren Lenny Ren van Acda en de Munnik vind ik echt een goed liedje, maar misschien komt dat door het contrast met de rest. Verder Don't Look Back in Anger van Oasis en Apeshit van Beyoncé en haar mattie.
- Venceremos: If You Want Me to Stay vd familie Stone.
- Rudi S : Sigur Ros - Samskeyti
- Shaky: George Baker - Little Green Bag
- BoyOnHeavenHill : moeilijk hoor, want ik probeer het werk van die allerslechtste zanger/es/s/en natuurlijk zoveel mogelijk te mijden. Maar voor de tweede Deadpool-film heeft Céline Dion het prachtige Ashes opgenomen (té prachtig volgens Deadpool zelf, maar dat is weer een ander verhaal).
- Arrie: ik vind Anastacia vreselijk, maar op een of andere manier trek ik haar nummer Sick and Tired dan weer wel. Best een aardig liedje.
- vigil: binnen het wanstaltige oeuvre van Blof is Blauwe Ruis wel een aardig nummer. Dan wel met name het refrein. Paskal komt een keer oprecht over.
- Mssr Renard: Ik heb he-le-maal niks met de gladde aal die Cliff Richard heet, maar Some People is toevallig wel een lievelingsliedje van me. Ik heb zelfs de lp waar het liedje op staat.
- dix: Eitje. Linger van The Cranberries.
- yyy: Oasis - Cast No Shadow
- Casartelli: Sigur Rós - Popplagið
- Aerobag: Ariane Grande - No Tears Left To Cry en U2 - Sunday Bloody Sunday
- Niek: Duffy - Mercy, Jennifer Lopez - Let’s get loud
- OWW: Slipknot - Wait and Bleed
- ZAP!: George Brassens - Supplique pour être enterré à la plage de Sète
- Rogyros: Faith No More - Evidence
- wendyvortex: Frans Duijts - Jij Denkt Maar Dat Je Alles Mag van Mij
- JoaMuse: Led Zeppelin - Stairway to Heaven
- Brunniepoo: The National - Fake Empire
- BrotherJohn: Novastar - Wrong
- Teunnis: sinds kort First Aid Kit - The Lion’s Roar
- Eveningguard: Paint a Vulgar Picture van the Smiths
- ForWhomThePeteTolls: Voer me af en geef me een teiltje als Ed Kowalczyk zingt maar "I Will Overcome", vind ik geweldig. Hoe cheesie het nummer in al zijn facetten ook is.
- Fathead: Ren Lenny Ren van Acda en de Munnik vind ik echt een goed liedje, maar misschien komt dat door het contrast met de rest. Verder Don't Look Back in Anger van Oasis en Apeshit van Beyoncé en haar mattie.
- Venceremos: If You Want Me to Stay vd familie Stone.
- Rudi S : Sigur Ros - Samskeyti
- Shaky: George Baker - Little Green Bag
1
geplaatst: 1 december 2021, 08:05 uur
Noem het allerbeste liedje van een zanger(es) waar je over het algemeen niets mee hebt.
- BoyOnHeavenHill : moeilijk hoor, want ik probeer het werk van die allerslechtste zanger/es/s/en natuurlijk zoveel mogelijk te mijden. Maar voor de tweede Deadpool-film heeft Céline Dion het prachtige Ashes opgenomen (té prachtig volgens Deadpool zelf, maar dat is weer een ander verhaal).
- Arrie: ik vind Anastacia vreselijk, maar op een of andere manier trek ik haar nummer Sick and Tired dan weer wel. Best een aardig liedje.
- vigil: binnen het wanstaltige oeuvre van Blof is Blauwe Ruis wel een aardig nummer. Dan wel met name het refrein. Paskal komt een keer oprecht over.
- Mssr Renard: Ik heb he-le-maal niks met de gladde aal die Cliff Richard heet, maar Some People is toevallig wel een lievelingsliedje van me. Ik heb zelfs de lp waar het liedje op staat.
- dix: Eitje. Linger van The Cranberries.
- yyy: Oasis - Cast No Shadow
- Casartelli: Sigur Rós - Popplagið
- Aerobag: Ariane Grande - No Tears Left To Cry en U2 - Sunday Bloody Sunday
- Niek: Duffy - Mercy, Jennifer Lopez - Let’s get loud
- OWW: Slipknot - Wait and Bleed
- ZAP!: George Brassens - Supplique pour être enterré à la plage de Sète
- Rogyros: Faith No More - Evidence
- wendyvortex: Frans Duijts - Jij Denkt Maar Dat Je Alles Mag van Mij
- JoaMuse: Led Zeppelin - Stairway to Heaven
- Brunniepoo: The National - Fake Empire
- BrotherJohn: Novastar - Wrong
- Teunnis: sinds kort First Aid Kit - The Lion’s Roar
- Eveningguard: Paint a Vulgar Picture van the Smiths
- ForWhomThePeteTolls: Voer me af en geef me een teiltje als Ed Kowalczyk zingt maar "I Will Overcome", vind ik geweldig. Hoe cheesie het nummer in al zijn facetten ook is.
- Fathead: Ren Lenny Ren van Acda en de Munnik vind ik echt een goed liedje, maar misschien komt dat door het contrast met de rest. Verder Don't Look Back in Anger van Oasis en Apeshit van Beyoncé en haar mattie.
- Venceremos: If You Want Me to Stay vd familie Stone.
- Rudi S : Sigur Ros - Samskeyti
- Shaky: George Baker - Little Green Bag
- itchy: dankzij Boogie Nights: Rick Springfield - Jesse's Girl
- BoyOnHeavenHill : moeilijk hoor, want ik probeer het werk van die allerslechtste zanger/es/s/en natuurlijk zoveel mogelijk te mijden. Maar voor de tweede Deadpool-film heeft Céline Dion het prachtige Ashes opgenomen (té prachtig volgens Deadpool zelf, maar dat is weer een ander verhaal).
- Arrie: ik vind Anastacia vreselijk, maar op een of andere manier trek ik haar nummer Sick and Tired dan weer wel. Best een aardig liedje.
- vigil: binnen het wanstaltige oeuvre van Blof is Blauwe Ruis wel een aardig nummer. Dan wel met name het refrein. Paskal komt een keer oprecht over.
- Mssr Renard: Ik heb he-le-maal niks met de gladde aal die Cliff Richard heet, maar Some People is toevallig wel een lievelingsliedje van me. Ik heb zelfs de lp waar het liedje op staat.
- dix: Eitje. Linger van The Cranberries.
- yyy: Oasis - Cast No Shadow
- Casartelli: Sigur Rós - Popplagið
- Aerobag: Ariane Grande - No Tears Left To Cry en U2 - Sunday Bloody Sunday
- Niek: Duffy - Mercy, Jennifer Lopez - Let’s get loud
- OWW: Slipknot - Wait and Bleed
- ZAP!: George Brassens - Supplique pour être enterré à la plage de Sète
- Rogyros: Faith No More - Evidence
- wendyvortex: Frans Duijts - Jij Denkt Maar Dat Je Alles Mag van Mij
- JoaMuse: Led Zeppelin - Stairway to Heaven
- Brunniepoo: The National - Fake Empire
- BrotherJohn: Novastar - Wrong
- Teunnis: sinds kort First Aid Kit - The Lion’s Roar
- Eveningguard: Paint a Vulgar Picture van the Smiths
- ForWhomThePeteTolls: Voer me af en geef me een teiltje als Ed Kowalczyk zingt maar "I Will Overcome", vind ik geweldig. Hoe cheesie het nummer in al zijn facetten ook is.
- Fathead: Ren Lenny Ren van Acda en de Munnik vind ik echt een goed liedje, maar misschien komt dat door het contrast met de rest. Verder Don't Look Back in Anger van Oasis en Apeshit van Beyoncé en haar mattie.
- Venceremos: If You Want Me to Stay vd familie Stone.
- Rudi S : Sigur Ros - Samskeyti
- Shaky: George Baker - Little Green Bag
- itchy: dankzij Boogie Nights: Rick Springfield - Jesse's Girl
0
geplaatst: 1 december 2021, 08:13 uur
Noem het allerbeste liedje van een zanger(es) waar je over het algemeen niets mee hebt.
- BoyOnHeavenHill : moeilijk hoor, want ik probeer het werk van die allerslechtste zanger/es/s/en natuurlijk zoveel mogelijk te mijden. Maar voor de tweede Deadpool-film heeft Céline Dion het prachtige Ashes opgenomen (té prachtig volgens Deadpool zelf, maar dat is weer een ander verhaal).
- Arrie: ik vind Anastacia vreselijk, maar op een of andere manier trek ik haar nummer Sick and Tired dan weer wel. Best een aardig liedje.
- vigil: binnen het wanstaltige oeuvre van Blof is Blauwe Ruis wel een aardig nummer. Dan wel met name het refrein. Paskal komt een keer oprecht over.
- Mssr Renard: Ik heb he-le-maal niks met de gladde aal die Cliff Richard heet, maar Some People is toevallig wel een lievelingsliedje van me. Ik heb zelfs de lp waar het liedje op staat.
- dix: Eitje. Linger van The Cranberries.
- yyy: Oasis - Cast No Shadow
- Casartelli: Sigur Rós - Popplagið
- Aerobag: Ariane Grande - No Tears Left To Cry en U2 - Sunday Bloody Sunday
- Niek: Duffy - Mercy, Jennifer Lopez - Let’s get loud
- OWW: Slipknot - Wait and Bleed
- ZAP!: George Brassens - Supplique pour être enterré à la plage de Sète
- Rogyros: Faith No More - Evidence
- wendyvortex: Frans Duijts - Jij Denkt Maar Dat Je Alles Mag van Mij
- JoaMuse: Led Zeppelin - Stairway to Heaven
- Brunniepoo: The National - Fake Empire
- BrotherJohn: Novastar - Wrong
- Teunnis: sinds kort First Aid Kit - The Lion’s Roar
- Eveningguard: Paint a Vulgar Picture van the Smiths
- ForWhomThePeteTolls: Voer me af en geef me een teiltje als Ed Kowalczyk zingt maar "I Will Overcome", vind ik geweldig. Hoe cheesie het nummer in al zijn facetten ook is.
- Fathead: Ren Lenny Ren van Acda en de Munnik vind ik echt een goed liedje, maar misschien komt dat door het contrast met de rest. Verder Don't Look Back in Anger van Oasis en Apeshit van Beyoncé en haar mattie.
- Venceremos: If You Want Me to Stay vd familie Stone.
- Rudi S : Sigur Ros - Samskeyti
- Shaky: George Baker - Little Green Bag
- itchy: dankzij Boogie Nights: Rick Springfield - Jesse's Girl
- deric raven: BZN - Mon Amour
- BoyOnHeavenHill : moeilijk hoor, want ik probeer het werk van die allerslechtste zanger/es/s/en natuurlijk zoveel mogelijk te mijden. Maar voor de tweede Deadpool-film heeft Céline Dion het prachtige Ashes opgenomen (té prachtig volgens Deadpool zelf, maar dat is weer een ander verhaal).
- Arrie: ik vind Anastacia vreselijk, maar op een of andere manier trek ik haar nummer Sick and Tired dan weer wel. Best een aardig liedje.
- vigil: binnen het wanstaltige oeuvre van Blof is Blauwe Ruis wel een aardig nummer. Dan wel met name het refrein. Paskal komt een keer oprecht over.
- Mssr Renard: Ik heb he-le-maal niks met de gladde aal die Cliff Richard heet, maar Some People is toevallig wel een lievelingsliedje van me. Ik heb zelfs de lp waar het liedje op staat.
- dix: Eitje. Linger van The Cranberries.
- yyy: Oasis - Cast No Shadow
- Casartelli: Sigur Rós - Popplagið
- Aerobag: Ariane Grande - No Tears Left To Cry en U2 - Sunday Bloody Sunday
- Niek: Duffy - Mercy, Jennifer Lopez - Let’s get loud
- OWW: Slipknot - Wait and Bleed
- ZAP!: George Brassens - Supplique pour être enterré à la plage de Sète
- Rogyros: Faith No More - Evidence
- wendyvortex: Frans Duijts - Jij Denkt Maar Dat Je Alles Mag van Mij
- JoaMuse: Led Zeppelin - Stairway to Heaven
- Brunniepoo: The National - Fake Empire
- BrotherJohn: Novastar - Wrong
- Teunnis: sinds kort First Aid Kit - The Lion’s Roar
- Eveningguard: Paint a Vulgar Picture van the Smiths
- ForWhomThePeteTolls: Voer me af en geef me een teiltje als Ed Kowalczyk zingt maar "I Will Overcome", vind ik geweldig. Hoe cheesie het nummer in al zijn facetten ook is.
- Fathead: Ren Lenny Ren van Acda en de Munnik vind ik echt een goed liedje, maar misschien komt dat door het contrast met de rest. Verder Don't Look Back in Anger van Oasis en Apeshit van Beyoncé en haar mattie.
- Venceremos: If You Want Me to Stay vd familie Stone.
- Rudi S : Sigur Ros - Samskeyti
- Shaky: George Baker - Little Green Bag
- itchy: dankzij Boogie Nights: Rick Springfield - Jesse's Girl
- deric raven: BZN - Mon Amour
0
geplaatst: 1 december 2021, 12:05 uur
Noem het allerbeste liedje van een zanger(es) waar je over het algemeen niets mee hebt.
- BoyOnHeavenHill : moeilijk hoor, want ik probeer het werk van die allerslechtste zanger/es/s/en natuurlijk zoveel mogelijk te mijden. Maar voor de tweede Deadpool-film heeft Céline Dion het prachtige Ashes opgenomen (té prachtig volgens Deadpool zelf, maar dat is weer een ander verhaal).
- Arrie: ik vind Anastacia vreselijk, maar op een of andere manier trek ik haar nummer Sick and Tired dan weer wel. Best een aardig liedje.
- vigil: binnen het wanstaltige oeuvre van Blof is Blauwe Ruis wel een aardig nummer. Dan wel met name het refrein. Paskal komt een keer oprecht over.
- Mssr Renard: Ik heb he-le-maal niks met de gladde aal die Cliff Richard heet, maar Some People is toevallig wel een lievelingsliedje van me. Ik heb zelfs de lp waar het liedje op staat.
- dix: Eitje. Linger van The Cranberries.
- yyy: Oasis - Cast No Shadow
- Casartelli: Sigur Rós - Popplagið
- Aerobag: Ariane Grande - No Tears Left To Cry en U2 - Sunday Bloody Sunday
- Niek: Duffy - Mercy, Jennifer Lopez - Let’s get loud
- OWW: Slipknot - Wait and Bleed
- ZAP!: George Brassens - Supplique pour être enterré à la plage de Sète
- Rogyros: Faith No More - Evidence
- wendyvortex: Frans Duijts - Jij Denkt Maar Dat Je Alles Mag van Mij
- JoaMuse: Led Zeppelin - Stairway to Heaven
- Brunniepoo: The National - Fake Empire
- BrotherJohn: Novastar - Wrong
- Teunnis: sinds kort First Aid Kit - The Lion’s Roar
- Eveningguard: Paint a Vulgar Picture van the Smiths
- ForWhomThePeteTolls: Voer me af en geef me een teiltje als Ed Kowalczyk zingt maar "I Will Overcome", vind ik geweldig. Hoe cheesie het nummer in al zijn facetten ook is.
- Fathead: Ren Lenny Ren van Acda en de Munnik vind ik echt een goed liedje, maar misschien komt dat door het contrast met de rest. Verder Don't Look Back in Anger van Oasis en Apeshit van Beyoncé en haar mattie.
- Venceremos: If You Want Me to Stay vd familie Stone.
- Rudi S : Sigur Ros - Samskeyti
- Shaky: George Baker - Little Green Bag
- itchy: dankzij Boogie Nights: Rick Springfield - Jesse's Girl
- deric raven: BZN - Mon Amour
- herman: Tool - Stinkfist en Bruce Springsteen - State Trooper
- BoyOnHeavenHill : moeilijk hoor, want ik probeer het werk van die allerslechtste zanger/es/s/en natuurlijk zoveel mogelijk te mijden. Maar voor de tweede Deadpool-film heeft Céline Dion het prachtige Ashes opgenomen (té prachtig volgens Deadpool zelf, maar dat is weer een ander verhaal).
- Arrie: ik vind Anastacia vreselijk, maar op een of andere manier trek ik haar nummer Sick and Tired dan weer wel. Best een aardig liedje.
- vigil: binnen het wanstaltige oeuvre van Blof is Blauwe Ruis wel een aardig nummer. Dan wel met name het refrein. Paskal komt een keer oprecht over.
- Mssr Renard: Ik heb he-le-maal niks met de gladde aal die Cliff Richard heet, maar Some People is toevallig wel een lievelingsliedje van me. Ik heb zelfs de lp waar het liedje op staat.
- dix: Eitje. Linger van The Cranberries.
- yyy: Oasis - Cast No Shadow
- Casartelli: Sigur Rós - Popplagið
- Aerobag: Ariane Grande - No Tears Left To Cry en U2 - Sunday Bloody Sunday
- Niek: Duffy - Mercy, Jennifer Lopez - Let’s get loud
- OWW: Slipknot - Wait and Bleed
- ZAP!: George Brassens - Supplique pour être enterré à la plage de Sète
- Rogyros: Faith No More - Evidence
- wendyvortex: Frans Duijts - Jij Denkt Maar Dat Je Alles Mag van Mij
- JoaMuse: Led Zeppelin - Stairway to Heaven
- Brunniepoo: The National - Fake Empire
- BrotherJohn: Novastar - Wrong
- Teunnis: sinds kort First Aid Kit - The Lion’s Roar
- Eveningguard: Paint a Vulgar Picture van the Smiths
- ForWhomThePeteTolls: Voer me af en geef me een teiltje als Ed Kowalczyk zingt maar "I Will Overcome", vind ik geweldig. Hoe cheesie het nummer in al zijn facetten ook is.
- Fathead: Ren Lenny Ren van Acda en de Munnik vind ik echt een goed liedje, maar misschien komt dat door het contrast met de rest. Verder Don't Look Back in Anger van Oasis en Apeshit van Beyoncé en haar mattie.
- Venceremos: If You Want Me to Stay vd familie Stone.
- Rudi S : Sigur Ros - Samskeyti
- Shaky: George Baker - Little Green Bag
- itchy: dankzij Boogie Nights: Rick Springfield - Jesse's Girl
- deric raven: BZN - Mon Amour
- herman: Tool - Stinkfist en Bruce Springsteen - State Trooper
1
geplaatst: 1 december 2021, 12:19 uur
Noem het allerbeste liedje van een zanger(es) waar je over het algemeen niets mee hebt.
- BoyOnHeavenHill : moeilijk hoor, want ik probeer het werk van die allerslechtste zanger/es/s/en natuurlijk zoveel mogelijk te mijden. Maar voor de tweede Deadpool-film heeft Céline Dion het prachtige Ashes opgenomen (té prachtig volgens Deadpool zelf, maar dat is weer een ander verhaal).
- Arrie: ik vind Anastacia vreselijk, maar op een of andere manier trek ik haar nummer Sick and Tired dan weer wel. Best een aardig liedje.
- vigil: binnen het wanstaltige oeuvre van Blof is Blauwe Ruis wel een aardig nummer. Dan wel met name het refrein. Paskal komt een keer oprecht over.
- Mssr Renard: Ik heb he-le-maal niks met de gladde aal die Cliff Richard heet, maar Some People is toevallig wel een lievelingsliedje van me. Ik heb zelfs de lp waar het liedje op staat.
- dix: Eitje. Linger van The Cranberries.
- yyy: Oasis - Cast No Shadow
- Casartelli: Sigur Rós - Popplagið
- Aerobag: Ariane Grande - No Tears Left To Cry en U2 - Sunday Bloody Sunday
- Niek: Duffy - Mercy, Jennifer Lopez - Let’s get loud
- OWW: Slipknot - Wait and Bleed
- ZAP!: George Brassens - Supplique pour être enterré à la plage de Sète
- Rogyros: Faith No More - Evidence
- wendyvortex: Frans Duijts - Jij Denkt Maar Dat Je Alles Mag van Mij
- JoaMuse: Led Zeppelin - Stairway to Heaven
- Brunniepoo: The National - Fake Empire
- BrotherJohn: Novastar - Wrong
- Teunnis: sinds kort First Aid Kit - The Lion’s Roar
- Eveningguard: Paint a Vulgar Picture van the Smiths
- ForWhomThePeteTolls: Voer me af en geef me een teiltje als Ed Kowalczyk zingt maar "I Will Overcome", vind ik geweldig. Hoe cheesie het nummer in al zijn facetten ook is.
- Fathead: Ren Lenny Ren van Acda en de Munnik vind ik echt een goed liedje, maar misschien komt dat door het contrast met de rest. Verder Don't Look Back in Anger van Oasis en Apeshit van Beyoncé en haar mattie.
- Venceremos: If You Want Me to Stay vd familie Stone.
- Rudi S : Sigur Ros - Samskeyti
- Shaky: George Baker - Little Green Bag
- itchy: dankzij Boogie Nights: Rick Springfield - Jesse's Girl
- deric raven: BZN - Mon Amour
- herman: Tool - Stinkfist en Bruce Springsteen - State Trooper
- mjuman: ik ga voor een 2 in 1 Nick Cave & Kylie Minogue - Where the Wild Roses Grow
- BoyOnHeavenHill : moeilijk hoor, want ik probeer het werk van die allerslechtste zanger/es/s/en natuurlijk zoveel mogelijk te mijden. Maar voor de tweede Deadpool-film heeft Céline Dion het prachtige Ashes opgenomen (té prachtig volgens Deadpool zelf, maar dat is weer een ander verhaal).
- Arrie: ik vind Anastacia vreselijk, maar op een of andere manier trek ik haar nummer Sick and Tired dan weer wel. Best een aardig liedje.
- vigil: binnen het wanstaltige oeuvre van Blof is Blauwe Ruis wel een aardig nummer. Dan wel met name het refrein. Paskal komt een keer oprecht over.
- Mssr Renard: Ik heb he-le-maal niks met de gladde aal die Cliff Richard heet, maar Some People is toevallig wel een lievelingsliedje van me. Ik heb zelfs de lp waar het liedje op staat.
- dix: Eitje. Linger van The Cranberries.
- yyy: Oasis - Cast No Shadow
- Casartelli: Sigur Rós - Popplagið
- Aerobag: Ariane Grande - No Tears Left To Cry en U2 - Sunday Bloody Sunday
- Niek: Duffy - Mercy, Jennifer Lopez - Let’s get loud
- OWW: Slipknot - Wait and Bleed
- ZAP!: George Brassens - Supplique pour être enterré à la plage de Sète
- Rogyros: Faith No More - Evidence
- wendyvortex: Frans Duijts - Jij Denkt Maar Dat Je Alles Mag van Mij
- JoaMuse: Led Zeppelin - Stairway to Heaven
- Brunniepoo: The National - Fake Empire
- BrotherJohn: Novastar - Wrong
- Teunnis: sinds kort First Aid Kit - The Lion’s Roar
- Eveningguard: Paint a Vulgar Picture van the Smiths
- ForWhomThePeteTolls: Voer me af en geef me een teiltje als Ed Kowalczyk zingt maar "I Will Overcome", vind ik geweldig. Hoe cheesie het nummer in al zijn facetten ook is.
- Fathead: Ren Lenny Ren van Acda en de Munnik vind ik echt een goed liedje, maar misschien komt dat door het contrast met de rest. Verder Don't Look Back in Anger van Oasis en Apeshit van Beyoncé en haar mattie.
- Venceremos: If You Want Me to Stay vd familie Stone.
- Rudi S : Sigur Ros - Samskeyti
- Shaky: George Baker - Little Green Bag
- itchy: dankzij Boogie Nights: Rick Springfield - Jesse's Girl
- deric raven: BZN - Mon Amour
- herman: Tool - Stinkfist en Bruce Springsteen - State Trooper
- mjuman: ik ga voor een 2 in 1 Nick Cave & Kylie Minogue - Where the Wild Roses Grow
0
geplaatst: 1 december 2021, 13:44 uur
Noem het allerbeste liedje van een zanger(es) waar je over het algemeen niets mee hebt.
- BoyOnHeavenHill : moeilijk hoor, want ik probeer het werk van die allerslechtste zanger/es/s/en natuurlijk zoveel mogelijk te mijden. Maar voor de tweede Deadpool-film heeft Céline Dion het prachtige Ashes opgenomen (té prachtig volgens Deadpool zelf, maar dat is weer een ander verhaal).
- Arrie: ik vind Anastacia vreselijk, maar op een of andere manier trek ik haar nummer Sick and Tired dan weer wel. Best een aardig liedje.
- vigil: binnen het wanstaltige oeuvre van Blof is Blauwe Ruis wel een aardig nummer. Dan wel met name het refrein. Paskal komt een keer oprecht over.
- Mssr Renard: Ik heb he-le-maal niks met de gladde aal die Cliff Richard heet, maar Some People is toevallig wel een lievelingsliedje van me. Ik heb zelfs de lp waar het liedje op staat.
- dix: Eitje. Linger van The Cranberries.
- yyy: Oasis - Cast No Shadow
- Casartelli: Sigur Rós - Popplagið
- Aerobag: Ariane Grande - No Tears Left To Cry en U2 - Sunday Bloody Sunday
- Niek: Duffy - Mercy, Jennifer Lopez - Let’s get loud
- OWW: Slipknot - Wait and Bleed
- ZAP!: George Brassens - Supplique pour être enterré à la plage de Sète
- Rogyros: Faith No More - Evidence
- wendyvortex: Frans Duijts - Jij Denkt Maar Dat Je Alles Mag van Mij
- JoaMuse: Led Zeppelin - Stairway to Heaven
- Brunniepoo: The National - Fake Empire
- BrotherJohn: Novastar - Wrong
- Teunnis: sinds kort First Aid Kit - The Lion’s Roar
- Eveningguard: Paint a Vulgar Picture van the Smiths
- ForWhomThePeteTolls: Voer me af en geef me een teiltje als Ed Kowalczyk zingt maar "I Will Overcome", vind ik geweldig. Hoe cheesie het nummer in al zijn facetten ook is.
- Fathead: Ren Lenny Ren van Acda en de Munnik vind ik echt een goed liedje, maar misschien komt dat door het contrast met de rest. Verder Don't Look Back in Anger van Oasis en Apeshit van Beyoncé en haar mattie.
- Venceremos: If You Want Me to Stay vd familie Stone.
- Rudi S : Sigur Ros - Samskeyti
- Shaky: George Baker - Little Green Bag
- itchy: dankzij Boogie Nights: Rick Springfield - Jesse's Girl
- deric raven: BZN - Mon Amour
- herman: Tool - Stinkfist en Bruce Springsteen - State Trooper
- mjuman: ik ga voor een 2 in 1 Nick Cave & Kylie Minogue - Where the Wild Roses Grow
- Oceanvolta: Britney Spears - Toxic
- BoyOnHeavenHill : moeilijk hoor, want ik probeer het werk van die allerslechtste zanger/es/s/en natuurlijk zoveel mogelijk te mijden. Maar voor de tweede Deadpool-film heeft Céline Dion het prachtige Ashes opgenomen (té prachtig volgens Deadpool zelf, maar dat is weer een ander verhaal).
- Arrie: ik vind Anastacia vreselijk, maar op een of andere manier trek ik haar nummer Sick and Tired dan weer wel. Best een aardig liedje.
- vigil: binnen het wanstaltige oeuvre van Blof is Blauwe Ruis wel een aardig nummer. Dan wel met name het refrein. Paskal komt een keer oprecht over.
- Mssr Renard: Ik heb he-le-maal niks met de gladde aal die Cliff Richard heet, maar Some People is toevallig wel een lievelingsliedje van me. Ik heb zelfs de lp waar het liedje op staat.
- dix: Eitje. Linger van The Cranberries.
- yyy: Oasis - Cast No Shadow
- Casartelli: Sigur Rós - Popplagið
- Aerobag: Ariane Grande - No Tears Left To Cry en U2 - Sunday Bloody Sunday
- Niek: Duffy - Mercy, Jennifer Lopez - Let’s get loud
- OWW: Slipknot - Wait and Bleed
- ZAP!: George Brassens - Supplique pour être enterré à la plage de Sète
- Rogyros: Faith No More - Evidence
- wendyvortex: Frans Duijts - Jij Denkt Maar Dat Je Alles Mag van Mij
- JoaMuse: Led Zeppelin - Stairway to Heaven
- Brunniepoo: The National - Fake Empire
- BrotherJohn: Novastar - Wrong
- Teunnis: sinds kort First Aid Kit - The Lion’s Roar
- Eveningguard: Paint a Vulgar Picture van the Smiths
- ForWhomThePeteTolls: Voer me af en geef me een teiltje als Ed Kowalczyk zingt maar "I Will Overcome", vind ik geweldig. Hoe cheesie het nummer in al zijn facetten ook is.
- Fathead: Ren Lenny Ren van Acda en de Munnik vind ik echt een goed liedje, maar misschien komt dat door het contrast met de rest. Verder Don't Look Back in Anger van Oasis en Apeshit van Beyoncé en haar mattie.
- Venceremos: If You Want Me to Stay vd familie Stone.
- Rudi S : Sigur Ros - Samskeyti
- Shaky: George Baker - Little Green Bag
- itchy: dankzij Boogie Nights: Rick Springfield - Jesse's Girl
- deric raven: BZN - Mon Amour
- herman: Tool - Stinkfist en Bruce Springsteen - State Trooper
- mjuman: ik ga voor een 2 in 1 Nick Cave & Kylie Minogue - Where the Wild Roses Grow
- Oceanvolta: Britney Spears - Toxic
2
geplaatst: 1 december 2021, 14:56 uur
Dozens Stuck Inside British Pub with Oasis Cover Band Due to Blizzard
30 keer Wonderwall, het was schijnbaar best gezellig, maar ik weet dat sommige hier op het forum gruwelen van dit scenario. Stel je zou de komende 3 dagen ingesneeuwd raken in een afgelegen pub. Met welke coverband zou jij dan absoluut niet opgesloten willen zitten?
30 keer Wonderwall, het was schijnbaar best gezellig, maar ik weet dat sommige hier op het forum gruwelen van dit scenario. Stel je zou de komende 3 dagen ingesneeuwd raken in een afgelegen pub. Met welke coverband zou jij dan absoluut niet opgesloten willen zitten?
2
geplaatst: 1 december 2021, 15:09 uur
Dozens Stuck Inside British Pub with Oasis Cover Band Due to Blizzard
30 keer Wonderwall, het was schijnbaar best gezellig, maar ik weet dat sommige hier op het forum gruwelen van dit scenario. Stel je zou de komende 3 dagen ingesneeuwd raken in een afgelegen pub. Met welke coverband zou jij dan absoluut niet opgesloten willen zitten?
- Rudi S : maakt mij niet uit want ze zijn dan na 17:00 nog open en dat compenseert alles.
30 keer Wonderwall, het was schijnbaar best gezellig, maar ik weet dat sommige hier op het forum gruwelen van dit scenario. Stel je zou de komende 3 dagen ingesneeuwd raken in een afgelegen pub. Met welke coverband zou jij dan absoluut niet opgesloten willen zitten?
- Rudi S : maakt mij niet uit want ze zijn dan na 17:00 nog open en dat compenseert alles.
1
geplaatst: 1 december 2021, 15:23 uur
Ik vind het erg leuk hoe het artikel aanvangt:
Wie vrijwillig in een Oasis-coverband wil stappen, is idd niet menselijk meer, toch Koenr?
Dozens of people and an Oasis cover band have made the most of bad weather that's left them stuck inside Great Britain's highest altitude pub, the Tan Hill Inn, for three days.
Wie vrijwillig in een Oasis-coverband wil stappen, is idd niet menselijk meer, toch Koenr?
1
geplaatst: 1 december 2021, 15:24 uur
Koen heeft anders intens genoten van de PBH-cover van Wonderwall een paar jaar terug.
0
geplaatst: 1 december 2021, 15:27 uur
Dozens Stuck Inside British Pub with Oasis Cover Band Due to Blizzard
30 keer Wonderwall, het was schijnbaar best gezellig, maar ik weet dat sommige hier op het forum gruwelen van dit scenario. Stel je zou de komende 3 dagen ingesneeuwd raken in een afgelegen pub. Met welke coverband zou jij dan absoluut niet opgesloten willen zitten?
- Rudi S : maakt mij niet uit want ze zijn dan na 17:00 nog open en dat compenseert alles.
- ArthurDZ: De Muse-coverband van JoaMuse of de RHCP-coverband die dertig keer Snow (Hey Ho) beslist te spelen om lollig te doen, hopelijk zitten deze laatsten dan vast in de ingesneeuwde pub van dumb_helicopter
30 keer Wonderwall, het was schijnbaar best gezellig, maar ik weet dat sommige hier op het forum gruwelen van dit scenario. Stel je zou de komende 3 dagen ingesneeuwd raken in een afgelegen pub. Met welke coverband zou jij dan absoluut niet opgesloten willen zitten?
- Rudi S : maakt mij niet uit want ze zijn dan na 17:00 nog open en dat compenseert alles.
- ArthurDZ: De Muse-coverband van JoaMuse of de RHCP-coverband die dertig keer Snow (Hey Ho) beslist te spelen om lollig te doen, hopelijk zitten deze laatsten dan vast in de ingesneeuwde pub van dumb_helicopter
0
geplaatst: 1 december 2021, 15:29 uur
Arrie schreef:
Koen heeft anders intens genoten van de PBH-cover van Wonderwall een paar jaar terug.
Koen heeft anders intens genoten van de PBH-cover van Wonderwall een paar jaar terug.
Onder dat laagje hipster-topsmaak zit dus gewoon een grote basic bitch verscholen, ik wist het!
3
geplaatst: 1 december 2021, 15:39 uur
Dozens Stuck Inside British Pub with Oasis Cover Band Due to Blizzard
30 keer Wonderwall, het was schijnbaar best gezellig, maar ik weet dat sommige hier op het forum gruwelen van dit scenario. Stel je zou de komende 3 dagen ingesneeuwd raken in een afgelegen pub. Met welke coverband zou jij dan absoluut niet opgesloten willen zitten?
- Rudi S : maakt mij niet uit want ze zijn dan na 17:00 nog open en dat compenseert alles.
- ArthurDZ: De Muse-coverband van JoaMuse of de RHCP-coverband die dertig keer Snow (Hey Ho) beslist te spelen om lollig te doen, hopelijk zitten deze laatsten dan vast in de ingesneeuwde pub van dumb_helicopter
- trebremmit: worst cover ever! *the final count down* - YouTube
30 keer Wonderwall, het was schijnbaar best gezellig, maar ik weet dat sommige hier op het forum gruwelen van dit scenario. Stel je zou de komende 3 dagen ingesneeuwd raken in een afgelegen pub. Met welke coverband zou jij dan absoluut niet opgesloten willen zitten?
- Rudi S : maakt mij niet uit want ze zijn dan na 17:00 nog open en dat compenseert alles.
- ArthurDZ: De Muse-coverband van JoaMuse of de RHCP-coverband die dertig keer Snow (Hey Ho) beslist te spelen om lollig te doen, hopelijk zitten deze laatsten dan vast in de ingesneeuwde pub van dumb_helicopter
- trebremmit: worst cover ever! *the final count down* - YouTube
2
geplaatst: 1 december 2021, 15:40 uur
Dozens Stuck Inside British Pub with Oasis Cover Band Due to Blizzard
30 keer Wonderwall, het was schijnbaar best gezellig, maar ik weet dat sommige hier op het forum gruwelen van dit scenario. Stel je zou de komende 3 dagen ingesneeuwd raken in een afgelegen pub. Met welke coverband zou jij dan absoluut niet opgesloten willen zitten?
- Rudi S : maakt mij niet uit want ze zijn dan na 17:00 nog open en dat compenseert alles.
- ArthurDZ: De Muse-coverband van JoaMuse of de RHCP-coverband die dertig keer Snow (Hey Ho) beslist te spelen om lollig te doen, hopelijk zitten deze laatsten dan vast in de ingesneeuwde pub van dumb_helicopter
- trebremmit: worst cover ever! *the final count down* - YouTube
- Don Cappuccino: Greta van Fleet
30 keer Wonderwall, het was schijnbaar best gezellig, maar ik weet dat sommige hier op het forum gruwelen van dit scenario. Stel je zou de komende 3 dagen ingesneeuwd raken in een afgelegen pub. Met welke coverband zou jij dan absoluut niet opgesloten willen zitten?
- Rudi S : maakt mij niet uit want ze zijn dan na 17:00 nog open en dat compenseert alles.
- ArthurDZ: De Muse-coverband van JoaMuse of de RHCP-coverband die dertig keer Snow (Hey Ho) beslist te spelen om lollig te doen, hopelijk zitten deze laatsten dan vast in de ingesneeuwde pub van dumb_helicopter
- trebremmit: worst cover ever! *the final count down* - YouTube
- Don Cappuccino: Greta van Fleet
1
geplaatst: 1 december 2021, 15:47 uur
Dozens Stuck Inside British Pub with Oasis Cover Band Due to Blizzard
30 keer Wonderwall, het was schijnbaar best gezellig, maar ik weet dat sommige hier op het forum gruwelen van dit scenario. Stel je zou de komende 3 dagen ingesneeuwd raken in een afgelegen pub. Met welke coverband zou jij dan absoluut niet opgesloten willen zitten?
- Rudi S : maakt mij niet uit want ze zijn dan na 17:00 nog open en dat compenseert alles.
- ArthurDZ: De Muse-coverband van JoaMuse of de RHCP-coverband die dertig keer Snow (Hey Ho) beslist te spelen om lollig te doen, hopelijk zitten deze laatsten dan vast in de ingesneeuwde pub van dumb_helicopter
- trebremmit: worst cover ever! *the final count down* - YouTube
- Don Cappuccino: Greta van Fleet
- OWW: Coverbands zijn per definitie kut en ik laat me sowieso niet opsluiten door sneeuwstormen
30 keer Wonderwall, het was schijnbaar best gezellig, maar ik weet dat sommige hier op het forum gruwelen van dit scenario. Stel je zou de komende 3 dagen ingesneeuwd raken in een afgelegen pub. Met welke coverband zou jij dan absoluut niet opgesloten willen zitten?
- Rudi S : maakt mij niet uit want ze zijn dan na 17:00 nog open en dat compenseert alles.
- ArthurDZ: De Muse-coverband van JoaMuse of de RHCP-coverband die dertig keer Snow (Hey Ho) beslist te spelen om lollig te doen, hopelijk zitten deze laatsten dan vast in de ingesneeuwde pub van dumb_helicopter
- trebremmit: worst cover ever! *the final count down* - YouTube
- Don Cappuccino: Greta van Fleet
- OWW: Coverbands zijn per definitie kut en ik laat me sowieso niet opsluiten door sneeuwstormen
1
Casartelli (moderator)
geplaatst: 1 december 2021, 15:48 uur
Dozens Stuck Inside British Pub with Oasis Cover Band Due to Blizzard
30 keer Wonderwall, het was schijnbaar best gezellig, maar ik weet dat sommige hier op het forum gruwelen van dit scenario. Stel je zou de komende 3 dagen ingesneeuwd raken in een afgelegen pub. Met welke coverband zou jij dan absoluut niet opgesloten willen zitten?
- Rudi S : maakt mij niet uit want ze zijn dan na 17:00 nog open en dat compenseert alles.
- ArthurDZ: De Muse-coverband van JoaMuse of de RHCP-coverband die dertig keer Snow (Hey Ho) beslist te spelen om lollig te doen, hopelijk zitten deze laatsten dan vast in de ingesneeuwde pub van dumb_helicopter
- trebremmit: worst cover ever! *the final count down* - YouTube
- Don Cappuccino: Greta van Fleet
- OWW: Coverbands zijn per definitie kut en ik laat me sowieso niet opsluiten door sneeuwstormen
- Casartelli: eens met wat Rudi S zegt, alhoewel de Toppers...
30 keer Wonderwall, het was schijnbaar best gezellig, maar ik weet dat sommige hier op het forum gruwelen van dit scenario. Stel je zou de komende 3 dagen ingesneeuwd raken in een afgelegen pub. Met welke coverband zou jij dan absoluut niet opgesloten willen zitten?
- Rudi S : maakt mij niet uit want ze zijn dan na 17:00 nog open en dat compenseert alles.
- ArthurDZ: De Muse-coverband van JoaMuse of de RHCP-coverband die dertig keer Snow (Hey Ho) beslist te spelen om lollig te doen, hopelijk zitten deze laatsten dan vast in de ingesneeuwde pub van dumb_helicopter
- trebremmit: worst cover ever! *the final count down* - YouTube
- Don Cappuccino: Greta van Fleet
- OWW: Coverbands zijn per definitie kut en ik laat me sowieso niet opsluiten door sneeuwstormen
- Casartelli: eens met wat Rudi S zegt, alhoewel de Toppers...
0
geplaatst: 1 december 2021, 15:49 uur
Dozens Stuck Inside British Pub with Oasis Cover Band Due to Blizzard
30 keer Wonderwall, het was schijnbaar best gezellig, maar ik weet dat sommige hier op het forum gruwelen van dit scenario. Stel je zou de komende 3 dagen ingesneeuwd raken in een afgelegen pub. Met welke coverband zou jij dan absoluut niet opgesloten willen zitten?
- Rudi S : maakt mij niet uit want ze zijn dan na 17:00 nog open en dat compenseert alles.
- ArthurDZ: De Muse-coverband van JoaMuse of de RHCP-coverband die dertig keer Snow (Hey Ho) beslist te spelen om lollig te doen, hopelijk zitten deze laatsten dan vast in de ingesneeuwde pub van dumb_helicopter
- trebremmit: worst cover ever! *the final count down* - YouTube
- Don Cappuccino: Greta van Fleet
- OWW: Coverbands zijn per definitie kut en ik laat me sowieso niet opsluiten door sneeuwstormen
- Mssr Renard: Ik heb zelf in meerdere coverbands gespeeld, en zou graag 3 dagen lang willen jammen, met of zonder gasten. Maar dan geen Oasis.
30 keer Wonderwall, het was schijnbaar best gezellig, maar ik weet dat sommige hier op het forum gruwelen van dit scenario. Stel je zou de komende 3 dagen ingesneeuwd raken in een afgelegen pub. Met welke coverband zou jij dan absoluut niet opgesloten willen zitten?
- Rudi S : maakt mij niet uit want ze zijn dan na 17:00 nog open en dat compenseert alles.
- ArthurDZ: De Muse-coverband van JoaMuse of de RHCP-coverband die dertig keer Snow (Hey Ho) beslist te spelen om lollig te doen, hopelijk zitten deze laatsten dan vast in de ingesneeuwde pub van dumb_helicopter
- trebremmit: worst cover ever! *the final count down* - YouTube
- Don Cappuccino: Greta van Fleet
- OWW: Coverbands zijn per definitie kut en ik laat me sowieso niet opsluiten door sneeuwstormen
- Mssr Renard: Ik heb zelf in meerdere coverbands gespeeld, en zou graag 3 dagen lang willen jammen, met of zonder gasten. Maar dan geen Oasis.
0
geplaatst: 1 december 2021, 15:56 uur
Dozens Stuck Inside British Pub with Oasis Cover Band Due to Blizzard
30 keer Wonderwall, het was schijnbaar best gezellig, maar ik weet dat sommige hier op het forum gruwelen van dit scenario. Stel je zou de komende 3 dagen ingesneeuwd raken in een afgelegen pub. Met welke coverband zou jij dan absoluut niet opgesloten willen zitten?
- Rudi S : maakt mij niet uit want ze zijn dan na 17:00 nog open en dat compenseert alles.
- ArthurDZ: De Muse-coverband van JoaMuse of de RHCP-coverband die dertig keer Snow (Hey Ho) beslist te spelen om lollig te doen, hopelijk zitten deze laatsten dan vast in de ingesneeuwde pub van dumb_helicopter
- trebremmit: worst cover ever! *the final count down* - YouTube
- Don Cappuccino: Greta van Fleet
- OWW: Coverbands zijn per definitie kut en ik laat me sowieso niet opsluiten door sneeuwstormen
- Casartelli: eens met wat Rudi S zegt, alhoewel de Toppers...
- Mssr Renard: Ik heb zelf in meerdere coverbands gespeeld, en zou graag 3 dagen lang willen jammen, met of zonder gasten. Maar dan geen Oasis.
vigil: Cover my Eyes
30 keer Wonderwall, het was schijnbaar best gezellig, maar ik weet dat sommige hier op het forum gruwelen van dit scenario. Stel je zou de komende 3 dagen ingesneeuwd raken in een afgelegen pub. Met welke coverband zou jij dan absoluut niet opgesloten willen zitten?
- Rudi S : maakt mij niet uit want ze zijn dan na 17:00 nog open en dat compenseert alles.
- ArthurDZ: De Muse-coverband van JoaMuse of de RHCP-coverband die dertig keer Snow (Hey Ho) beslist te spelen om lollig te doen, hopelijk zitten deze laatsten dan vast in de ingesneeuwde pub van dumb_helicopter
- trebremmit: worst cover ever! *the final count down* - YouTube
- Don Cappuccino: Greta van Fleet
- OWW: Coverbands zijn per definitie kut en ik laat me sowieso niet opsluiten door sneeuwstormen
- Casartelli: eens met wat Rudi S zegt, alhoewel de Toppers...
- Mssr Renard: Ik heb zelf in meerdere coverbands gespeeld, en zou graag 3 dagen lang willen jammen, met of zonder gasten. Maar dan geen Oasis.
vigil: Cover my Eyes
0
BrotherJohn
geplaatst: 1 december 2021, 16:01 uur
Dozens Stuck Inside British Pub with Oasis Cover Band Due to Blizzard
30 keer Wonderwall, het was schijnbaar best gezellig, maar ik weet dat sommige hier op het forum gruwelen van dit scenario. Stel je zou de komende 3 dagen ingesneeuwd raken in een afgelegen pub. Met welke coverband zou jij dan absoluut niet opgesloten willen zitten?
- Rudi S : maakt mij niet uit want ze zijn dan na 17:00 nog open en dat compenseert alles.
- ArthurDZ: De Muse-coverband van JoaMuse of de RHCP-coverband die dertig keer Snow (Hey Ho) beslist te spelen om lollig te doen, hopelijk zitten deze laatsten dan vast in de ingesneeuwde pub van dumb_helicopter
- trebremmit: worst cover ever! *the final count down* - YouTube
- Don Cappuccino: Greta van Fleet
- OWW: Coverbands zijn per definitie kut en ik laat me sowieso niet opsluiten door sneeuwstormen
- Casartelli: eens met wat Rudi S zegt, alhoewel de Toppers...
- Mssr Renard: Ik heb zelf in meerdere coverbands gespeeld, en zou graag 3 dagen lang willen jammen, met of zonder gasten. Maar dan geen Oasis.
vigil: Cover my Eyes
- brotherjohn: ik zal de Jostiband die Coldplay covert er niet bij halen. Dan kies ik voor Tribute to the Cats Band (Ton Keizer, Kees Plat, Ab Schilder, Jan Schilder, Piet Schilder, Wil Schilder, Nico Tol, Thoom Veerman en Jan Veerman).
30 keer Wonderwall, het was schijnbaar best gezellig, maar ik weet dat sommige hier op het forum gruwelen van dit scenario. Stel je zou de komende 3 dagen ingesneeuwd raken in een afgelegen pub. Met welke coverband zou jij dan absoluut niet opgesloten willen zitten?
- Rudi S : maakt mij niet uit want ze zijn dan na 17:00 nog open en dat compenseert alles.
- ArthurDZ: De Muse-coverband van JoaMuse of de RHCP-coverband die dertig keer Snow (Hey Ho) beslist te spelen om lollig te doen, hopelijk zitten deze laatsten dan vast in de ingesneeuwde pub van dumb_helicopter
- trebremmit: worst cover ever! *the final count down* - YouTube
- Don Cappuccino: Greta van Fleet
- OWW: Coverbands zijn per definitie kut en ik laat me sowieso niet opsluiten door sneeuwstormen
- Casartelli: eens met wat Rudi S zegt, alhoewel de Toppers...
- Mssr Renard: Ik heb zelf in meerdere coverbands gespeeld, en zou graag 3 dagen lang willen jammen, met of zonder gasten. Maar dan geen Oasis.
vigil: Cover my Eyes
- brotherjohn: ik zal de Jostiband die Coldplay covert er niet bij halen. Dan kies ik voor Tribute to the Cats Band (Ton Keizer, Kees Plat, Ab Schilder, Jan Schilder, Piet Schilder, Wil Schilder, Nico Tol, Thoom Veerman en Jan Veerman).
1
geplaatst: 1 december 2021, 16:08 uur
Ooit eens Scooter gezien in een feesttent, althans dat dacht ik, want ik zag geen verschil, hoorde ik een dag later dat het een coverband (The Scooter Experience) was. Nog altijd is het mij een raadsel waarom ze niet de echte hebben gevraagd en waarom iemand Scooter gaat coveren. Was trouwens best een leuk feestje.
0
geplaatst: 1 december 2021, 16:25 uur
Dozens Stuck Inside British Pub with Oasis Cover Band Due to Blizzard
30 keer Wonderwall, het was schijnbaar best gezellig, maar ik weet dat sommige hier op het forum gruwelen van dit scenario. Stel je zou de komende 3 dagen ingesneeuwd raken in een afgelegen pub. Met welke coverband zou jij dan absoluut niet opgesloten willen zitten?
- Rudi S : maakt mij niet uit want ze zijn dan na 17:00 nog open en dat compenseert alles.
- ArthurDZ: De Muse-coverband van JoaMuse of de RHCP-coverband die dertig keer Snow (Hey Ho) beslist te spelen om lollig te doen, hopelijk zitten deze laatsten dan vast in de ingesneeuwde pub van dumb_helicopter
- trebremmit: worst cover ever! *the final count down* - YouTube
- Don Cappuccino: Greta van Fleet
- OWW: Coverbands zijn per definitie kut en ik laat me sowieso niet opsluiten door sneeuwstormen
- Casartelli: eens met wat Rudi S zegt, alhoewel de Toppers...
- Mssr Renard: Ik heb zelf in meerdere coverbands gespeeld, en zou graag 3 dagen lang willen jammen, met of zonder gasten. Maar dan geen Oasis.
vigil: Cover my Eyes
- brotherjohn: ik zal de Jostiband die Coldplay covert er niet bij halen. Dan kies ik voor Tribute to the Cats Band (Ton Keizer, Kees Plat, Ab Schilder, Jan Schilder, Piet Schilder, Wil Schilder, Nico Tol, Thoom Veerman en Jan Veerman).
- Teunnis: The Baseballs, wat een vervelende hype was me dat, zeg!
30 keer Wonderwall, het was schijnbaar best gezellig, maar ik weet dat sommige hier op het forum gruwelen van dit scenario. Stel je zou de komende 3 dagen ingesneeuwd raken in een afgelegen pub. Met welke coverband zou jij dan absoluut niet opgesloten willen zitten?
- Rudi S : maakt mij niet uit want ze zijn dan na 17:00 nog open en dat compenseert alles.
- ArthurDZ: De Muse-coverband van JoaMuse of de RHCP-coverband die dertig keer Snow (Hey Ho) beslist te spelen om lollig te doen, hopelijk zitten deze laatsten dan vast in de ingesneeuwde pub van dumb_helicopter
- trebremmit: worst cover ever! *the final count down* - YouTube
- Don Cappuccino: Greta van Fleet
- OWW: Coverbands zijn per definitie kut en ik laat me sowieso niet opsluiten door sneeuwstormen
- Casartelli: eens met wat Rudi S zegt, alhoewel de Toppers...
- Mssr Renard: Ik heb zelf in meerdere coverbands gespeeld, en zou graag 3 dagen lang willen jammen, met of zonder gasten. Maar dan geen Oasis.
vigil: Cover my Eyes
- brotherjohn: ik zal de Jostiband die Coldplay covert er niet bij halen. Dan kies ik voor Tribute to the Cats Band (Ton Keizer, Kees Plat, Ab Schilder, Jan Schilder, Piet Schilder, Wil Schilder, Nico Tol, Thoom Veerman en Jan Veerman).
- Teunnis: The Baseballs, wat een vervelende hype was me dat, zeg!
0
geplaatst: 1 december 2021, 20:32 uur
Dozens Stuck Inside British Pub with Oasis Cover Band Due to Blizzard
30 keer Wonderwall, het was schijnbaar best gezellig, maar ik weet dat sommige hier op het forum gruwelen van dit scenario. Stel je zou de komende 3 dagen ingesneeuwd raken in een afgelegen pub. Met welke coverband zou jij dan absoluut niet opgesloten willen zitten?
- Rudi S : maakt mij niet uit want ze zijn dan na 17:00 nog open en dat compenseert alles.
- ArthurDZ: De Muse-coverband van JoaMuse of de RHCP-coverband die dertig keer Snow (Hey Ho) beslist te spelen om lollig te doen, hopelijk zitten deze laatsten dan vast in de ingesneeuwde pub van dumb_helicopter
- trebremmit: worst cover ever! *the final count down* - YouTube
- Don Cappuccino: Greta van Fleet
- OWW: Coverbands zijn per definitie kut en ik laat me sowieso niet opsluiten door sneeuwstormen
- Casartelli: eens met wat Rudi S zegt, alhoewel de Toppers...
- Mssr Renard: Ik heb zelf in meerdere coverbands gespeeld, en zou graag 3 dagen lang willen jammen, met of zonder gasten. Maar dan geen Oasis.
vigil: Cover my Eyes
- brotherjohn: ik zal de Jostiband die Coldplay covert er niet bij halen. Dan kies ik voor Tribute to the Cats Band (Ton Keizer, Kees Plat, Ab Schilder, Jan Schilder, Piet Schilder, Wil Schilder, Nico Tol, Thoom Veerman en Jan Veerman).
- Teunnis: The Baseballs, wat een vervelende hype was me dat, zeg!
Etta- The Dirty Daddies (want ik word er helemaal gek van dat ze niet normaal een liedje uitspelen)
30 keer Wonderwall, het was schijnbaar best gezellig, maar ik weet dat sommige hier op het forum gruwelen van dit scenario. Stel je zou de komende 3 dagen ingesneeuwd raken in een afgelegen pub. Met welke coverband zou jij dan absoluut niet opgesloten willen zitten?
- Rudi S : maakt mij niet uit want ze zijn dan na 17:00 nog open en dat compenseert alles.
- ArthurDZ: De Muse-coverband van JoaMuse of de RHCP-coverband die dertig keer Snow (Hey Ho) beslist te spelen om lollig te doen, hopelijk zitten deze laatsten dan vast in de ingesneeuwde pub van dumb_helicopter
- trebremmit: worst cover ever! *the final count down* - YouTube
- Don Cappuccino: Greta van Fleet
- OWW: Coverbands zijn per definitie kut en ik laat me sowieso niet opsluiten door sneeuwstormen
- Casartelli: eens met wat Rudi S zegt, alhoewel de Toppers...
- Mssr Renard: Ik heb zelf in meerdere coverbands gespeeld, en zou graag 3 dagen lang willen jammen, met of zonder gasten. Maar dan geen Oasis.
vigil: Cover my Eyes
- brotherjohn: ik zal de Jostiband die Coldplay covert er niet bij halen. Dan kies ik voor Tribute to the Cats Band (Ton Keizer, Kees Plat, Ab Schilder, Jan Schilder, Piet Schilder, Wil Schilder, Nico Tol, Thoom Veerman en Jan Veerman).
- Teunnis: The Baseballs, wat een vervelende hype was me dat, zeg!
Etta- The Dirty Daddies (want ik word er helemaal gek van dat ze niet normaal een liedje uitspelen)
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.