menu

Overig / Algemeen / Just a joke #2

zoeken in:
Sjef van Oekel.

Rudi S schreef:
Hij is leuk ZAP! maar ik moest 'm wel eerst ergens naar toe brengen om te vergroten, hier zitten ook hele oude mensen op de site
Ja, ik weet niet precies hoe ik dat anders moet aanpakken. Suggesties? Ondertussen kan je 'm in een nieuw venster openen idd. Ben ook al een beetje oud aan het worden hoor...

Mijn dochter uit 1995 keek er één seconde naar en begon meteen te zingen...

Gelukkig is die populariteit idd grotendeels in de 80s blijven hangen. Moet er niet aan denken dat GnR serieus om de knikkers mee gaat doen in de Ladder, Trui en de MuMeAfrekening

https://i.vgy.me/je1V4W.jpg

Tsja, de populariteit van The National is ook grotendeels in de 00's blijven hangen.

Gretz schreef:
Gelukkig is die populariteit idd grotendeels in de 80s blijven hangen. Moet er niet aan denken dat GnR serieus om de knikkers mee gaat doen in de Ladder, Trui en de MuMeAfrekening

(afbeelding)

But seriously, Gretz de knikkers waarmee jij gemaakt bent hingen er ook inactief bij in da 80s

Gast
geplaatst: vandaag om 02:58 uur

geplaatst: vandaag om 02:58 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.