MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke #2

zoeken in:

Misterfool
Watt is love, Don't Herz me, don't Herz me. No Morse

Onweerwolf
Rudi S schreef:
(afbeelding)

Rudi S schreef:
(afbeelding)
Gebaseerd op een Goofystrip in de Donald Duck, als ik me niet vergis.

Koekiemonster doet Rammstein

Bristol bus timetable hacked by terrorists - Telegraph - telegraph.co.uk

En nee, dit is niet de Engelse variant van De Speld, dit is de realiteit

Backed by Arabic music, the website also carried an advert plugging the extremists’ Facebook page and boasting of other hacks they had carried out.
Kun jij die ook nog hier plaatsen
GrafGantz

Je doet nu net of ik verantwoordelijk ben voor die hack. Wat ik overigens wil bevestigen noch ontkennen.

tuktak
haha lol, shit, http://penisenlargementpill.co.uk is ook al door hun gehackt. De westerse wereld is gedoemd. Ik blijf maar binnen vandaag.

En neee! www.airconditioningfilters.co.uk is down

panjoe (moderator)
Verdomme, waar ga ik nu mijn medicijn halen?!

panjoe schreef:
Verdomme, waar ga ik nu mijn medicijn halen?!

Ik heb anders genoeg mail in mijn 'spam' folder..

crosskip schreef:
Koekiemonster doet Rammstein
(embed)

Bold As Love Lyrics - Jimi Hendrix - lyricsfreak.com

Erg leuk is dat onder de tekst staat wie dit lied heeft geschreven.

panjoe (moderator)
Kanye West releaset een nieuw nummer, en krijgt daarbij muzikale ondersteuning van Paul McCartney. Kanye-minnend Twitter is onder de indruk van meneer West, die zo onzelfzuchtig de spotlight deelt met een onbekend talent.

https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfa1/v/t1.0-9/1907925_757233804366429_2063056045495254731_n.jpg?oh=391c44c5c520d6f0e6e0622b6e9cf354&oe=5522AED6&__gda__=1429805958_a69683bc864baaa908807a3412edff4d

een liedje met Kanye en die Paul figuur staat al gelijk volgende week in het greatest hits topic

Muziek >> Muziekgames >> Greatest Hits of (Guided By Voices)!

Wel fijn voor Paul, nu komt zijn oude obscure bandje, The Beetles ofzo, ook eindelijk eens wat in de aandacht. Is al die jaren ploeteren niet voor niets geweest. Allemaal met dank aan Kanye.

Ik zag een muziekleraar van mijn middelbare school het posten op Facebook. "Zou een uur per week dan toch wat te weinig zijn?", schreef hij erbij.

Arrie schreef:
Wel fijn voor Paul, nu komt zijn oude obscure bandje, The Beetles ofzo, ook eindelijk eens wat in de aandacht. Is al die jaren ploeteren niet voor niets geweest. Allemaal met dank aan Kanye.

Ja, die jongens hebben met van die Jazz samples ook menig oude Jazz artiest weer op de kaart gezet, wie weet wordt dat bandje uit Liverpool ook nog eens ooit bekend.

Ik durf te wedden dat al die tweets grappig bedoeld zijn. Zie je tegenwoordig om de haverklap zulke grappen en grollen, en de hele goegemeente neemt het vervolgens serieus en spreekt er schande van.

Hier nog wat leuk leesvoer dat daar goed bij aansluit: How I Became Thousands of Nerds' Worst Enemy by Tweeting a Photo - gawker.com

Dacht ik ook, domme trollen

Gast
geplaatst: vandaag om 08:02 uur

geplaatst: vandaag om 08:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.