Overig / Algemeen / Just a joke #2
zoeken in:
0
Assurancetourix
geplaatst: 13 januari 2015, 11:00 uur
Rudi S schreef:
Waarom doe jij dat dan niet?
Waarom doe jij dat dan niet?
Een vraag met een wedervraag beantwoorden = wel gevat maar niet beleefd

0
geplaatst: 13 januari 2015, 11:55 uur
Assurancetourix schreef:
(quote)
Tja, in dit topic gaat gevatheid bijna altijd boven beleefdheid.
Ik vind dat ook altijd vreselijk, maar ja het is niet anders.
Overigens in dit geval wilde ik jou prikkelen om zelf na te denken

0
geplaatst: 13 januari 2015, 12:01 uur
Men oefent voor de WK Vliegen Afvangen, maar snapt niet dat een vliegenvanger efficiënter is, zeker zo'n volautomatische van Blokker, met knettergeluid en vlam bij een 'hit' 

0
geplaatst: 13 januari 2015, 14:36 uur
Een Duitser, een Nederlander en een Belg worden in Saoedi-Arabië opgepakt voor het nuttigen van alcohol. De sultan laat hen voorkomen en zegt: ‘Omdat het gebruik van alcohol in dit land streng verboden is, veroordeel ik jullie elk tot vijftig stokslagen. Maar omdat jullie buitenlanders zijn, wil ik mild zijn. Vóór de straf voltrokkenwordt, mag ieder van jullie nog een wens uitspreken.’ De Nederlander begint: ‘Mijn wens is dat jullie me eerst een kussen op m’n rug binden.’ De wens wordt ingewilligd, maar het kussen begeeft het na vijfentwintig slagen. De Duitser, die dat heeft gezien, wenst dat er twéé kussens op zijn rug gebonden worden. Ook die wens wordt ingewilligd, maar opnieuw begeven de kussens het, dit keer pas na vijfendertig slagen. Nu richt de sultan zich tot de Belg: ‘Wel Belg, omdat ik zo’n grote fan ben van jullie voetbal, en omdat jullie de scheidsrechtertegen hadden in jullie WK-wedstrijd tegen de Argentijnen, ben ik jou bijzonder genadig: jij mag twee wensen doen.’ ‘Oké,’ zegt de Belg. ‘Ten eerste wil ik geen vijftig maar honderd stokslagen.’ ‘Ik begrijp er geen snars van,’ zegt de sultan, ‘maar je wens wordt vervuld. Wat, mag ik vragen, is je tweede wens?’ – ‘Bind die Duitser maar op mijn rug!’
0
geplaatst: 14 januari 2015, 17:37 uur
Dan kennen jullie vast niet die mop uit de tijd van de bouwfraude. 

0
geplaatst: 14 januari 2015, 17:59 uur
0
geplaatst: 14 januari 2015, 18:53 uur
Uit de tijd van de bouwfraude in NL:
Na lang met de gedachte rond te hebben gelopen, besluit Petrus dat het tijd is om de hemelpoort op te knappen. Hij vraagt een B, D en NL aannemer, met de hemel als woonstee, een schriftelijke aanbieding te doen en vervolgens op afspraak toe te lichten.
De Belg kan vernieuwen voor 300,- , de Duitser voor 1000,- en de Nederlander vraagt 2000,-. Petrus ziet ze achtereenvolgens en vraagt hen om toelichting:
Zegt de Belg: bescheiden als ik ben, is die 300 euro het bedrag waarvoor ik het kan doen.
De Duitser licht toe: tja we zijn nu eenmaal gründlich en dat heeft zijn prijs.
Zegt de Nederlander als hij het hoge bedrag - 2000,- - moet toelichten: kijk de helft, zo gaat dat 1000, is voor mij; Duitsers zijn buren; dus voor project management krijgt hij 700,- en dan laten we voor die 300 euro die Belg het werk doen
Na lang met de gedachte rond te hebben gelopen, besluit Petrus dat het tijd is om de hemelpoort op te knappen. Hij vraagt een B, D en NL aannemer, met de hemel als woonstee, een schriftelijke aanbieding te doen en vervolgens op afspraak toe te lichten.
De Belg kan vernieuwen voor 300,- , de Duitser voor 1000,- en de Nederlander vraagt 2000,-. Petrus ziet ze achtereenvolgens en vraagt hen om toelichting:
Zegt de Belg: bescheiden als ik ben, is die 300 euro het bedrag waarvoor ik het kan doen.
De Duitser licht toe: tja we zijn nu eenmaal gründlich en dat heeft zijn prijs.
Zegt de Nederlander als hij het hoge bedrag - 2000,- - moet toelichten: kijk de helft, zo gaat dat 1000, is voor mij; Duitsers zijn buren; dus voor project management krijgt hij 700,- en dan laten we voor die 300 euro die Belg het werk doen
0
Assurancetourix
geplaatst: 14 januari 2015, 19:28 uur
Nu toch wel, hilarisch, dat brengt me op een idee

0
geplaatst: 14 januari 2015, 19:43 uur
Die van de verfrissing aanbieden (NL lifter die raampje opendoet voor de B chauffeur) en hoe kun je zien dat je met de trein vanuit B in NL binnenrijdt condooms aan de waslijn zijn algemeen bekend

0
geplaatst: 15 januari 2015, 08:08 uur
Sir Spamalot schreef:
Rudi S, Mjuman, geloof het of niet. Ik heb deze vanavond in mijn stamcafé (of één van) gehoord.
Rudi S, Mjuman, geloof het of niet. Ik heb deze vanavond in mijn stamcafé (of één van) gehoord.
Dus daar zit eerst iemand hier op MuMe de moppen te lezen en daarna in die kroeg lollig te doen.
0
geplaatst: 17 januari 2015, 10:37 uur
http://anewscafe.com/wp-content/uploads/2015/01/Je-suis-Charlie.png
Plaats deze alleen vanwege de Zappa-connectie
Plaats deze alleen vanwege de Zappa-connectie

0
Assurancetourix
geplaatst: 17 januari 2015, 14:18 uur
http://www.dumpaday.com/wp-content/uploads/2014/04/funny-1711.jpg
'U klets uit uw nek'
'U klets uit uw nek'
0
geplaatst: 18 januari 2015, 10:37 uur
Rudi S schreef:
Een Duitser, een Nederlander en een Belg
Een Duitser, een Nederlander en een Belg
KKK Member Walks up to Black Musician in Bar...
Sta-link
* denotes required fields.