MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke #2

zoeken in:
Met zo'n uiterlijk zou ie zo de aan lager wal geraakte opa van Charles kunnen zijn

Franck Maudit

Hè, is die Anne Frank weer nergens te bekennen.

Vliegende Panters grapje, album Sex uit 1997, nummer 25.

Onweerwolf
Geniale tekst heeft dat nummer.

Ja, geweldig.

Onweerwolf
Ik heb overigens die CD toen speciaal gekocht voor de Donald Duck versie van Liefde van Later.

Toen ik dat voor het eerst hoorde heb ik op de grond liggen huilen van het lachen.

Ik heb hem voornamelijk gekocht voor Dikkie Dik, had trouwens ook de videoband.
Vind hun eerste show Sex nog steeds het hoogtepunt, maar wat wil je met zo'n tietel.

Ook Brand New Day is geweldig; i.p.v. In Harmony, In Walibi

Onweerwolf
Die hebben ze niet weer overtroffen nee. De hele show staat vol van de goede grappen. Dikkie Dik inderdaad, dat Veeteelt, Tuinbouw & Visserij verhaal, "Echt wel kaas!!", etc.

Franck Maudit

Onweerwolf

Franck Maudit

Ja, wel leuk.

Ik vind sommigen best sterk. Sofa So Good The Eet-Team is wel een kutnaam.

kwam ik laatst tegen: zitjehaircut.nl

Onweerwolf

Misterfool
Jeroom is een held

Franck Maudit
Jeroom

deric raven schreef:
Vind hun eerste show Sex nog steeds het hoogtepunt, maar wat wil je met zo'n tietel.

De meeste zijn om te lachen. Sommige zijn gewoon grappig, anderen zijn zo slecht dat ze vanzelf grappig worden. Optifus

Zag aan het begin van m'n vakantie in Innsbruck een tattooshop met de naam "Inky & The Pain", die had hier ook zo tussen gekund. Was helaas vanuit een rijdende bus, dus geen foto kunnen maken.

/edit: voor de mensen die niet doorhebben dat dit een woordgrap is: Pinky and the Brain - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org

Gast
geplaatst: vandaag om 03:18 uur

geplaatst: vandaag om 03:18 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.