MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke #2

zoeken in:

Assurancetourix

Racist

Assurancetourix schreef:
(quote)

Racist

Je was toch genokt - dwz uitgejoke't?

Assurancetourix
Mjuman schreef:

Je was toch genokt - dwz uitgejoke't?

Dat was een grap

Qua droog moet nog wel wat te lachen blijven in dit natte weer

Sir Spamalot (crew)
Easy mistake, ik heb ooit eens het telefoonnummer van een klant ingetikt op mijn rekenmachine . En ik maar denken dat mijn telefoon stuk was...

Iemand nog een ouderwetsche tekstmop?

Assurancetourix
Brabo in computerwinkel tegen verkoper: "hedde gij een Pentium?"

Verkoper: "Nee, das mun stropdas".

Sir Spamalot schreef:
Iemand nog een ouderwetsche tekstmop?

Een man heeft pas een hond uit het asiel gehaald. Hij wandelt met hem in het park, en gooit een stok in de vijver. Tot zijn verbijstering zwemt de hond er niet heen, zoals alle andere honden doen, maar loopt hij over het water en apporteert de stok.
De man gelooft zijn ogen niet en probeert het nog eens. Weer loopt de hond de vijver over en brengt de stok kwispelend terug.
Thuisgekomen belt de man de dierenarts, die logischerwijs denkt dat er een steekje los is aan de man. Maar de man blijft maar aandringen, en de dierenarts belooft tenslotte eens een kijkje te komen nemen.
Dus weer naar de vijver en jawel hoor: stok gooien, lopende hond, stok terug.
"Enig idee wat het kan zijn"? vraagt de man bezorgd.
Zegt de dierenarts: "Jawel. Uw hond kan niet zwemmen."

Een oud bejaard koppel gaat als weekenduitstap naar de plaats waar ze elkaar het eerst ontmoet hebben. Terwijl ze in het café zitten zegt de oude man: "Herinner je nog Marie, de eerste keer dat ik je leerde kennen, nu al een goede 50 jaar geleden? Toen we het café verlieten, om de hoek achter de stelling gingen en we daar de liefde bedreven?". "Maar, natuurlijk herinner ik me dat lieveling", antwoordt de oude dame met een grijns op haar gezicht. "Wel, voor de goeie oude tijd, laten we nog eens naar daar gaan en de liefde bedrijven!", zegt de oude man. Het bejaarde koppel betaalt de rekening en verlaat vervolgens het café. Een jonge vent die op de bank naast hen zat had hun gesprek gehoord, en was bij zichzelf aan het denken dat het wel grappig moet zijn om zo'n bejaard koppel nog eens bezig te zien. Dus staat hij op en volgt het bejaarde koppel. Even later ziet hij de twee achter de stelling. Het oude dametje trekt haar panty's naar beneden en heft haar rok op. De oude man trekt z'n broek tot op z'n enkels en pakt haar vast bij haar billen. De oude dame grijpt vervolgens het ijzeren hek vast. Wat er volgt is 40 minuten van de meest atletische seks die de jonge vent ooit gezien heeft. De oude man gaat helemaal los met een snelheid die alleen maar te omschrijven is als "fenomenaal". De benen vliegen in de lucht, de beweging is wazig en ze stoppen geen seconde... Uiteindelijk storten ze in elkaar en blijven een uur lang onbeweeglijk op de grond liggen. De jonge vent staat perplex. Nog nooit in z'n leven heeft hij iets gezien dat hiermee te vergelijken was, noch in de films, noch van z'n vrienden, noch van z'n eigen ervaringen. Na wat hij juist gezien heeft, zegt hij tegen zichzelf: "Ik moet z'n geheim kennen!" Ondertussen is het bejaarde koppel terug bij hun positieven en zijn ze weer aangekleed. Nadat de jonge vent al z'n moed bij elkaar geraapt heeft, stapt hij op de oude man af en zegt: "Meneer, in mijn hele leven heb ik nog nooit iemand zo de liefde zien bedrijven, laat staan op uw leeftijd. Wat is uw geheim, kon u dat 50 jaar geleden ook al?" Waarop de oude man zegt: "Nee 50 jaar geleden zat er nog geen stroom op dat hek!!!"

De eerste is grappig.

Assurancetourix

Twee duimen, voor een beetje knip en plakwerk?

Vooral erg veel zoekwerk. En deels herschreven, sommige moppen die je online tegen komt zijn zo slecht geschreven dat ze alleen daardoor al niet grappig zijn.

Alles wat hier geplaatst wordt is niets anders dan copy-paste overigens, dus ik snap het probleem niet zo goed. Of is dit ook weer een van je (vele) slechte grappen?

Ik denk trouwens dat die 2e duim van sir er is omdat er eindelijk weer een tekstmop geplaatst is.

Assurancetourix
Rudi S schreef:
Ik denk trouwens dat die 2e duim van sir er is omdat er eindelijk weer een tekstmop geplaatst is.

En die 1e duim, waar is die voor dan?

Assurancetourix
GrafGantz
Nou voorrruit dan maar, een halve duim, omdat jij het bent, 't is nog geen kerst

Assurancetourix
Man, man, man, wat flauw

Ah, de ware kenner spreekt.

Assurancetourix
Je zou nog verstelt staan, ik denk sneller dan ik typen kan

Doen we dat niet allemaal?

Assurancetourix
Nee, ik ben echt de enige

Gast
geplaatst: vandaag om 16:41 uur

geplaatst: vandaag om 16:41 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.