Overig / Algemeen / Just a joke #2
zoeken in:
0
geplaatst: 31 maart 2016, 17:56 uur
Assurancetourix Je humor-standaard houdt geen gelijke tred met je morele 

0
Assurancetourix
geplaatst: 5 april 2016, 14:57 uur
Dit is geen muzieksite maar een museum, het Hermitage in St. Petersburg is er niets bij vergeleken, de geest van Stalin dwaalt hier nog rond, de President Directeur Generaal (admin) zit ergens ver weg gestopt in de kelder en wil liever niet gestoord worden, dus heeft hij twee suppoosten (moderators) aangesteld om de toeschouwers en passanten in de gaten te houden en wat ander slecht betaald personeel (crewleden) die meer verstand hebben van voetbal en bier, dan van schone kunsten.
Mijn eerste bijdrage werd al na twee dagen gestolen door Bone Machine omdat de afbeelding scheef stond en er een vlekje opzat, daarom heb ik een leegstaande afdeling in beslag genomen en vol gehangen met mariachi, ranchero en andere smartlappen, waar geen mens op zit te wachten, vlak naast de ruimte waarin Tangmaster verblijft met zijn vele Tangerine Dream albums, die allemaal hetzelfde klinken en verder kun je hier ook nog een bonte verzameling vreemde vogels (users) tegenkomen, GrafGantz een gewezen cliniclown en Mjuman een stoffige pennelikker om er maar een paar te noemen.
Mijn eerste bijdrage werd al na twee dagen gestolen door Bone Machine omdat de afbeelding scheef stond en er een vlekje opzat, daarom heb ik een leegstaande afdeling in beslag genomen en vol gehangen met mariachi, ranchero en andere smartlappen, waar geen mens op zit te wachten, vlak naast de ruimte waarin Tangmaster verblijft met zijn vele Tangerine Dream albums, die allemaal hetzelfde klinken en verder kun je hier ook nog een bonte verzameling vreemde vogels (users) tegenkomen, GrafGantz een gewezen cliniclown en Mjuman een stoffige pennelikker om er maar een paar te noemen.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 5 april 2016, 15:21 uur

Veruit je grappigste bijdrage hier tot dusver, Assurancetourix.

0
geplaatst: 5 april 2016, 15:23 uur
Bah, die wilde ik net posten

Maar hij is goed, eindelijk weer een fatsoenlijke tekstgrap.

0
geplaatst: 5 april 2016, 16:19 uur
Assurancetourix schreef:
GrafGantz een gewezen cliniclown
GrafGantz een gewezen cliniclown
Maar ik heb een ongelooflijke hekel aan clowns

0
geplaatst: 5 april 2016, 16:30 uur
Loop naar de fruitschaal en geef 'em een muilpeer, die oelewapper (Assurance_General), mijn instemming heb je

0
Franck Maudit
geplaatst: 5 april 2016, 16:33 uur
Aaawh

De eeuwige struggle met zelfaanvaarding.
Begin je dag met in de spiegel 'ik zie jou graag' te zeggen.
Bij mij heeft het gewerkt.
Ik voel me clownesker dan ooit. And proud of it.
0
geplaatst: 5 april 2016, 16:35 uur
Franck Maudit schreef:
Aaawh
(quote)
Aaawh

Goede poging, doet me ietwat aan deze klassieker van Gummbah denken:
http://i64.tinypic.com/2d83qt3.jpg
* denotes required fields.