Overig / Algemeen / Just a joke #2
zoeken in:
4
geplaatst: 22 juni 2020, 16:31 uur
Fathead schreef:
Hoera, Pingudag! Wat voor dag is het morgen?
Hoera, Pingudag! Wat voor dag is het morgen?
Dinsdag.
1
geplaatst: 22 juni 2020, 16:46 uur
0
geplaatst: 27 juni 2020, 16:59 uur
Een raadsel:
Wat is het essentiële bestanddeel in een Salade Niçoise?
Wat is het essentiële bestanddeel in een Salade Niçoise?
0
geplaatst: 1 juli 2020, 09:14 uur
Zouden ze tevens doorhebben dat de correcte vervoeging hier "shot" is?
1
geplaatst: 1 juli 2020, 10:18 uur
Ik tel er 2 met korte broek en witte sportsokken in zwarte schoenen. Ik vrees dat je gelijk hebt.
0
geplaatst: 1 juli 2020, 12:04 uur
GrafGantz schreef:
Taal is - denk ik zo - niet hun ding: niet "lotters", maar "loiters", sterker nog eigenlijk "loiterers" (to loiter = rondhangen)

0
geplaatst: 1 juli 2020, 13:26 uur
Mjuman schreef:
Taal is - denk ik zo - niet hun ding: niet "lotters", maar "loiters", sterker nog eigenlijk "loiterers" (to loiter = rondhangen)
(quote)
Wat die dubbele T betreft geef ik ze nog het voordeel van de twijfel, die eerste kan een i zijn met een abusievelijk dakje van de T daarnaast.
0
geplaatst: 1 juli 2020, 15:55 uur
GrafGantz schreef:
Wat die dubbele T betreft geef ik ze nog het voordeel van de twijfel, die eerste kan een i zijn met een abusievelijk dakje van de T daarnaast.
(quote)
Overigens als het werkwoord "to loiter" is, is het zelfstandig naamwoord daarvan altijd nog "loiterer"; (verg. sleep - sleeper; slaap - slaper(s) - wij zeggen ook niet 2 slaaps)
Had via smartfoon nog een toevoeging gedaan, maar die was blijkbaar niet geslaagd; daarom:
misspelling schijnt een vaker voorkomend fenomeen onder republicans te zijn: June 15, 1992: Dan Quayle misspells 'potato' Video - ABC News - abcnews.go.com

1
geplaatst: 1 juli 2020, 17:03 uur
0
geplaatst: 1 juli 2020, 17:05 uur
Ja, maar volgens Mjuman bedoelen ze 'loiters'. We willen wel weten waar we mee lachen. 
Maar dan zou die I niet overeenkomen met de andere I's in de tekst. En je zou inderdaad denken dat er 'looters' bedoeld wordt, zoals ZAP! opmerkt. En mogelijk bedoelen ze 'site' in plaats van 'sight'.
Zoveel fouten, dat kan geen toeval zijn. Deze foto is fake (news).

GrafGantz schreef:
Maar dan zou die I niet overeenkomen met de andere I's in de tekst. En je zou inderdaad denken dat er 'looters' bedoeld wordt, zoals ZAP! opmerkt. En mogelijk bedoelen ze 'site' in plaats van 'sight'.
Zoveel fouten, dat kan geen toeval zijn. Deze foto is fake (news).

0
geplaatst: 1 juli 2020, 17:12 uur
Deze is ook wel mooi.
https://cdn.newsapi.com.au/image/v1/4efd2c36433fef19762aa03ef4fcc63f
https://cdn.newsapi.com.au/image/v1/4efd2c36433fef19762aa03ef4fcc63f
0
geplaatst: 1 juli 2020, 18:29 uur
Rudi S schreef:
Daarom staat het in een ditisgrappigtopic.
Niet iedereen had 't kennelijk door.Daarom staat het in een ditisgrappigtopic.
1
geplaatst: 1 juli 2020, 19:06 uur
Gezien het filmpje dat gisteren in het journaal werd vertoond, waarbij een advocaten-echtpaar met automatische geweren op de rand van hun erf stond, leek het mij eerder te gaan om zero tolerance for tresspassing (vandaar loitering: rondhangen op 't erf), looting zou geen schijn van kans maken.
0
geplaatst: 1 juli 2020, 19:07 uur
Dan moet het zeker site zijn in plaats van sight. We kunnen maar beter oppassen met rondhangen hier.
2
geplaatst: 2 juli 2020, 15:41 uur
Barney Rubble schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)
Ik wil wel lachen, maar de snob in me vindt dat het 'Les otters' moet zijn.

* denotes required fields.