MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke #2

zoeken in:
Improvision

Misterfool
De database van Cosmox weet erg goed over wat voor soort muziek ze het hebben: Wellicht niet erg grappig, maar wist anders niet in welk topic ik het moest delen.
http://s27.postimg.org/nao1mqvmb/Naamloos.png

Voor vrouw en kinderen wellicht.

Wellicht heeft Cosmox het gekoppeld aan de Tra-La-La Band, en dat klinkt op zich alsof het naadloos aansluit bij Sky Radio en een ex-lid van ABBA.

Slowgaze schreef:
(afbeelding)

Jij stemt PVV? Of niet?

Ik stem op de bolsjewieken, hoezo?

Zelfs z'n neus is rood.

Een soort Fred Oster show maar dan anders

Platen mishandeling

GrafGantz schreef:
Zelfs z'n neus is rood.

Roder dan iedereen met dezelfde rode neus.

Onweerwolf
Niet grappig, maar wel een 'joke' is het flutrecord dat Giel Beelen vandaag neerzette. Zogenaamd 190 uur radio maken maar hij mocht ondertussen wel elke dag 3,5 uur slapen.

Om de dag mocht hij drie uur slapen. En verder twee powernaps van een kwartier per dag.

Jij liever dan ik...

Onweerwolf
Er staat dat hij elk uur 5 minuten mocht slapen, dat is dus 2 uur per dag en daarnaast nog eens 3 uur per twee dagen, dat is dus 1,5 uur per dag. In totaal dus 3,5 uur per dag.

En hij mocht z'n minuten opsparen.

Slopend is het zeker, maar op die manier best een weekje vol te houden.

Het zou past echt een 'prestatie' zijn om het te doen zonder te slapen. En dan eens echt proberen om 190 uur vol te houden, lijkt me niet te doen.

Ik vind het sowieso onzin om dit soort dingen te doen trouwens, Giel Beelen is een soort van radio variant van SBS camping TV aan het worden met dit soort onzin.

Onweerwolf schreef:
Het zou past echt een 'prestatie' zijn om het te doen zonder te slapen. En dan eens echt proberen om 190 uur vol te houden, lijkt me niet te doen.
Nee, dat zou het niet zijn. Buiten dat het fysiek zo'n beetje onmogelijk is, is dat ook nog eens levensgevaarlijk...

Sowieso ga je denk ik wel erg makkelijk voorbij aan het feit dat dit wel meer is dan alleen "slopend". Op een gegeven moment heeft hij zelfs last gehad van bewustzijnsverlies.

Wie zegt overigens dat die drie uur per twee dagen bovenop die twee uur komen? Drie uur per twee dagen is dus exact die 2 uur van die vijf minuten per dag plus vier powernaps van een kwartier.

panjoe (moderator)
Slowgaze schreef:
(quote)

Roder dan iedereen met dezelfde rode neus.

Shit, nu echoot Henk Westbroek door mijn hersenpan.

"Zels je neus is rood; rooier dan die van iedereen die dezelfde neus heeft."

Dat was de bedoeling, Joe. Ik ben ronduit kwaadaardig.

Onweerwolf
chevy93 schreef:
Wie zegt overigens dat die drie uur per twee dagen bovenop die twee uur komen?

Dat stond in het artikel op nos.nl, maar wellicht is de journalist niet juist geïnformeerd.

Je gast zou maar langer dan één minuut achter elkaar praten nadat je er al 180 uur op hebt zitten.

Onweerwolf
oceanvolta schreef:
(quote)

Je gast zou maar langer dan één minuut achter elkaar praten nadat je er al 180 uur op hebt zitten.

Dat zou de enige reden zijn waarom ik wel zou willen worden geïnterviewd door die droplul.

Onweerwolf schreef:
(quote)

Dat zou de enige reden zijn waarom ik wel zou willen worden geïnterviewd door die droplul.

http://glamora.ma/archives/images/gielieG.jpg

panjoe (moderator)

Vind DWDD één van de minder nare programma's om naar te kijken op televisie, maar alsnog geniaal.

Improvision
Die twee afleveringen die De Snijtafel aan DWDD had besteed waren anders ook wel spot on.

Onweerwolf
Improvision schreef:
Die twee afleveringen die De Snijtafel aan DWDD had besteed waren anders ook wel spot on.

Die waren erg goed ja. Bovenstaande 'cabaretier' is niet grappig.

panjoe (moderator)
Ik vind dit treffender (en sowieso grappiger) dan die gasten van De Snijtafel. Hun analyses zijn prima, maar letterlijk ontleden wat mensen zeggen is m.i. lang niet zo effectief als een geslaagde persiflage. Deze gozer neemt zichzelf ook een beetje op de hak, waar ik vind dat het die Snijtafelaars nog wel eens aan zelfspot ontbreekt.

Onweerwolf
Ik vind bovenstaande idee wel leuk maar het is mijns inziens niet echt goed uitgewerkt.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:56 uur

geplaatst: vandaag om 06:56 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.