MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke #2

zoeken in:
WVTRVE

Omdat ze in het nieuws zijn vandaag:

Mssr Renard schreef:
(afbeelding)
hier moet ik dus onbeschaafd hard om lachen

Hij is net echt.

Michiel Cohen schreef:
(afbeelding)

Ik snap nooit hoe zoiets gebeurt - dat er af en toe een rekenfout plaatsvindt kan ik goed begrijpen, maar niet dat ze dan stug door blijven leggen tot ze een halve meter van elkaar vandaan zijn.

Kramer schreef:
(quote)

Ik snap nooit hoe zoiets gebeurt - dat er af en toe een rekenfout plaatsvindt kan ik goed begrijpen, maar niet dat ze dan stug door blijven leggen tot ze een halve meter van elkaar vandaan zijn.

Zie het wekelijks in de bouw. Er zijn genoeg werkmannen die zich beperken tot het expliciet uitvoeren van hun opgedragen werk en niet stilstaan bij de consequenties naar anderen. Er zijn er gelukkig nog voldoende die wel verder dan hun neus durven kijken. Echter klopt de mop/afbeelding niet echt. het spoort is nog niet op niveau geplaatst, dus voorlopig zie in nog geen probleem...

Het e.e.a. spoort sowieso niet want daarnaast ligt nota bene een voorbeeld hoe het wel moet

Gast
geplaatst: vandaag om 00:47 uur

geplaatst: vandaag om 00:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.