MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke #2

zoeken in:
Ik herinner me een medley van politiek correcte Sinterklaasliedjes uit De Kwis (met Niels van der Laan en Jeroen Woe). Dat was wel grappig en zat beter in elkaar dan dit.

Onweerwolf

Eindelijk weer eens humor in dit topic.

stoepkrijt schreef:
Ik herinner me een medley van politiek correcte Sinterklaasliedjes uit De Kwis (met Niels van der Laan en Jeroen Woe). Dat was wel grappig en zat beter in elkaar dan dit.
De column bij Spijkers met Koppen van Martijn Koning deze week was ook weer geweldig:

En nee, dit is een andere dan die van een jaartje geleden. Die minstens zo geniaal is.

chevy93 schreef:
(quote)
De column bij Spijkers met Koppen van Martijn Koning deze week was ook weer geweldig:
(embed)
Inderdaad zeg

Flashbackzondag of zo, maar fok yeah, The White Cowboy:

Laten we volgend jaar ook gaan, als MuMeeting en zo:

Fotoverslag seniorenbeurs - Kakhiel

Slowgaze schreef:
Flashbackzondag of zo, maar fok yeah, The White Cowboy:

(embed)

Oe blonde Sjon, hoe zou dat aflopen?

Foto´s zijn erg goed gedaan, die tweeling en Dali, nou alles.

sxesven

NO PROBLEM

De eerste keer met een condoom kan ik me nog goed herinneren..
Ik was 16. Ik ben een doos gaan kopen in de apotheek.
De (overigens zeer jonge en mooie) apothekeres kon onmiddellijk zien dat het voor mij de eerste keer was. Ze gaf mij een doos en vroeg mij of ik wist hoe ik dit moest gebruiken. Ik heb haar eerlijk gezegd : «In feite, neen. Het is voor mij de eerste keer.»
Ze nam een condoom uit de verpakking en rolde het af op haar duim. ...
Daarbij zei ze dat ik mij steeds moest vergewissen dat het goed bevestigd was. Ik was serieus aan 't blozen !
Zij heeft rondgekeken om te zien of er geen andere klant meer aanwezig was en zei tegen mij : «Wacht eventjes».
Waarna ze de deur op slot deed.. Ze nam mij bij de hand en leidde mij naar een achterkamer. Daar heeft zij haar blouse losgeknoopt en uitgetrokken. Daarna heeft zij haar BH verwijderd.
«Wind ik je op ?» vroeg ze. Ik knikte..
Toen zei ze dat het tijd was om het condoom aan te doen.
Terwijl ik dat deed, heeft ze haar jurk en haar broekje uitgedaan en ging op de tafel zitten. «Kom op, zei ze, wij hebben niet veel tijd !»
Dus hebben wij de liefde bedreven. Het was zo lekker, dat ik bijna onmiddellijk klaar kwam. Ze keek naar mij, een beetje teleurgesteld.
«Ik hoop dat je condoom goed vast zat», zei ze.
«Zeker», zei ik vol zelfvertrouwen. En ik liet haar mijn duim zien.

Laat ik zo nou even naar de drogisterij moeten...

Kramer schreef:
Oe blonde Sjon, hoe zou dat aflopen?

Die is nu moeilijk gay, en wordt door homofoben ingezet als bewijs dat je homo wordt en niet zo geboren wordt.

"This is more Portishead than Portishead"

Misterfool
Had er beth gibbons haar stem opgezet, en ik had zo maar geloofd dat er een demo van Dummy was vrijgegeven.

Bill bailey ( waar is de aanbid-smily als je het nodig hebt)

aslan (crew)

aslan (crew)

Improvision
Jim Jefferies

Onweerwolf

Machtig!

Psssst Anniko kijk eens over je rechterschouder.

https://pbs.twimg.com/media/ByzU2X0IMAADEY5.jpg:large

Die heb toch een heel ander overhemd joh

Gast
geplaatst: vandaag om 02:31 uur

geplaatst: vandaag om 02:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.