Overig / Algemeen / Just a joke #2
zoeken in:
0
geplaatst: 14 november 2014, 10:37 uur
en je moet er van uitgaan dat de vrouwen in plaatjes 1 en 2 eigenlijk wel dezelfde vrouw zijn
0
geplaatst: 14 november 2014, 10:42 uur
kühnekxs schreef:
en je moet er van uitgaan dat de vrouwen in plaatjes 1 en 2 eigenlijk wel dezelfde vrouw zijn
Eigenlijk plaatje 1, 2 en 3

0
Assurancetourix
geplaatst: 14 november 2014, 11:21 uur
Wie zegt dat het laatste plaatje een vrouw is...
0
geplaatst: 14 november 2014, 16:41 uur
Assurancetourix schreef:
Kijk dat had ik dus ook niet gezien. Daar zal het aan gelegen hebben. Is het inderdaad een vrouw, dan snap ik de grap wel en vind ik hem hilarisch.
0
Assurancetourix
geplaatst: 14 november 2014, 18:03 uur
Ik kreeg dit:
[img][/img]
Beste gok voor deze afbeelding: microsoft cloud
[img][/img]
Beste gok voor deze afbeelding: microsoft cloud
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 14 november 2014, 18:39 uur
Deze is ook errug leuk:
http://imgs.xkcd.com/comics/where_do_birds_go.png
http://imgs.xkcd.com/comics/where_do_birds_go.png
0
geplaatst: 19 november 2014, 12:24 uur
Eerst was er het bizarre dubbelinterview: Jaden and Willow Smith on Prana Energy, Time and Why School is Overrated - tmagazine.blogs.nytimes.com (voor de hoogtepunten, klik hier.)
En nu gaat Twitter er ook mee aan de haal
People Are Tweeting Like Jaden Smith And The Results Are Perfect - buzzfeed.com
En dan gaan er ook nog mensen aan de haal met Twitter:
Jaden Smith's Nonsensical Tweets Actually Make Perfect Sense As "Garfield" Comics - buzzfeed.com

Jaden Smith's Nonsensical Tweets Actually Make Perfect Sense As "Garfield" Comics - buzzfeed.com
0
geplaatst: 19 november 2014, 14:25 uur
OM neemt maatregelen tegen Band Aid | De Speld 
En de misschien wel nog mooiere reactie op Facebook:

Het OM gaat mensen opsporen die meegewerkt hebben aan het nummer ‘Doen ze daar aan kerstmis?’, de Nederlandse versie van Band Aid. Op sociale media ontstond ophef over het lied dat gisteren opdook op televisie. Sinds de troonswisseling april vorig jaar is er strengere wetgeving waarmee songwriters sneller opgepakt kunnen worden. Volgens het OM is het moeilijk om alle artiesten te vervolgen omdat de tv een open riool is geworden.
En de misschien wel nog mooiere reactie op Facebook:
En terecht , de kerstspullen zijn al dagen overstuur en weigeren in de kerstboom te gaan hangen. De os en ezel hebben zich al vrijwillig aan de slager aangeboden en de wijzen gaan dit jaar een cruise boeken naar Antartica. Jozef is gisteravond afgevoerd door de politie nadat hij zijn zwangere vrouw van de trap had gegooid. Allemaal door dit liedje.
0
Onweerwolf
geplaatst: 19 november 2014, 14:55 uur
GrafGantz schreef:
Eerst was er het bizarre dubbelinterview: Jaden and Willow Smith on Prana Energy, Time and Why School is Overrated - tmagazine.blogs.nytimes.com (voor de hoogtepunten, klik hier.)

0
panjoe (moderator)
geplaatst: 20 november 2014, 10:55 uur
Een muziek(liefhebber)gerelateerd en tamelijk grappig filmpje:
"Now that you mention it, jazz is a really cool genre of music...!"
"Now that you mention it, jazz is a really cool genre of music...!"
0
geplaatst: 20 november 2014, 12:26 uur
0
geplaatst: 20 november 2014, 14:21 uur
Al-Baghdadi stapt op bij verlies Kobani
De Speld
En dan nog deze...
De Speld
En dan nog deze...
Massamoordenaar Denziger is bang voor de reputatie van uitkeringstrekker. Hij doet veel vrijwilligerswerk om de maatschappij toch van dienst te zijn: “De hele dag op je luie kont zitten is niks voor mij. Ik werk twee keer per week als straatcoach in Chicago en in het weekend bij een kinderboerderij.” Ondanks de lange periode van werkloosheid zegt hij geen wrok te koesteren jegens de Verenigde Staten: “Het is allemaal de schuld van de Joden.”
0
geplaatst: 20 november 2014, 16:22 uur
0
geplaatst: 20 november 2014, 22:28 uur
Eerst was er natuurlijk het prachtige Ik haat paarden, maar nu is er een nog mooiere pagina: De mooie Nicki Minaj generatie [sic]. Prachtig materiaal hier. Ik ga stuk, vooral om die Willie die vervolgens ook nog op de reacties bij zijn foto reageert.
0
geplaatst: 20 november 2014, 23:13 uur
Grappen maken over dit soort gezelligerds is een béétje maart 2012 om eerlijk te zijn heur (evenals het "swag" spellen als "swek").
0
geplaatst: 21 november 2014, 22:59 uur
De overheid moet dit soort menschen echt een keer afschaffen.
* denotes required fields.