MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke #2

zoeken in:

voor de twee laatste plaatjes!

Ik snap hem geloof ik niet. Dat overkomt me niet vaak.

Volgens mij is 25 cl niet goed

en je moet er van uitgaan dat de vrouwen in plaatjes 1 en 2 eigenlijk wel dezelfde vrouw zijn

kühnekxs schreef:
en je moet er van uitgaan dat de vrouwen in plaatjes 1 en 2 eigenlijk wel dezelfde vrouw zijn

Eigenlijk plaatje 1, 2 en 3

Assurancetourix
Wie zegt dat het laatste plaatje een vrouw is...

Jeroom.

Assurancetourix schreef:
Wie zegt dat het laatste plaatje een vrouw is...

Kijk dat had ik dus ook niet gezien. Daar zal het aan gelegen hebben. Is het inderdaad een vrouw, dan snap ik de grap wel en vind ik hem hilarisch.

Assurancetourix
Ik kreeg dit:
[img][/img]

Beste gok voor deze afbeelding: microsoft cloud

Onweerwolf

panjoe (moderator)
Die tweets.

OM neemt maatregelen tegen Band Aid | De Speld

Het OM gaat mensen opsporen die meegewerkt hebben aan het nummer ‘Doen ze daar aan kerstmis?’, de Nederlandse versie van Band Aid. Op sociale media ontstond ophef over het lied dat gisteren opdook op televisie. Sinds de troonswisseling april vorig jaar is er strengere wetgeving waarmee songwriters sneller opgepakt kunnen worden. Volgens het OM is het moeilijk om alle artiesten te vervolgen omdat de tv een open riool is geworden.

En de misschien wel nog mooiere reactie op Facebook:
En terecht , de kerstspullen zijn al dagen overstuur en weigeren in de kerstboom te gaan hangen. De os en ezel hebben zich al vrijwillig aan de slager aangeboden en de wijzen gaan dit jaar een cruise boeken naar Antartica. Jozef is gisteravond afgevoerd door de politie nadat hij zijn zwangere vrouw van de trap had gegooid. Allemaal door dit liedje.

Heftig!

panjoe (moderator)
Een muziek(liefhebber)gerelateerd en tamelijk grappig filmpje:

"Now that you mention it, jazz is a really cool genre of music...!"

Al-Baghdadi stapt op bij verlies Kobani
De Speld

En dan nog deze...
Massamoordenaar Denziger is bang voor de reputatie van uitkeringstrekker. Hij doet veel vrijwilligerswerk om de maatschappij toch van dienst te zijn: “De hele dag op je luie kont zitten is niks voor mij. Ik werk twee keer per week als straatcoach in Chicago en in het weekend bij een kinderboerderij.” Ondanks de lange periode van werkloosheid zegt hij geen wrok te koesteren jegens de Verenigde Staten: “Het is allemaal de schuld van de Joden.”

Assurancetourix

King Crimson referentie

Eerst was er natuurlijk het prachtige Ik haat paarden, maar nu is er een nog mooiere pagina: De mooie Nicki Minaj generatie [sic]. Prachtig materiaal hier. Ik ga stuk, vooral om die Willie die vervolgens ook nog op de reacties bij zijn foto reageert.

Grappen maken over dit soort gezelligerds is een béétje maart 2012 om eerlijk te zijn heur (evenals het "swag" spellen als "swek").

maar daardoor nog niet minder lachwekkend

De overheid moet dit soort menschen echt een keer afschaffen.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:26 uur

geplaatst: vandaag om 03:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.