MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Slaap lekker topic! :)

zoeken in:
SelmaDuim
rayman schreef:
Triest he. Ik lees het net even na en denk bij mezelf
Gekke Gerrit.

Mwah.

Ik kan het ook echt niet aanzien als ze met die kwasten, rollers en verf loopt te hannesen. Het schiet voor geen meter op, en het komt er gewoon niet uit te zien. Kan ik mezelf nog voornemen me nergens mee te bemoeien, kan ik het toch weer niet laten.
En dus weer Gekke Gerrit.

sq
weer mooi geweest

SelmaDuim
Hier ook weer mooi geweest...

Ik hou het ook voor gezien.

Allemaal lekker geslapen ??

Ik heb weer flink mijn wekker staan uitschelden. Dat is niet mijn vriend.

sq
Wat een fanatisme op de ochtend! Ja ook hier, ik heb al weer twee albums toegevoegd, maar houd het weer even voor gezien. Ga maar eens naar mn werk.

Zo Benfica - Barcelona afgekeken en nu maar lekker gaan slapen. Tot morge allemaal .

kwart voor vijf rammelt 'ie weer.....

En een uurtje later die van mij.... ...truste!!

de mijne gaat ook al weer om half 10

Die van mij om 7.30 uur, en om op 8.00 uur op het werk te zijn moet ik alle stoplichten op groen hebben wil ik op tijd zijn (gelukkig mag ik zelf weten hoe laat ik begin )

SelmaDuim
Ik ben nu net thuis van het werk en mag morgen heeeeerlijk uitslapen want ik ben lekker vrij.

Ik hoef dus nog even niet naar bed.

SelmaDuim schreef:
Ik ben nu net thuis van het werk en mag morgen heeeeerlijk uitslapen want ik ben lekker vrij.

Ik hoef dus nog even niet naar bed.

Wrijf het er maar in...

SelmaDuim
L_T_B schreef:
Wrijf het er maar in...

Had ik al gezegd hoe heerlijk ik heb uitgeslapen?

Even een warme kopt thee en wat tosti's maken....

SelmaDuim schreef:
(quote)

Had ik al gezegd hoe heerlijk ik heb uitgeslapen?

Even een warme kopt thee en wat tosti's maken....

Morgen weer vroeg dag.. en wil nu een keer op tijd op mijn werk zijn ... sleep well

SelmaDuim
Kan ik potverdikkeme wéér uitslapen morgen.

...zijn er ook dagen dat je NIET kunt uitslapen, Selma?

Ik hou het ook voor gezien....lekker uitslapen, Selma, ben lichtelijk jaloers *grijns*....

Sleep well!!

vielleigt bies morgun

SelmaDuim
ettettummu schreef:
...zijn er ook dagen dat je NIET kunt uitslapen, Selma?

Helaas wel. Ik werk zeer onregelmatig en toevallig heb ik deze week vooral avonddiensten tot 0:15. Andere weken moet ik wel vroeg werken en dus onder ander om 5:45 beginnen (4:15 opstaan). Geef mij dan maar een weekje als deze.

Trusten, voor degenen die nu gaan slapen omdat ze wel vroeg op moeten.

Juist... Ik dus Ajuus Parapluus!

Wees niet verbaasd, ik ga niet slapen. Maar ik ga vanavond een potje futsal spelen. We kunnen vanavond nog periode kampioen worden! Misschien dat ik vanavond nog inlog en dat hoor je zeker het resultaat.

Succes dan Snappy .

Snappy schreef:
Wees niet verbaasd, ik ga niet slapen. Maar ik ga vanavond een potje futsal spelen. We kunnen vanavond nog periode kampioen worden! Misschien dat ik vanavond nog inlog en dat hoor je zeker het resultaat.

Helaas vanavond verloren met 9-7. Ondanks het verlies nog wel twee keer gescoord. Ondanks die score zal ik zacht gaan slapen
(afbeelding). MuMe ze nog!

Ik ga mijn sokken naar boven brengen mensen, en ga een paar uur op mijn rug staan. De rust allen.

Goeiemorge allemaal, over 1 uurtje Parelloop 5 km rennen, net nog wat Formule 1 gekeken, jammer van Raikkonen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:08 uur

geplaatst: vandaag om 01:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.