Overig / Algemeen / Slaap lekker topic! :)
zoeken in:
0
geplaatst: 26 maart 2006, 21:26 uur
Ik kan het ook echt niet aanzien als ze met die kwasten, rollers en verf loopt te hannesen. Het schiet voor geen meter op, en het komt er gewoon niet uit te zien. Kan ik mezelf nog voornemen me nergens mee te bemoeien, kan ik het toch weer niet laten.
En dus weer Gekke Gerrit.
En dus weer Gekke Gerrit.

0
geplaatst: 27 maart 2006, 08:52 uur
Ik heb weer flink mijn wekker staan uitschelden. Dat is niet mijn vriend.
0
geplaatst: 27 maart 2006, 08:58 uur
Wat een fanatisme op de ochtend! Ja ook hier, ik heb al weer twee albums toegevoegd, maar houd het weer even voor gezien. Ga maar eens naar mn werk.
0
geplaatst: 28 maart 2006, 22:40 uur
Zo Benfica - Barcelona afgekeken en nu maar lekker gaan slapen. Tot morge allemaal
.
.
0
geplaatst: 28 maart 2006, 23:51 uur
Die van mij om 7.30 uur, en om op 8.00 uur op het werk te zijn moet ik alle stoplichten op groen hebben wil ik op tijd zijn (gelukkig mag ik zelf weten hoe laat ik begin
)
)
0
SelmaDuim
geplaatst: 29 maart 2006, 00:53 uur
Ik ben nu net thuis van het werk en mag morgen heeeeerlijk uitslapen want ik ben lekker vrij. 
Ik hoef dus nog even niet naar bed.

0
geplaatst: 29 maart 2006, 01:19 uur
SelmaDuim schreef:
Ik ben nu net thuis van het werk en mag morgen heeeeerlijk uitslapen want ik ben lekker vrij.

Wrijf het er maar in...

0
SelmaDuim
geplaatst: 29 maart 2006, 11:39 uur
Had ik al gezegd hoe heerlijk ik heb uitgeslapen?

Even een warme kopt thee en wat tosti's maken....
0
geplaatst: 29 maart 2006, 18:35 uur
SelmaDuim schreef:
(quote)

0
geplaatst: 29 maart 2006, 23:30 uur
Morgen weer vroeg dag.. en wil nu een keer op tijd op mijn werk zijn
... sleep well 
... sleep well 
0
geplaatst: 29 maart 2006, 23:47 uur
Ik hou het ook voor gezien....lekker uitslapen, Selma, ben lichtelijk jaloers *grijns*....
Sleep well!!
Sleep well!!

0
SelmaDuim
geplaatst: 29 maart 2006, 23:51 uur
Helaas wel. Ik werk zeer onregelmatig en toevallig heb ik deze week vooral avonddiensten tot 0:15. Andere weken moet ik wel vroeg werken en dus onder ander om 5:45 beginnen (4:15 opstaan).
Geef mij dan maar een weekje als deze.Trusten, voor degenen die nu gaan slapen omdat ze wel vroeg op moeten.

0
geplaatst: 30 maart 2006, 20:02 uur
Wees niet verbaasd, ik ga niet slapen. Maar ik ga vanavond een potje futsal spelen. We kunnen vanavond nog periode kampioen worden! Misschien dat ik vanavond nog inlog en dat hoor je zeker het resultaat. 

0
geplaatst: 30 maart 2006, 23:35 uur
Snappy schreef:
Wees niet verbaasd, ik ga niet slapen. Maar ik ga vanavond een potje futsal spelen. We kunnen vanavond nog periode kampioen worden! Misschien dat ik vanavond nog inlog en dat hoor je zeker het resultaat.

Helaas vanavond verloren met 9-7. Ondanks het verlies nog wel twee keer gescoord. Ondanks die score zal ik zacht gaan slapen
. MuMe ze nog!
0
geplaatst: 2 april 2006, 00:49 uur
Ik ga mijn sokken naar boven brengen mensen, en ga een paar uur op mijn rug staan. De rust allen. 

0
geplaatst: 2 april 2006, 09:35 uur
Goeiemorge allemaal, over 1 uurtje Parelloop 5 km rennen, net nog wat Formule 1 gekeken, jammer van Raikkonen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.