Overig / Algemeen / Slaap lekker topic! :)
zoeken in:
0
geplaatst: 16 mei 2006, 00:03 uur
0
geplaatst: 17 mei 2006, 01:59 uur
Mijn ogen beginnen te irriteren, dus hoog tijd om naar bed te gaan. Morgen weer dag vol met arbeidsvreugde. Voor iedereen die er straks (of nu) aan toe is een goede nachtrust toegewenst.
0
geplaatst: 17 mei 2006, 22:48 uur
Heb last van mijn keel en krijg last van ogen, dus tijd om bed in te duiken. Weltrusten iedereen. 

0
geplaatst: 18 mei 2006, 23:04 uur
Als ik vanavond met de eerste gaap was gaan slapen, dan was ik al zeker vier uren in dromenland geweest.....ik ga nu maar eens voorbereidingen treffen !
0
geplaatst: 18 mei 2006, 23:23 uur
Niet dat t slapen wordt ofzo...maar naar bed ga ik wel. Dag allemaal
0
geplaatst: 19 mei 2006, 00:55 uur
Mijn oogleden zijn niet meer bestand tegen de zwaartekracht. Een geruststelling dat ik morgen mag genieten van een welverdiende ATV. Slaap lekker en misschien tot morgen! 

0
geplaatst: 19 mei 2006, 00:56 uur
Ik ga slapenwelterusten Ettettummu en teutoon, bedankt voor de verhelderende uitleg over het grote Frans Bauer probleem.
Ben er wel een beetje moe van.
teveel info in 1x

0
geplaatst: 20 mei 2006, 04:48 uur
Ik ga maar eens slapen
. Volgens mij is het weer vrij laat (?). Ik hoop maar dat ik "fris" wakker mag worden(?). Bis morgen 
. Volgens mij is het weer vrij laat (?). Ik hoop maar dat ik "fris" wakker mag worden(?). Bis morgen 
0
geplaatst: 20 mei 2006, 11:42 uur
Snappy schreef:
Ik ga maar eens slapen
Ik ga maar eens slapen
Nachtbraker...!

0
geplaatst: 22 mei 2006, 00:27 uur
Ik ga me nest eens opzoeken. Het was weer fijn 
Slaap ze allemaal.
je zou morgen maar vrij zijn

Slaap ze allemaal.
je zou morgen maar vrij zijn
0
geplaatst: 22 mei 2006, 23:00 uur
Nog niet slapen maar wel van MuMe af, even wat overkijken, dan slapen want morgen examens.
Welterusten allemaal
Welterusten allemaal

0
geplaatst: 26 mei 2006, 00:33 uur
Ik maar eens fijn slapen. De wekker is straks weer mijn grootste vijand. Slaap lekker allemaal 

0
geplaatst: 26 mei 2006, 00:35 uur
Weer een dag voorbij... nog een peukie en dan maar weer eens maffen....
0
geplaatst: 26 mei 2006, 00:57 uur
Over een paar uurtjes met de bus naar Disney-land.. yeah
weet niet of er nog geslapen word vdaag...
weet niet of er nog geslapen word vdaag...
0
geplaatst: 26 mei 2006, 07:45 uur
Even mijn zusje naar het treinstation gebracht. Ik ga nu de binnenkant van mijn ogen maar weer eens controleren.

0
geplaatst: 26 mei 2006, 14:06 uur
ja das waar, jij moest er ook vroeg uit...ik heb vanaf half twee wakker gelegen, ben toen maar thee gaan zetten:) en nu, halverwege de dag ben ik lichtelijk aan t instorten 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.