MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Slaap lekker topic! :)

zoeken in:

Slaap lekker. Ik ga ook maar eens maffen . Tot morgen!

welterusten HiLL en Snappy, en ik duik er ook in

SelmaDuim

Mijn ogen beginnen te irriteren, dus hoog tijd om naar bed te gaan. Morgen weer dag vol met arbeidsvreugde. Voor iedereen die er straks (of nu) aan toe is een goede nachtrust toegewenst.

Heb last van mijn keel en krijg last van ogen, dus tijd om bed in te duiken. Weltrusten iedereen.

Electro_
De eerste gaap is gekomen, tot morgen allemaal

SelmaDuim
Slaap lekker Electro_!

Electro_ schreef:
De eerste gaap is gekomen, tot morgen allemaal

Als ik vanavond met de eerste gaap was gaan slapen, dan was ik al zeker vier uren in dromenland geweest.....ik ga nu maar eens voorbereidingen treffen !

Niet dat t slapen wordt ofzo...maar naar bed ga ik wel. Dag allemaal

Slaap lekkr allemaal

Mijn oogleden zijn niet meer bestand tegen de zwaartekracht. Een geruststelling dat ik morgen mag genieten van een welverdiende ATV. Slaap lekker en misschien tot morgen!

Ik ga slapen
welterusten Ettettummu en teutoon, bedankt voor de verhelderende uitleg over het grote Frans Bauer probleem.
Ben er wel een beetje moe van.
teveel info in 1x

welterusten, platendraaiert

Laterzz jongens, ik ga maar weer lekker slapen

Ik ga maar eens slapen . Volgens mij is het weer vrij laat (?). Ik hoop maar dat ik "fris" wakker mag worden(?). Bis morgen

Snappy schreef:
Ik ga maar eens slapen . Volgens mij is het weer vrij laat (?). Ik hoop maar dat ik "fris" wakker mag worden(?). Bis morgen

Nachtbraker...!

Ik ga me nest eens opzoeken. Het was weer fijn

Slaap ze allemaal.

je zou morgen maar vrij zijn

Ik ga ook maar eens...! Ciao!

goedenacht!

Welterusten lieve mensen

Nog niet slapen maar wel van MuMe af, even wat overkijken, dan slapen want morgen examens.

Welterusten allemaal

Ik ga er ook de brui aangeven voor vandaag... tot morgen!

Ik maar eens fijn slapen. De wekker is straks weer mijn grootste vijand. Slaap lekker allemaal

Weer een dag voorbij... nog een peukie en dan maar weer eens maffen....

Over een paar uurtjes met de bus naar Disney-land.. yeah weet niet of er nog geslapen word vdaag...

Even mijn zusje naar het treinstation gebracht. Ik ga nu de binnenkant van mijn ogen maar weer eens controleren.

Lin
ja das waar, jij moest er ook vroeg uit...ik heb vanaf half twee wakker gelegen, ben toen maar thee gaan zetten:) en nu, halverwege de dag ben ik lichtelijk aan t instorten

Welterusten mensen , dat jullie geen enge dingen mogen dromen

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:35 uur

geplaatst: vandaag om 23:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.