Overig / Algemeen / Slaap lekker topic! :)
zoeken in:
0
geplaatst: 27 mei 2006, 23:31 uur
platedraaier schreef:
En morgen "Pink" weer op
(quote)
En morgen "Pink" weer op

Zal ik doen

0
geplaatst: 28 mei 2006, 05:21 uur
De volgende gebruiker is momenteel aanwezig: L_T_B.
Laat ik dan ook maar verstandig zijn en naar bed toe gaan.
Laat ik dan ook maar verstandig zijn en naar bed toe gaan.

0
SelmaDuim
geplaatst: 28 mei 2006, 11:22 uur
Goedemorgen lieve musicmetermensjes!!!!
L_T_B wat houdt je toch zo lang wakker?
L_T_B wat houdt je toch zo lang wakker?

0
geplaatst: 29 mei 2006, 03:07 uur
Ik heb me eindelijk kunnen bevrijden uit de soulseek-chat (
) en ga nu snel de binnenkant van mijn ogen eens bekijken!

) en ga nu snel de binnenkant van mijn ogen eens bekijken! 
0
geplaatst: 29 mei 2006, 23:54 uur
Er zat even een lekker tempo in de songfestival KO, maar nu zijn er net even wat weinig kiezers om Elena Paparizou en Gigliola Cinquetti van elkaar te onderscheiden. Moet dat ook wel op middernacht 
Tot morgen allemaal

Tot morgen allemaal
0
geplaatst: 29 mei 2006, 23:59 uur
Slaap lekker sq. Ik ga ook maar eens lekker slapen. Tot morgen allemaal 

0
geplaatst: 31 mei 2006, 23:03 uur
Na 3 uur lang Sesamstraat geluisterd te hebben ga ik toch maar eens slapen, aangezien ik morgen alweer te vroeg op moet
. Welterusten lieve mensen 
. Welterusten lieve mensen 
0
geplaatst: 31 mei 2006, 23:44 uur
Dames/Heren ik ga mezelf lekker instoppen. Truste allemaal, slaap lekker straks 

0
SelmaDuim
geplaatst: 2 juni 2006, 02:21 uur
Slaap lekker lieve musicmeter vriendjes en vriendinnetjes. 

0
SelmaDuim
geplaatst: 2 juni 2006, 02:24 uur
L_T_B schreef:
Het zijn altijd dezelfde nachtbrakers.

(quote)
Het zijn altijd dezelfde nachtbrakers.

Wie ik?

0
geplaatst: 3 juni 2006, 00:19 uur
Lijkt me niet onverstandig dat ik mijn bed ga opzoeken. Morgen de halve marathon van IJsselstein op het programma staan!! Gegroet!

0
geplaatst: 3 juni 2006, 01:18 uur
adios. Snappy moet nog wel vertellen wat het is geworden. Morgen is het eindelijk eens niet zo stervensheet in Ijsselstijn, dus dat moet een mooie tijd kunnen worden.
0
geplaatst: 4 juni 2006, 00:33 uur
sq schreef:
adios. Snappy moet nog wel vertellen wat het is geworden. Morgen is het eindelijk eens niet zo stervensheet in Ijsselstijn, dus dat moet een mooie tijd kunnen worden.
adios. Snappy moet nog wel vertellen wat het is geworden. Morgen is het eindelijk eens niet zo stervensheet in Ijsselstijn, dus dat moet een mooie tijd kunnen worden.Ik zal vanavond lekker slapen na het afleggen van de ruime 21 kilometers van vandaag. Was niet in beste vorm. De afgelopen tijd veel blessure leed ondervonden, namelijk aan de liezen. Dus ook weinig kunnen lopen cq trainen. Dus mijn doel was uitlopen en misschien hopend op een redelijke eindtijd. Mijn gelopen tijd was 1:51, gemengde gevoelens. Mijn doel was gerealiseerd maar de tijd is 20 minuten boven mijn persoonlijke record op de halve marathon (namelijk 1:31). Daar was ik niet erg content mee. Volgende maand beter, dan loop ik namelijk in Brugge (be). Weltrusten allemaal.

0
geplaatst: 4 juni 2006, 04:50 uur
Ik raas nog even door de updates heen alvorens mijn bed op te zoeken. Kan wel wat slaap gebruiken na twee korte nachten en twee uitputtende feestjes waar ik muziek moest draaien. 

0
geplaatst: 4 juni 2006, 05:06 uur
herman schreef:
Ik raas nog even door de updates heen alvorens mijn bed op te zoeken. Kan wel wat slaap gebruiken na twee korte nachten en twee uitputtende feestjes waar ik muziek moest draaien.

0
geplaatst: 4 juni 2006, 20:11 uur
Ik ga me weer eens uitloggen en dan binnen een half uurtje ofzo slapen. Morge naar PinkPop n vannacht heb ik maar 3,5 uur geslapen op scoutingkamp dus als ik er morgen een beetje fris uit wil zien dan is dit het beste denk ik 

0
geplaatst: 6 juni 2006, 00:22 uur
blijf altijd veel te lang hangen hier en op soulseek....na dit cdtje ga ik slapen, welterusten allemaal 

0
geplaatst: 7 juni 2006, 00:58 uur
Lin schreef:
blijf altijd veel te lang hangen hier en op soulseek....na dit cdtje ga ik slapen, welterusten allemaal

en weer !!

0
SelmaDuim
geplaatst: 8 juni 2006, 02:52 uur
Ik geef me over, ik ga slapen. 
Welterusten allemaal!
(heb ik nu gewonnen L_T_B?)

Welterusten allemaal!

(heb ik nu gewonnen L_T_B?)
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.