menu

Muziek / MusicMeter Live! / Dunajam

zoeken in:
avatar van Mindscapes
Zijn hier mensen die ervaring hebben met dit 'festival'? Er al geweest zijn?

Voor liefhebbers van psychedelische rock, hard rock, stoner, folk, een beetje spiritualiteit en zo. Check eens de website. Motorpsycho, Colour Haze, Brant Bjork, Karma To Burn, My Sleeping Karma etc. hebben er gespeeld. En verder nauwelijks iets over te vinden.

avatar van Ataloona
Niet geweest, maar soort van bekend mee. Het vindt vrijwel ieder jaar plaats ergens midden- eind juni in Sardinië (Italië) aan het strand, maar het werkt met invites (zeer besloten en voor een kleine groep mensen - onder de 1000 man volgens mij). Zijn altijd wel toffe (underground)namen. Vooraf wordt een rijtje namen aangekondigd en tijdens het festival zelf worden vaak locaties en bands bekend gemaakt die plotseling spelen. Heb mij altijd wel afgevraagd of het nou gewoon tof is om te noemen dat je deel uit maakt van het festival (het pochen, zeg maar), of dat het festival zelf ook echt zo tof is. Het is dikwijls 3 tot 5 dagen met vrij weinig namen. Hoe je dan je tijd vult... Dan moet je ook genoeg willen doen naast het festival. Ben daarnaast niet zo fan van dat besloten gedoe, ondanks dat je zo wel een intrigerende line-up voor ingewijden kan bewerkstellingen.

Voor invites moet je hier zijn: [email protected].

avatar van Mindscapes
Wie gaat dit jaar? Mexicola en ik zijn van de partij!

Gast
geplaatst: vandaag om 15:07 uur

geplaatst: vandaag om 15:07 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.