menu

Muziek / MusicMeter Live! / Draaimolen Festival (Tilburg)

zoeken in:
Er is nog geen topic voor dit festival blijkbaar.

Ziet er leuk uit, ga voor de eerste keer en vooral voor John Talabot en Four Tet die natuurlijk tegelijkertijd spelen op verschillende podia

Ja tof festival dit.. vorig jaar erg genoten, dit jaar kan ik helaas niet. Valt ook genoeg te ontdekken, die chapel stage bijv. lijkt me ook zeker de moeite waard om een kijkje te gaan nemen (o.a. Barker).

Heb geen tickets voor de afterparty kunnen verkrijgen dus als er users zijn die me goede tips kunnen geven over goede bars /danscafés zou dat handig zijn. De camping ligt op 1km van het centrum. Festival eindigt om 0u30 dus zou leuk zijn om nog iets te kunnen doen

Ernie schreef:
Heb geen tickets voor de afterparty kunnen verkrijgen dus als er users zijn die me goede tips kunnen geven over goede bars /danscafés zou dat handig zijn.

Das jammer, cul de sac is naar mijn mening een van de weinige beetje onderscheidende tenten met fatsoenlijke muziek en sfeer hier in Tilburg. Weet natuurlijk niet hoe kieskeurig je bent maar het is vooral studentikoze pot nat en pauperzooi wat de klok slaat hier. Achter het spoor heb je nog de hall of fame en club smederij (daar was vorig jaar de after), als je geluk hebt is daar nog iets te doen. Verder heb je nog the boiler room en little devil, muziek en sferen wat meer alternatief/rock, ook nog te doen. Anders feestje bouwen op de camping.

OK, dank je voor de info. Juist ontdekt dat er nog een Reggae/Dub evenement is in de Hall of Fame.
Daar doen we het voor

Grote aanrader dit festival. Leuke sfeer en een prachtige omgeving. John Talabot voor ongeveer 200man, dat maak je niet veel mee denk ik. Tot volgend jaar

Gast
geplaatst: vandaag om 04:33 uur

geplaatst: vandaag om 04:33 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.