MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / VanDeGriend's Concert Reviews

zoeken in:

Als ik het goed begrijp ben je de enige geweest die er niet zo kapot van was (behalve sxesven dan), want ik las een paar keer dat de rest van het publiek het wel leuk vond. Wat ik me afvraag is of dat het niet alleen zo lijkt alsof iedereen het wel leuk vindt, omdat iedereen misschien massaal zit te doen alsof ze het naar hun zin hebben.

Overigens is jouw verhaal de reden dat ik niet naar dit soort concerten ga. Het kan toch alleen maar tegenvallen.

Je had een goede kwartstoelplaats, je hebt van culinaire hoogstandjes genoten en het klimaat was lekker vochtig, een luxe plasic öriginal" ArenaCard, sexy publiek die alles cool vonden.
Je hebt natuurlijk ontzettend genoten en volgende keer ga je naar onze huisvriend Phil Collins.
VanDeGriend, you lucky bastard en dat voor een schamele 135 euro.

VanDeGriend schreef:

En dan was er natuurlijk nog het traditionele "wij zijn een betrokken band" zever moment.

Op zich is dit al een reden om niet meer te gaan. Vorige keer tijdens de Vertigo tour stond Bono ook een kwartier podiumtijd vol te lullen. Vreselijk gedoe en iedereen maar juichen zonder zich enigszins van de inhoud bewust te zijn.

Mooi verhaal. Mijn verkering met U2 live was al uit. De Joshua Tree en Rattle & Hum tour zullen niet meer worden overtroffen. 135 Euro om door een verrekijker naar Bono te turen. Schandalig.

Bij Simple Minds - Street Fighting Years (1989):

musicboy schreef:
De verkering uitgemaakt? Kan wat uitleg ...

VandeGriend recensie van U2...

haveman
Ook ik was 21 juli aanwezig in de Arena en ik kan me grotendeels vinden in de recensie van vandegriend. Ik hoor ook liever nummers van voor het milennium.

Maar we moeten niet vergeten dat U2 ook heel veel nieuwe fans heeft. Zo zat ik naast twee jongens die alleen bekend waren met het laatste album.

Daarnaast zat ik samen met mijn vrouw en broer voor €33,- p.p. bijna op het podium en was het geluid erg goed.

Ik hoop dat je erover heen komt vandegriend.

Ik ben er inmiddels over heen Gisteren George Clinton weer eens gezien. Was anders.

Heeft Rob geen concerten meer bezocht?

M.a.w.: we wachten met smart op een vervolg (althans, ik wel!)

Zullen we met zijn allen een kaartje voor hem lappen voor Robbie Williams in de Arena komende zomer op voorwaarde dat hij een stukje schrijft? Kan ik me nu al op verheugen.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:23 uur

geplaatst: vandaag om 13:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.