Muziek / MusicMeter Live! / Metallica op RaR en in Gelredome!
zoeken in:
0
Bobiej
geplaatst: 3 augustus 2006, 18:21 uur
Waarom ben jij er in hemelsnaam naartoe gegaan als ze in '91 hadden moeten stoppen!?
0
geplaatst: 3 augustus 2006, 18:56 uur
Jorisch schreef:
belachelijk dat ze daar dan ook weer geld voor moeten hebben.. maak een live dvd ofzo en zet gewoon wat shows op de site, iedereen download toch en het is alleen maar goede reclame
maarja ouwe lullen die hetfield had een grijze sik
lachte me kapot
hoe vervelend ik ze ook vind (a) hun oude albums blijven verschrikkelijk goed.. sanitarium was geweldig en dat einde
:):) DIE DIE DIE MY DARLING en daarna ook nog seek and destroy
alles bij elkaar zou ik er niet snel nog een keer heen gaan.. ranzig eten suf stadion 3 vervelende bands die ook nogis weetikveel hoe lang spelen en het werd pas echt vet toen het eigenlijk al afgelopen was en wie gaat er nou een COMPLEET album ook nog is in goede volgorde live spelen vond het een slap verhaal die gasten hadden in 1991 moeten stoppen
Van gemaster of Joy had ik zo,n soort verhaal wel verwacht belachelijk dat ze daar dan ook weer geld voor moeten hebben.. maak een live dvd ofzo en zet gewoon wat shows op de site, iedereen download toch en het is alleen maar goede reclame
maarja ouwe lullen die hetfield had een grijze sik
lachte me kapothoe vervelend ik ze ook vind (a) hun oude albums blijven verschrikkelijk goed.. sanitarium was geweldig en dat einde
:):) DIE DIE DIE MY DARLING en daarna ook nog seek and destroyalles bij elkaar zou ik er niet snel nog een keer heen gaan.. ranzig eten suf stadion 3 vervelende bands die ook nogis weetikveel hoe lang spelen en het werd pas echt vet toen het eigenlijk al afgelopen was en wie gaat er nou een COMPLEET album ook nog is in goede volgorde live spelen vond het een slap verhaal die gasten hadden in 1991 moeten stoppen
Weer iemand die anti Metallica is.Het is bijna of ze hopen dat er niks goeds meer uit hun vingers komt
0
geplaatst: 3 augustus 2006, 21:50 uur
sorry als je me verkeerd begrepen hebt ik vind metallica te gekke muziek maken alleen de mensen in die band zijn gewoon vervelend
naja vooral de zanger dan

0
geplaatst: 3 augustus 2006, 22:00 uur
Jorisch schreef:
sorry als je me verkeerd begrepen hebt ik vind metallica te gekke muziek maken alleen de mensen in die band zijn gewoon vervelend
Ik heb er geen moeite mee.Ze komen in ieder geval niet arrogant over .In tegenstelling tot vele collega,s. Ze worden wel een beetje geleeft .In the early days toen ze hun beslissingen zelf maakten liep het wat vlotter.dat is een feit sorry als je me verkeerd begrepen hebt ik vind metallica te gekke muziek maken alleen de mensen in die band zijn gewoon vervelend

0
geplaatst: 3 augustus 2006, 22:13 uur
ja misschien is dat het inderdaad wel
alleen als je naar bands als the rolling stones of red hot chili peppers kijkt wat ook gigantisch grote bands zijn hebben die daar minder moeite mee
alleen als je naar bands als the rolling stones of red hot chili peppers kijkt wat ook gigantisch grote bands zijn hebben die daar minder moeite mee
0
geplaatst: 2 september 2006, 13:12 uur
metallica is een van de beste live bands dat er zijn. die krijgen het publiek helemaal mee. in tegenstelling tot andere groepen die gewoon hun ding doen om dan te vertrekken zonder zelfs een bisnummer te spelen. echte fans verwachten bisnummers, juist? voor mij geven bisnummers een gevoel van voldoening.
0
geplaatst: 6 januari 2007, 22:07 uur
Kasperbert schreef:
Helaas moesten wij tijdens One weg, omdat de NS weer zo nodig de laatste trein richting Hengelo al om half 12 moest laten vertrekken
. Grote hoogtepunten van de avond vond ik Battery en Sanitarium
, Battery ging geniaal hard en Sanitarium had zoveel sfeer 
Helaas moesten wij tijdens One weg, omdat de NS weer zo nodig de laatste trein richting Hengelo al om half 12 moest laten vertrekken
. Grote hoogtepunten van de avond vond ik Battery en Sanitarium
, Battery ging geniaal hard en Sanitarium had zoveel sfeer 
Hey wat grappig.. ik had precies hetzelfde alleen slaagde ik erin om nog een stukje enter sandman mee te pikken
Misschien liep ik iets harder met mijn jonge benen 
Het was overigens geweldig, en ik vond Avenged Sevenfold nog niet eens zo slecht, alleen het geluid was gewoon kut geregeld voor hen, Metallica had veel beter afgesteld geluid
Dit alles bijna 3 kwart jaar na dato toch nog even eruit gooien

0
geplaatst: 7 januari 2007, 00:32 uur
Is ook toevallig;
Kwas daarjuist even een klein optredentje van Rock am ring 2006 aant bekijken en jullie beginnen er ook over op dit topic.
Als ik het goed versta was de setlist ongeveer hetzelfde.
http://video.google.nl/videoplay?docid=-4361513763655744668&q=metallica+live
Kwas daarjuist even een klein optredentje van Rock am ring 2006 aant bekijken en jullie beginnen er ook over op dit topic.
Als ik het goed versta was de setlist ongeveer hetzelfde.
http://video.google.nl/videoplay?docid=-4361513763655744668&q=metallica+live
* denotes required fields.