MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Welke concerten staan er nog op jouw agenda?

zoeken in:
DutchViking
Morgen naar Arrow Classic Rock

DutchViking schreef:

DutchViking schreef:

Idem hier

Vanavond Laiback Luke in Tivoli, al kun je dat niet echt een concert noemen

Morgen naar Arrow Rocks. Ik heb er allermachtig veel zin in. Uitstekend weer en genieten van de prachtige setlist van artiesten en dit onder genot van (heel) veel festival bier. De favoriete bands voor die dag zijn Riverside, Porcupine Tree met als klap op de vuurpijl Roger Waters. Een bekende van mij heeft gisteren Roger Waters in Berlijn mogen aanschouwen. Het was in een woord "Prachtig!!!!!!!!". Dus de voortekenen zijn positief te noemen!

Busta Rhymes 16 Juni... Komende Vrydag Chillen Wie gaat er ook??????

Porcupine Tree, 27 September in Paradiso, zal eens kijken of daar te komen valt

The Scientist schreef:
Porcupine Tree, 27 September in Paradiso, zal eens kijken of daar te komen valt

Hmmm.....toch eens wat meer studie maken van Porcupine Tree....

DutchViking
Iceman schreef:
(quote)

Idem hier

Snappy schreef:
Morgen naar Arrow Rocks. Ik heb er allermachtig veel zin in. Uitstekend weer en genieten van de prachtige setlist van artiesten en dit onder genot van (heel) veel festival bier. De favoriete bands voor die dag zijn Riverside, Porcupine Tree met als klap op de vuurpijl Roger Waters. Een bekende van mij heeft gisteren Roger Waters in Berlijn mogen aanschouwen. Het was in een woord "Prachtig!!!!!!!!". Dus de voortekenen zijn positief te noemen!

Als ik jullie vandaag zie, trakteer ik wel op een biertje Leuke bands inderdaad. Ik ga zelf vooral voor Def Leppard en Queensrÿche, maar ik ben ook wel benieuwd naar Riverside en Porcupine Tree. Die bands wil ik ook zeker graag zien

Lin
over twee weken naar tool, en ik wil ook graag naar porcupine tree in sept in paradiso

sxesven
Jamie Lidell in Nighttown.

Hee, dat klinkt wel interessant. Heb hem vorig jaar gemist op Dour (achteraf zonde, want Bright Eyes dat tegelijk speelde viel erg tegen), dus misschien moet ik dat nu maar 's goed maken...

slaemperayreon
Morgen Naar Strapping Young Lad in de Melkweg en dan mogelijk met ontmoeting van de band
En voor 5 juli staat Satriani op mijn agenda, in de vakantie wil ik mogelijk naar Lowlands en White Cowbell Oklahoma, 22 oktober treedt DragonForce op en het beste concert wordt natuurlijk Iron Maiden op 27 november in de Brabanthallen

27 juni 2006 Tool in de HMH
? september Riverside (o.v.b)
15 december 2006 The Machine, Vereeniging, Nijmegen
10 maart 2007 Pink Project, Odeon Zwolle

UmmaGumma 44 schreef:
27 juni 2006 Tool in de HMH
? september Riverside (o.v.b)
15 december 2006 The Machine, Vereeniging, Nijmegen
10 maart 2007 Pink Project, Odeon Zwolle

He verrek, ik heb hetzelfde concertlijstje. Riverside is op 29 septmeber (geloof ik). en natuurlijk niet te vergeten Opeth 25 juni (ovb van voetballen) en Porcupine Tree op 27 september! Ik ben wel heel erg in mijn nopjes voor het aankomende concert van TOOL!

Snappy schreef:
(quote)

He verrek, ik heb hetzelfde concertlijstje. Riverside is op 29 septmeber (geloof ik). en natuurlijk niet te vergeten Opeth 25 juni (ovb van voetballen) en Porcupine Tree op 27 september! Ik ben wel heel erg in mijn nopjes voor het aankomende concert van TOOL!

Opeth laat ik aan me voorbijgaan... maar heb wel oren naar PT... Odi had het daar gisteren ook al over... had jij daar al kaartjes voor dan?

Yak
Ik zie onze Duitsland-plannetjes al een beetje de soep in lopen dus heb toch maar vast een kaartje voor Deathcab gekocht de 25ste.

Ben zo blij dat ik eindelijk weer eens Tool ga zien!

voor die tijd echter nog naar optredens van Razorlight in Melkweg, Parkpop met o.a. Gem en the Kooks, en toch ook maar even kijken bij the Feeling in Tivoli

hpvmars
www.5daysoff.nl

Eens kijken of ik daar nog wat leuks kan gaan zien. Gezocht: slaapplek

Ik wil nog kaarten gaan halen voor Johan en Midlake.

Omayyad
Deze maand zeker naar Tool in Amsterdam en misschien ook nog naar Opeth in Rijssen...

Vandaag J.W. Roy & the One Night Band gezien in Nijmegen.

En ze wa'r kei goed!

Omayyad schreef:
Deze maand zeker naar Tool in Amsterdam en misschien ook nog naar Opeth in Rijssen...

Ook kaarten van Opeth in het bezit! Maar ik heb het gevoel dat Nederland die avond de 2e ronde mag spelen, dus waarschijnlijk geen Opeth. Ik verzoek de goden dat Nederland die Argentijnen te grazen nemen!

Omayyad
Snappy schreef:
Ik verzoek de goden dat Nederland die Argentijnen te grazen nemen!

Als dit laatste uit eigen belang is, luisteren ze toch niet!

Omayyad schreef:
(quote)

Als dit laatste uit eigen belang is, luisteren ze toch niet!

Misschien de komende dagen wat extra kruisjes slaan voor het naar bed gaan... of surf naar http://www.apol.org/prayerrequests/

loco loco fest
met oi polloi, sunpower, anarcasticats,..

Omayyad
Roger Waters, 7 juli a.s. in Ahoy'

AHWA
Zondag naar Opeth. Ik kan niet wachten!

Volgende week efkes op de zaterdag naar Werchter...leuke line up...

Eerst volgende concerten:

- Opeth (aankomende zondag);
- Tool (aankomende dinsdag);
- Roger Waters (as 7 juli)
- .....

Geen slecht vooruitzicht lijkt me!

Gast
geplaatst: vandaag om 09:07 uur

geplaatst: vandaag om 09:07 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.